Pöytätietokone
Ketkä näitä oikeasti käyttää. Uudet windowsit ei taida niissä edes toimia. Läppäri parempi varsinkin jos yhdistää TV. Jopa älypuhelin parempi kun yhdistää TV, jos ei siis tarvitse korkea ram vaikka elokuvien muokkaamistyöhön jota harva kyllä edes tekee.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mikä kauna sinulla on pöytätietokoneita kohtaan, kun pitää näitä aloituksia tehtailla?
???
KAIKKI PÖYTÄTIETOKONEET PITÄISI TUHOTA HELVETIN ISOLLA VASARALLA. TAI HEITTÄÄ HELVETIN KOVASTA VAUHDISTA AUTOSTA SUORAAN SER JÄTTEESEEN JA NIIN AGGRESSIIVISESTI, ETTÄ SIELLÄ ROSKIKSESSA SE KONE HAJOAISI SAATANAN ALKUAINEIKSI.
Enemmän tehoa pienemmällä rahalla. Päivitettävyys on parempi kuin läppäreissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kauna sinulla on pöytätietokoneita kohtaan, kun pitää näitä aloituksia tehtailla?
???
!!!
Vierailija kirjoitti:
Enemmän tehoa pienemmällä rahalla. Päivitettävyys on parempi kuin läppäreissä.
Ei niitä vanhoja osia kukaan osta. Vanhojen kannettavien jälleenmyynti arvo on aina todella hyvä. Joten tuhlaat vähemmän ja kulutat vähemmän.
Läppäreitä käytetään silloin kuin ei ole muuta vaihtoehtoa esim. koulussa tai junassa.
Pöytäkonetta käytetään silloin kun haluaa saada jotain aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku oikeasti vielä Windowsia?
Windows paras jos halpa yritystason kannettava ja x86. Olen kyllä sitä mieltä, että macos paras jos hyvä kannettava. Kaikkien tradejen JACK on kyllä android.
Vierailija kirjoitti:
KAIKKI PÖYTÄTIETOKONEET PITÄISI TUHOTA HELVETIN ISOLLA VASARALLA. TAI HEITTÄÄ HELVETIN KOVASTA VAUHDISTA AUTOSTA SUORAAN SER JÄTTEESEEN JA NIIN AGGRESSIIVISESTI, ETTÄ SIELLÄ ROSKIKSESSA SE KONE HAJOAISI SAATANAN ALKUAINEIKSI.
Älä huuda, se on epäkohteliasta.
Siis mikä sairaus pistää laittamaan näitä alotuksia? Jäitkö pienenä vaille pelikonetta, vai helvettisinuaoikeinvaivaahäh?
Vierailija kirjoitti:
MENEEKÖ POIKALAPSET SAMALLA REISSULLA?
Vierailija kirjoitti:
Kierrätykseen pitäisi viedä ehjänä. Jotta saadaan opiskelijoille retrolaitteiden käyttökoulutusta.
Olen aloittaja.
Meillä on itse kokoon laitettu pöytäkone pelaamista varten, mies toki myös opinnot ja muut hoitaa sillä.
Oikein hyvin toimii Windows tietenkin 😃
Vierailija kirjoitti:
Meillä on itse kokoon laitettu pöytäkone pelaamista varten, mies toki myös opinnot ja muut hoitaa sillä.
Oikein hyvin toimii Windows tietenkin 😃
Vähän epäselvä kommentti. Eli siis teinejä jotka pelaatte tietokoneella ja joskus opiskelette? Älä sano poikaa mieheksi. Hänhän pelaa ja jos ei pelaa ja sinä pelaat, niin tässä on skandaali.