Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin kaikkeen voi sujauttaa näppärästi kahvia? XD

Vierailija
21.09.2015 |

Tarkoituksena jekuttaa kahvia inhoavaa henkilöä XD tiedän että hän ei loukkaannu joten jättäkää ne lässytykset toisen kiusaamisesta pois XD ilkeyttäni en tee mitään :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No :)

Vierailija
2/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu täällä on naurettavaa porukkaa XD alapeukkua vaan, ei saa jekuttaa näin vakavalla aiheella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksenne että jos kyseinen henkilö pitäisi asiaa loukkaavana niin en jekuttaisi :)!

Vierailija
4/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkapalat, suklaaleivokset ja -kakut,  <33 

Vierailija
5/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 00:40"]Mokkapalat, suklaaleivokset ja -kakut,  <33 
[/quote]

Huoh. Miten tarjoat kahvia inhoavalle mokkapaloja muina naisina? Järkeä saa käyttää.

Vierailija
6/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan täysin varma, että kyseinen henkilö inhoaa kahvia vain maun vuoksi?

Vierailija
7/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 00:41"]Oletko ihan täysin varma, että kyseinen henkilö inhoaa kahvia vain maun vuoksi?
[/quote]

Kyllä olen. En edelleenkään tee jekkuja jos en ole satavarma että toinen ei kärsi niistä. :)

Vierailija
8/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jeesustelu ja antakaa vinkkejä.

Vierailija
9/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halooooooo nössöt

Vierailija
10/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun av ei kyllä koskaan yllätä. Nössöt! Se on pieni pila, siinä se.

Vierailija
11/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 00:49"]Lopettakaa jeesustelu ja antakaa vinkkejä. ai
[/quote]

Teehen, avattuun maitopurkkiin, smoothieeseen, kaurapuuroon, coka-cola-pulloon, jauhelihakeittoon, purkissa olevaan kasvovoiteeseen, täytekakun kostukkeeksi tai kermavaahtoon, mehujäätelöön, kylpyveteen, kasvoveteen, soijakastikepulloon, pullataikinaan, pyykkipesuaineeseen, hajuvesipulloon.

Vierailija
12/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 00:49"]Lopettakaa jeesustelu ja antakaa vinkkejä. ai
[/quote]

Teehen, avattuun maitopurkkiin, smoothieeseen, kaurapuuroon, coka-cola-pulloon, jauhelihakeittoon, purkissa olevaan kasvovoiteeseen, täytekakun kostukkeeksi tai kermavaahtoon, mehujäätelöön, kylpyveteen, kasvoveteen, soijakastikepulloon, pullataikinaan, pyykkipesuaineeseen, hajuvesipulloon.
[/quote]

Niin siis jos et nyt ymmärtänyt ideaa, niin tarkoituksena on syöttää muina naisina jotain kahvia sisältävää tälle henkilölle ja katsoa reaktio. Siis vaikka joku juoma. Sitten joku hyvä selitys, ett mitä se juoma on (olevinaan.) en tiedä juoko kyseinen henkilö pirtelöitä... Se olisi kyllä näppärä.

Vierailija
13/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirtelöä taidankin kokeilla :)

Vierailija
14/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkaan, käsilaukkuun, isompaan laukkuun, hattuun...

Ärsyttää tyhmä AP ja diggaa vastauksesta pirtelö. Sehän se on ihan tavallista ja normaalisti elämässä mukana kulkeva juttu.

Vierailija
15/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin tuoksuahan ei mistään haista.. neropatti tekemässä källejä

Vierailija
16/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullataikinaan nesteeksi.

Vierailija
17/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa meksikolaisia reseptejä, siellä maustetaan ruokaa usein paitsi suklaalla myös kahvilla. Itse laitan aina chili con carnen liemeen kahvia. Se syventää makua ja luulen että siilä on myös joku mureuttava vaikutus. Olen myös marinoinut poroa ja hirveä punaviinillä ja kahvilla. (Käytän espressoa)

Lampaanpaistin perinteinen valeluliemi on kahvi + kerma. Valeluliemi keitetään sitten kasaan kastikkeeksi. 

Makeista tuli mieleen, että eikö aitoon tiramisuhun kuulu espresso? 

Oletko yrittänyt tarjota ystävällesi kunnon esprerssoa? Ei mitään parkkihappoista kultakatriinaa, ei makusiirappeja, ei juomalaisillista täynnä maitoa ja sokeria, pohjalla tilkka jotain yhdentekevää kofeiinilitkua? Ihan vain espressoa, sellaisenaan. 

Vierailija
18/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 00:49"]Lopettakaa jeesustelu ja antakaa vinkkejä. ai
[/quote]

[/quote]
Ainakin minä haistan sen kahvin kaikesta. Se on niin vahva haju, että sitä ei voi salassa laittaa oikein mihinkään. Koskematta jää sen jälkeen.

Vierailija
19/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikakku. Tuota, mun poika ei juo kahvia, mutta tykkää kovasti mokkapaloista. Aika useinkin nuorten kohdalla on näin. 

Vierailija
20/21 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pidä kahvin mausta kuin pikkeustapauksissa mutta olen niin kohtelias vieras, etten sanoisi, vaikka ruoka olisi pahaa. Itse käytän kahvia tiramisussa ja satunnaisesti lampaan marinadissa. Maistan kahvin herkästi läpi.

En kyllä ihan ymmärrä ap:n motiiveja.