Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen turvallisuus

Vierailija
21.09.2015 |

Äärioikeistolaiset aseistautuvat ja julistavat sisällissotaa, pyrkivät vallankaappaukseen väkivalloin, mutta poliisin mielestä se on VAIN potentiaalinen turvallisuusuhka.

Miten me normaalit ihmiset voimme kohta liikkua kadulla kun kaikki eri mieltä olevat, ulkomaalaiset, seksuaalivähemmistöt tai edes jonkin viiteryhmän näköiset saa luodista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:24"]Taitaa olla Isis terroristit vakavampi uhka, kun rajat on olleet auki ja on päästetty papereitta kaikki tulijat.
[/quote]

Sisäinen terrorismi ei ole vähäisempi uhka.

Vierailija
2/7 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:38"]Mä olen ainakin onnellinen siitä että on ihmisiä jotka on suomalaisten puolella. Taitaa tulla useammallakin suvakkinatsilla ikävä hyi-niin-rasistista-äärioikeistolaista suomimiestä tuossa viimeistään muutaman vuoden kuluttua, kun päästään nauttimaan kulttuurista Ruotsin malliin. 
[/quote]

Mitä sä selität? Sitten kun natsit alkaa niittää porukkaa niin ei oo enää kenelläkään kivaa. Tajuatko että siitä saa herkästi kaikki osansa, jopa sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:38"]

Mä olen ainakin onnellinen siitä että on ihmisiä jotka on suomalaisten puolella. Taitaa tulla useammallakin suvakkinatsilla ikävä hyi-niin-rasistista-äärioikeistolaista suomimiestä tuossa viimeistään muutaman vuoden kuluttua, kun päästään nauttimaan kulttuurista Ruotsin malliin. 

[/quote]

MV-lehden venäläisyhteyksistä voi miettiä mistä äärioikeistolaista liikehdintää rahoitetaan ja miksi sen suulla puhutaan epäluottamuksesta, luodaan vihaa suomalaisten keskuuteen ja mihin kaikki täthää. 

Vierailija
4/7 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen "suomalaisen" puolella natsit muka on? Kaikki muut täällä ovat kuulemma vääränlaisia, joten jäljelle jää vain he itse. Eikä heissä ole tosi suomalaisuutta sentin vertaa.

Vierailija
5/7 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi kyllä pidättää heidät viimeistään kun alkaa paukkua.

Vierailija
6/7 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Isis terroristit vakavampi uhka, kun rajat on olleet auki ja on päästetty papereitta kaikki tulijat.

Vierailija
7/7 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin onnellinen siitä että on ihmisiä jotka on suomalaisten puolella. Taitaa tulla useammallakin suvakkinatsilla ikävä hyi-niin-rasistista-äärioikeistolaista suomimiestä tuossa viimeistään muutaman vuoden kuluttua, kun päästään nauttimaan kulttuurista Ruotsin malliin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme