Annika: erilaiset sosiaaliedut ovat voimakkaiden leikkausten alla
Ei ole vaihtoehtoa, kun puolustusmenoja on kasvatettava. Jokainen ymmärtää sen, Annika lisäsi.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on maapallolla vanha kiristyskeino, että raha annetaan kaikille muille paitsi köyhille. Ja sitten sanotaan että se hävis jonnekin. Sitten asiaa ihmetellään.
Miksi rahat pitäisi antaa köyhille?
Riittävä raha vähentää kärsimystä. Ja luo koteja. Kituutus ei luo terveyttä, vaan murentaa sitä.
Tähän on "lääke", eli tienaamaan rahaa töihin.
Työttömänä pitää ymmärtää, että kun Sinulle maksetaan koti, sähkö, kotivakuutus, lääkkeet ja annetaan vielä ruokarahaakin niin siitä pitäisi olla kiitollinen ..... ihan joka maassa ei toimita niin.
Olet vapaa palkkaamaan töihin. Ai et palkkaa? No mitä sitten louskutat.
Työtön ei voi päättää kenet työnantaja palkkaa töihin. Voi vain olla yksi kymmenistä ja sadoista hakijoista ja toivoa että arpa osuu.
Nato-jäsenyys = leikkauksia sosiaaliturvaan
Mitäs tuo rouva nyt tarkoittaa ? Mistä etuuksista pitää tinkiä ? Mihin rahat oikein menee ? Teksi mieli sanoa hallitus on ihan pers#¤¤:.
Joo, onpa taas upeaa kehitysmaameininkiä että rahat ruuan sijasta aseisiin. Ja vielä tuollaisen idiootin läskin suusta jolla ei ole älyä edes hillitä syömistään ja jolla on vararavintoa useamman työttömän edestä. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se läski voisi lakata maksamasta turhia kehitysapuja?
Mielummin sinne rahat kuin suomalaisille juopoille
Ette ilmeisesti tunne ketään työtöntä/ muuten tukien varassa olevaa?
Itsekin olen nyt ollut pari vuotta työtön. Yritys päästä takaisin työelämään on todella kova. Oon tehnyt kaikki kuperkeikat mitä multa on milloin työkkäri, milloin mahdollinen työnantaja ja kuka vielä, on vaatinut mutta en vaan saa töitä.
Olen siististi pukeutuva, hoikka, nuorehko nais-ihminen joka ehti 10v työskennellä ennen potkuja. Onneksi minulla on kivasti säästöjä työvuosilta, muuten olisin todella pulassa tuolla 500e kuussa.
Toivottavasti muistatte ivalliset huutelunne jos pilkka joskus osuu omaan nilkkaan. :)
Kaikki etuudet pois vaan ja rautaa rajalle. Ne joilla ei ole rahaa alkavat keräämään ja kasvattamaan ruokaa kuten 1950-luvulla. Ei silloinkaan ollut armopaloja.