Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Japanissa nuoret miehet ovat passivoituneet, eivät enää hakeudu naisten seuraan

Vierailija
02.04.2022 |

Paitsi nirsot naiset, ongelmia seurustelumarkkinoilla aiheuttavat myös passiiviset nuoret miehet, jotka eivät ole kiinnostuneita elämään perinteisen miesroolin mukaisesti. Nämä miehet ovat saaneen nimen ”ruohonsyöjät”. Silminnäkijän haastattelemien tokiolaisten suusta ei ruohonsyöjistä puhuttu kovin mairittelevin sanoin. Hiusmuotoilija Katsuhiko Kokobun moittii ruohonsyöjiä itsekeskeisyydestä ja huonoista kommunikointitaidoista, toimittaja Maki Fukazawa sanoo, etteivät ruohonsyöjät arvosta rakkautta tai seksiä.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/02/26/japani-vauhdittaa-kansalaisten…

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma tääkin on? Tämän päivän mies pärjää ilman kiukuttelevaa piirasta. Senhän saa tarvittaessa vuokrattua puoleksi tunniksi jopa yöksi.

Ei taida saada ihan laillisesti kuitenkaan vuokrattua.

Vaihtaa maata jos noin pelottaa.

Vierailija
22/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin miehet vapaaehtoisesti ovat ilman naista vaan tilanteeseen on johtanut naisten nirsous, kuten jokaisessa muussakin maassa.

Itsekin olen saanut viimeksi seksiä 2018. Olenko vapaaehtoisesti selibaatissa? En helvetissä vaan olen käynyt joka vuosi ahkerasti treffeillä mutta jos aina joutuu kaverivyöhykkeelle niin minkäs teet.

Naisten nirsous taas johtuu jatkuvista miesten tuottamista pettymyksistä. Katso sinne peiliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä harha on, että syntyvyyden lasku katkeaa, jos ihmiset saadaan pariutumaan ja naimisiin? Tarkoittaako se sitä, että, kun aletaan olemaan yhdessä niin ehkäisy jätetään automaattisesti pois? Tiedän esim paljon pitkään yhdessä olleita pariskuntia(osa naimisissa), mutta lapsia ei ole tullut.

Vierailija
24/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti japanin naiset hoitaisivat maahan paljon lähi-idän miehiä ja hylkäisivät kantikset samoin kuin suomessakin.

Mitäs hyvää tuosta nyt olis seurauksena.

Vierailija
25/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma tääkin on? Tämän päivän mies pärjää ilman kiukuttelevaa piirasta. Senhän saa tarvittaessa vuokrattua puoleksi tunniksi jopa yöksi.

Naisen nimi "kiukutteleva piiras"? Ei yhtään sovinismia tekstissä.

Vierailija
26/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin miehet vapaaehtoisesti ovat ilman naista vaan tilanteeseen on johtanut naisten nirsous, kuten jokaisessa muussakin maassa.

Itsekin olen saanut viimeksi seksiä 2018. Olenko vapaaehtoisesti selibaatissa? En helvetissä vaan olen käynyt joka vuosi ahkerasti treffeillä mutta jos aina joutuu kaverivyöhykkeelle niin minkäs teet.

Oot sä valmis lähtemään kylpyläreissulle? Kustantamaan naiselle vuokran ja ruuat? Isäksi? Silloin suosittelen Bulgarian/Serbian Tinderiä. Sinuna kumminkin miettisin. Ei vakkari pesä välttämättä tuo autuutta.

Vierailija
27/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot sä valmis lähtemään kylpyläreissulle? Kustantamaan naiselle vuokran ja ruuat? Isäksi? Silloin suosittelen Bulgarian/Serbian Tinderiä. Sinuna kumminkin miettisin. Ei vakkari pesä välttämättä tuo autuutta.

Maksullisissa voi käydä Suomessakin. Ei tarvitse matkustaa Serbiaan. 

Vierailija
28/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen nimi "kiukutteleva piiras"? Ei yhtään sovinismia tekstissä.

Ollaanpa ihan rehellisiä. Jossain vaiheessa saanti lakkaa teitpä mitä hyvänsä.

Vierailija
29/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida saada ihan laillisesti kuitenkaan vuokrattua.

Eikö? Lisäksi on tuntihotelleja ja monenmoista muuta seksiin liittyvää, mitä en Suomesta ole löytänyt. Toki on niitä pervoja metrohinkkaajia ja muita friikkejä, mikä ei käy yksiin aseksuaalisuuden kanssa.

Ja kuten Suomessa, jossa naisille kelpaamattomat miehet metsästävät venäläisiä ja thaimaalaisia naisia, niin onnistuu se japanilaisiltakin.

