Riippurintaiset puumat.
Haisevat viinalle ja luulevat olevansa upeita. Ei näitä yli-ikäisiä valkoviinipissiksiä halua kukaan nuori mies. Kiitos ei.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:48"]Ei kaikilla puumilla rinnat roiku. [/quote] Roikkuu. Hyi
[/quote]Et oo päässy näkemään mun rintoja. En ole edes enää puumaikäinen kun olen niiiiin vanha.( pitkästi yli 50v) Eikä riipu vieläkään. Ihmettelen itsekin. Toki olen suht pienirintainen. Muutenkin olen kai nuorekkaan näköinen , koska ihmiset sanoo mulle,että ootappa kun täytät 50v niin alkaa maa vetää puoleensa. He he, en kerro niille,että oon täyttäny jo iät ajat sitten.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:17"]Haisevat viinalle ja luulevat olevansa upeita. Ei näitä yli-ikäisiä valkoviinipissiksiä halua kukaan nuori mies. Kiitos ei.
[/quote]
Se ei kertakaikkiaan käy
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:48"]Ei kaikilla puumilla rinnat roiku. [/quote] Roikkuu. Hyi
[/quote]Et oo päässy näkemään mun rintoja. En ole edes enää puumaikäinen kun olen niiiiin vanha.( pitkästi yli 50v) Eikä riipu vieläkään. Ihmettelen itsekin. Toki olen suht pienirintainen. Muutenkin olen kai nuorekkaan näköinen , koska ihmiset sanoo mulle,että ootappa kun täytät 50v niin alkaa maa vetää puoleensa. He he, en kerro niille,että oon täyttäny jo iät ajat sitten.
[/quote]Pakko jatkaa vielä,etten ole puuma. Ei kiinnosta omien lasten ikäiset pojat siinä mielessä. Hyvä kun jaksan tuon oman vanhan ukon hoitaa kunnialla.
No ekaa kertaa kommentoin tänne palstalle. Joku epäili et asun tällä palstalla. En asu. Mutta kamalan hyökkäävää on kommentointi täällä.miten paha olo on joillain/ T se 12 v nuoremman kanssa oleva ja vielä ne riipparotkin omaava
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:23"]
Naurettavia ne ainakin on. Onneksi ne ei itse tiedä kuinka huvittavia ne on. Muutamaakin mun kaveria tämmöiset pirkot on yrittänyt pokata. Isot oli luulot. Mutta saahan sitä haaveilla
[/quote]
Joskus nuoremmat miehet tulevat mulle ehdottelemaan.
[/quote]
Poistumista. Ne on portsareita.
Täällä keskustelu on kuin tappelis oman takin kans. Jatkakaa. Mielipitetä/kokemuksia kysyttiin. Kerroin kokemukseni. Kyl tyä ootte hauskoja.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:57"]Telkkarin upeat, leikellyt botox-puumat ovat vähän eri maata kuin suomalaiset räkäläruusut..
[/quote]
Todellakin.
Mulla roikku rinnat jo teininä. Silloin haisin myös viinalle, mutta enää en. t. Raitistunut riippurintainen puuma
Telkkarin upeat, leikellyt botox-puumat ovat vähän eri maata kuin suomalaiset räkäläruusut..