Mulla on kauniit polvet!
... ja sääret muutenkin. Lihasta on sopivasti että eivät ole mitkään chickenlegsit, pohjelihakset erottuvat ja kolmipäinen reisilihas, vaikka en ole erityisemmin treenannut.
Olen vain paljon katsonut näitä julkkisten ja vähemmän julkkisten polvia, siksi että monet kommentoi että hyi mitkä polvet, niin on tosiaan monella oudon näköiset, rumat. Olla siitä onnellinen että on kauniit jalat, kun maha on mennyt "pilalle" neljästä raskaudesta. Enemmän sitä sääriään on normaalia esitellä kuin napapaidassa kulkea :)
Kommentit (18)
Olkaapa hyvät. Mulla on 10kg ylipainoa, siitä johtuu noi pienet poimut polven ylälaiassa, mutta kun saa kilot pois ni nekin häviää, sitten on tosi hyvät, lihaksetkin erottuu vielä paremmin tietysti! Ap
Joo tosi kauheeta nähdä nuorilla tytöillä ja vanhemmillakin kun reisissä ei ole mitään muotoa, ovat yhtä pötkö pohkeitten kanssa.. moni näyttäisi niin paljon paremmalta kun edes vähän kyykkäisivät!
Aika nätit. Jotenkin sympaattiset jalat.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:33"]
Aika nätit. Jotenkin sympaattiset jalat.
[/quote]
Mitä tarkoitat sympaattisella? :)
Lapsen jaloille näyttää nuo kintut.
Kauniit. Oispa itelläkin. Näyttää tosi huoliteilluilta, vaikka sanot että et ole paljoa treenannut.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:31"]
Paljon on painosi ja pituutesi?
[/quote]
175cm ja 80kg, 10kg aion pudottaa ni on hyvä paino sitten. Ap
Kelpais. Mulla on tosi jotenkin isot polvet, vaikka muuten nätit sääret, harmi... sen takia tulee pidettyä kesäisin ylipolven pituisia hameita vaikka lyhyemmät kävis vielä näin nuorena..
Näkisimpä loputkin kuvasta.........
Mitä on se vähän mitä olet tehnyt? ei tollaset reidet itsestään varmaan ole tullut, vaikkei hirveästi ole lihasta mut kuitenkin on.
Mullapa on vielä kauniimmat! lälläslää!
Mulla on ihan hirveet! Tosi isot polvilumpiot. Muistan nuorena ne polven alaosat oli tosi usein jotenkin tulehtuneet (urheilun syytä ehkä?), ja niistä kasvoi myös isot. Siis lumpion alla on vielä toinen möykky. Lihaksikkaampi ei ole yhtään, vaikka olen tosi hoikka ja aina urheillut. Hehkeetä. Kesällä en kyllä sortseja pidä, kun aurinko vielä paahtaa ne möllyt ihan mustaksi. Hävettä oikeen..
No hyvä. Mulla on kyllä aika rumat.