Vierailija
30/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisissa voi käydä Suomessakin. Ei tarvitse matkustaa Serbiaan. 

Käsitin että toi halusi vaimon.

Vierailija
31/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Mikään ei voita sitä tunnetta kun vieressä makaa viehkeä nainen. 

Voittaa helposti. Karvainen talonmies kun kuorsaa vieressä niin siinä on kaikki mitä voi ikinä toivoa.

Vierailija
32/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti japanin naiset hoitaisivat maahan paljon lähi-idän miehiä ja hylkäisivät kantikset samoin kuin suomessakin.

Mitäs hyvää tuosta nyt olis seurauksena.

Parisuhteita ja jälkikasvua, miehet on aktiivisia eivätkä vaan mähötä kotona pelejä pelaten kuten japsi ja suomiukotkin.

Vierailija
33/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen miesten pitäisi olla hakeutumatta suomalaisten naisten seuraan. 

Vierailija
34/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas toteuttaa passiivista maailmanloppua kaukonäköisesti, kun hölmömmät kuvittelevat että joku miljardeista säilyisi maailman tulissa.

Vierailija
35/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu 7 vuoden takaa.. jaahas.

Vierailija
36/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten nirsous taas johtuu jatkuvista miesten tuottamista pettymyksistä. Katso sinne peiliin. 

Naisethan on ihan itse sanoneet kykenevänsä elämään ja saamaan lapset yksinään. Mies nähdään riesana.

Vierailija
37/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä harha on, että syntyvyyden lasku katkeaa, jos ihmiset saadaan pariutumaan ja naimisiin? Tarkoittaako se sitä, että, kun aletaan olemaan yhdessä niin ehkäisy jätetään automaattisesti pois? Tiedän esim paljon pitkään yhdessä olleita pariskuntia(osa naimisissa), mutta lapsia ei ole tullut.

Olen miettinyt samaa...

T.  Vapaaehtoisesti lapseton pariskunta

Vierailija
38/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arvosteta seksiä? EI arvosteta seksiä? Kyllä on maailma hulluksi mennyt!

Vierailija
39/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on niin valtavat paineet suorituskeskeisessä yhteiskunnassa, jossa työ on kaiken mittari ja kun sitä ei riitä kaikille, ne masentuu. Ilman työtä Japanissa ei saa vaimoa eikä mitään yhteiskunnallista asemaa. Mä kyllä ymmärrän, että tollainen sairas kulttuuri saa ihmiset ahdistumaan ja lopulta suojautumaan pettymyksiltä sillä, ettei edes yritä.

Tämäpä hyvinkin. Japanissa miehen pitää saada työ saadakseen naisen ja saadakseen työn miehellä pitää olla nainen. Sinkkuja ei mielellään palkata, koska heidän katsotaan vaihtavan helposti toiseen firmaan, ja Japanissa pitää sitoutua tyyliin kuolemaan saakka valitsemaansa asiaan. Perheellinen tai avioitunut mies pysyy firmojen uskomuksen mukaan paremmin samassa firmassa, koska miehen tehtävä Japanissa on tuoda rahaa talouteen. Avioliiton jälkeen perinteiseen tapaan nainen jää kotirouvaksi, viimeistään lapsen synnyttyä.

Mutta, jos sinulla ei ole töitä, et myöskään saa parisuhdetta, koska tuo "mies tuo rahat talouteen" asetelma. Miehellä pitää olla varaa pyörittää koko perheen taloutta yksin, joten työtön mies on iso nou nou.

Samalla pätkätyöt yleistyvät ja Japanissa on aina vaan vaikeampaa saada pysyvä työpaikka. Työkulttuuri on aivan sairas ja joka vuosi ihmisiä kuolee työuupumukseen, ja firmat ja valtio vaan levittelevät käsiään, että voi voi, jotain tartteis tehdä, mutta me ei ainakaan tehdä.

Ilokseni uusi sukupolvi alkaa jo pistää hanttiin vanhoille normeille, osaksi varmsti internetin ja matkailun kautta, kun on päästy näkemään miten muualla eletään ja mikä omassa maassa mättää. Se ilmenee sitten näinä naimattomina poikamiehinä että perheinä, joissa isä jää kotiin ja äiti tuo rahat talouteen.

Vierailija
40/82 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielikuva japanilaisista on aina ollut, että ne on aseksuaaleja. Niillä on elämässä ihan muita arvoja, kuin naiminen.

Ne perverssitkö olisi aseksuaaleja? Japanilaisethan on yksi pervoimmista kansoista.