Mitä mieltä olet Dubaista lomakohteena?
Itse tulin kotiin sieltä noin kaksi viikkoa sitten kahden viikon loman jälkeen ja oli muuten huikea paikka! Lämmin, paljon nähtävää/tekemistä, turvallinen sekä eksoottinen paikka. Paras nähtävyys oli ehdottomasti Expo 2020 joka tosin loppui juuri, koska se oli väliaikainen.
Tänä keväänä oli myös tarjolla edullisia business luokan lippuja saatavilla laajarunkoiseen koneeseen. Syksyllä kauden alkaessa Finnair tosin palaa kapearunkoisiin koneisiin.
Kommentit (31)
Itse en noihin islamin uskoisiin maihin matkusta koska alistavat naisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Painu sinne takaisin. Me pärjätään ilman sua, kiitos.
Menisin jos saisin hyvän työn
Jotenkin tylsä tuollainen rakennettu kohde ja sitten vielä islam siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Itse en noihin islamin uskoisiin maihin matkusta koska alistavat naisiaan.
Se on pikemminkin kulttuuri ja islam eikä niinkään lakiin kirjattua, ainakaan ulkomaalaisiin kohdistuvaa
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tylsä tuollainen rakennettu kohde ja sitten vielä islam siihen päälle.
Kyllä siellä aika vapaasti saa lomailla!
2020-luvun veetee-ihmisten uusi "playa-de ingles".
Roskasakille tehty keinotekoinen paikka
Dubaista tulee mieleen aina kun luen tai kuulen, yks Anni. En vaan pääse ajatuksesta eroon. ikinä.
Onkohan se huikea paikka myös niille orjille siellä?
Maa, jossa ihmisoikeuksia tallotaan. En kantaisi rahojani sinne.
Vierailija kirjoitti:
Roskasakille tehty keinotekoinen paikka
Ei se edes ole niin keinotekoinen vaan innovaatiota on siellä ihan hirveästi
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se huikea paikka myös niille orjille siellä?
Eiköhän sen henkilön olisi kannattanut olla menemättä sinne jos niin hirveä paikka on ja heidänkin asemaansa prannetaan jatkuvasti
En lomaile Dubaissa ja halveksin jokaista, joka käy siinä orjatyön maassa "nauttimassa" orjien työn hedelmistä. No nyt siellä saa toki lomailla myös venäläisten pakotelistalaisten kanssa, jotka ei länteen pääse. Ukrainalaisten ja orjien asema ei näitä bimboja kiinnosta.
Mulle tulee mieleen Dubaista eräät suomalaiset naisjulkkikset, jotka käyvät tekemässä aina välillä työkeikkoja siellä. Siis kyseessähän on mallikuvaukset, jos joku ei tajunnut. ;)
:D
Vierailija kirjoitti:
En lomaile Dubaissa ja halveksin jokaista, joka käy siinä orjatyön maassa "nauttimassa" orjien työn hedelmistä. No nyt siellä saa toki lomailla myös venäläisten pakotelistalaisten kanssa, jotka ei länteen pääse. Ukrainalaisten ja orjien asema ei näitä bimboja kiinnosta.
Ne käyttäytyy ihan asiallisesti siellä joten ei haittaa minua
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen Dubaista eräät suomalaiset naisjulkkikset, jotka käyvät tekemässä aina välillä työkeikkoja siellä. Siis kyseessähän on mallikuvaukset, jos joku ei tajunnut. ;)
:D
Sofia Belorf! Stefulla on myös huikea loma-asunto siellä.
meitä WT porukkaa ei kiinnosta Dubai, me mennään Tallinnaan.
me ollaan ennakkoluuloisia, eikä kiinnosta ottaa selvää.
tai jos säästetää niin uudet tatskat thaikuista ja kaljoissa koko päivä
Hyi helvetti. Painu sinne takaisin. Me pärjätään ilman sua, kiitos.