Kisa: kuka syönyt epäterveellisimmin?
No niin! Kuka on syönyt tänään älyttömimmät mätöt? Ei huomioida ruokanatseja, mun bmi on 21 ja olen äärimmäisen hyvinvoiva, mä vaan rakastan ruokaa:)
Aamu: rieskaa ja teetä, päivä: hillitön pestopasta, välissä jädeä, iltapalalla mozzarellapitsaa. Ehkä viel herkkurahka ja vähän irtiksiä.
Kommentit (29)
Brysselinkaalia paahdettuna ja 2 bratwurstia, kananugetteja ja hummusta. Lehtikaalipaistos ja possun pihviä. Haribo viinikumeja, suklaakeksi, mozartinkuula. Kreikkalaista jogurttia. 1 energia juoma. 5 kuppia kahvia, pari lasia maitoa. Hummusta vaalean leivän päällä. Pistaasipähkinöitä ja sokeripaahdettuja manteleita kourallinen
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:13"]Äsken vedin banaanipeanutbutter-jädeä yhen kulhollisen.ah
[/quote]
Tarkoitat varmaan banana-maapähkinäbutter ice creamia? :D
Mulla on menny pari pannua kahvia ja nyt mutustelen tokaa megapussia juustonaksuja :) vettä oon varmaan jossain välissä juonu
Vaalean leivän (päällä oivariinia, juustoa, salaattia ja kurkkua), kaurapuuroa, appelsiinimehua, riisiä, broilerin koipireiden, salaattia (salaatti-kurkku-viinirypäle), 2 sämpylää (joissa kantarellituorejuustoa, kurkkua, leikkelettä), banaanin, omenan, muutaman kirsikkatomaatin, raejuustoa, 300g irtokarkkeja.
Hups...
Nyt tulee voitto: eilen söin kaksi pakettia vohveleita (Vanajan, yhdessä paketissa 325g), 2 Ben&Jerrys jäätelöpurkillista (isoa), Riisifrutin (xl), Kerrosaterian, ison pussin irtareita (ehkä 400g), tiikerikakkua muutama viipale. Ja kyllä, kärsin ahmimishäiriöstä. En oksenna. T. Normaalipainoinen
Mä söin lauantaina täytekeksejä, pari suklaalevyä, omar-karkkeja pussillisen ja kaksi pitsaa. Limsaa ja kahvia. Närästää kyllä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:13"]Äsken vedin banaanipeanutbutter-jädeä yhen kulhollisen.ah
[/quote]
Tarkoitat varmaan banana-maapähkinäbutter ice creamia? :D
[/quote]
hah ainiin, en edes muistanut että se on suomeksi maapähkinävoi :D anteeksi typerä ilmaisuni
Mä söin la: aamulla puuroa,marjoja ja raejuustoa sekä 2 kuppia kahvia, lounaaksi kanaa ja riisiä, välipalaksi rahkaa ja mansikkakeittoa, päivällisellä sit riistäyty käsistä; hampurilainen ja sen jälkeen about 500 g irttareita ja sipsiä ja dippiä ja pasteija. hyi saatana mikä olo oli sen jälkeen
Brysselinkaalia paahdettuna ja 2 bratwurstia, kananugetteja ja hummusta. Lehtikaalipaistos ja possun pihviä. Haribo viinikumeja, suklaakeksi, mozartinkuula. Kreikkalaista jogurttia. 1 energia juoma. 5 kuppia kahvia, pari lasia maitoa. Hummusta vaalean leivän päällä. Pistaasipähkinöitä ja sokeripaahdettuja manteleita kourallinen