Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riippurintaiset puumat.

Vierailija
20.09.2015 |

Haisevat viinalle ja luulevat olevansa upeita. Ei näitä yli-ikäisiä valkoviinipissiksiä halua kukaan nuori mies. Kiitos ei.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos 09 alueella riippareita tarjolla..maistuis mulle m40

Vierailija
22/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:17"]

Haisevat viinalle ja luulevat olevansa upeita. Ei näitä yli-ikäisiä valkoviinipissiksiä halua kukaan nuori mies. Kiitos ei.

[/quote]

Koita nyt päättää haisevatko ne naiset viinalle vaiko viinille. Ei ole sama asia se. Btw, ei kannata käydä  +40-väen kantapaikoissa jos haluaa tutustua nuorempiin naisiin. Tuskinpa kaikki keski-ikäisetkään haluavat kehdonryöstäjiksi ryhtyä, en minä ainakaan ole kiinnostunut parikymppisista märkäkorvista.

[/quote]

En ollut muuten minäkään ennen kuin tapasin aivan ihanan 25-vuotiaan miehen.

t. riippurintainen 40-vuotias puuma

P.S. Nuoria miehiä on todella paljon enemmän kuin nuoria naisia, joten en mä koe että teen kamalan väärin jos viihdytän yhtä nuorta miestä. Parempi kai senkin on minun kanssa kuin kokonaan ilman. Tilastot ei valehtele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs sille voin että isot rinnat roikkuvat. En haise alkoholille enkä juo viiniä. :D

Enkä näytä ikäiseltäni joka ei johdu vaatetuksesta. :)

Vierailija
24/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html

Miehiä on vähemmän, jollekin kelpaa riippurintaisempikin yksilö. Voitko kuvitella että miehistäkin saattaa löytyä jokunen poikkeus, jolle nainen on muutakin kuin sen tissit?

Vierailija
25/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki vanhemmat naiset ole puumia. Oikeat puumat eivät ole riippurintaisia vaan heillä on terhakat tissit. Puumanaiset ovat kauniita ja pitävät huolta ulkonäöstään.

Eivätkä myöskään haise viinalle vaan kukkasille. Puumat kantavat itsensä ylväänä, heillä on hyvä ryhti.

Vierailija
26/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:12"]Minkäs sille voin että isot rinnat roikkuvat. En haise alkoholille enkä juo viiniä. :D

Enkä näytä ikäiseltäni joka ei johdu vaatetuksesta. :)
[/quote]
Olisi oudon näköistä, jos isot rinnat ei roikkuisi :D
Eikä se kyllä haittaa yhtään.
M24

Vierailija
27/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:18"]

Ei kaikki vanhemmat naiset ole puumia. Oikeat puumat eivät ole riippurintaisia vaan heillä on terhakat tissit. Puumanaiset ovat kauniita ja pitävät huolta ulkonäöstään.

Eivätkä myöskään haise viinalle vaan kukkasille. Puumat kantavat itsensä ylväänä, heillä on hyvä ryhti.

[/quote]

Mulle tälläinen kukkatuoksupuuma 1kpl.heti

Vierailija
28/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:18"]Ei kaikki vanhemmat naiset ole puumia. Oikeat puumat eivät ole riippurintaisia vaan heillä on terhakat tissit. Puumanaiset ovat kauniita ja pitävät huolta ulkonäöstään.

[/quote]
Sekoitat nyt fiktion ja todellisuuden. Elä vaan hybriksessä

Vierailija
29/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia ne ainakin on. Onneksi ne ei itse tiedä kuinka huvittavia ne on. Muutamaakin mun kaveria tämmöiset pirkot on yrittänyt pokata. Isot oli luulot. Mutta saahan sitä haaveilla

Vierailija
30/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:19"]Kyllä niitä kännissä voi panna. Ihan hauskaa se on.
[/quote]
Ei voi. Kukaan itseään kunniottava ei näihin koske. Ei edes kännissä.

Vierailija
31/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:05"]No olen tässä seurustellut 12 v vuotta nuoremman miehen kanssa noin 7 vuotta. Ja meillä nyt vaan tuntuu kaikki loksahtavan kohdilleen. Noin niiku psyykkisesti. Ja sitä seksiäkin on
[/quote]

Sä näytät asuvan tällä palstalla.

Vierailija
32/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:23"]

Naurettavia ne ainakin on. Onneksi ne ei itse tiedä kuinka huvittavia ne on. Muutamaakin mun kaveria tämmöiset pirkot on yrittänyt pokata. Isot oli luulot. Mutta saahan sitä haaveilla

[/quote]

Njää, pojilla vaan meni vellit housuun kun vastaan tuli nainen, joka oli seksuaalisesti samalla viivalla. Ei pojat uskaltaneet lähteä matkaan. Vanhana katuvat kun tajuavat elämästä enemmän. :-)

Vierailija
33/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:23"]

[/quote]

Joskus nuoremmat miehet tulevat mulle ehdottelemaan.

Vierailija
34/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:18"]Ei kaikki vanhemmat naiset ole puumia. Oikeat puumat eivät ole riippurintaisia vaan heillä on terhakat tissit. Puumanaiset ovat kauniita ja pitävät huolta ulkonäöstään.

[/quote]
Haisee ne. Miksi luulet ettei muka haisisi.

Vierailija
35/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:23"]

[/quote]

Njää, pojilla vaan meni vellit housuun kun vastaan tuli nainen, joka oli seksuaalisesti samalla viivalla. Ei pojat uskaltaneet lähteä matkaan. Vanhana katuvat kun tajuavat elämästä enemmän. :-)
[/quote]
Vittu sä oot sekaisin. Taidat olla niitä ylimeikattuja, kireisiin vaatteisiin pukeutuvia ikääntyneitä pissiksiä. Ei ne kireät vaatteet auta. Eikä meikkikerros.

Vierailija
36/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuten roikkuvat tyhjät pussit, voisin kulkea vaikka ilman rintaliivejä jos nännit eivät tulisi esille. Olen silti 3 lapsen äiti ja 70v. Et katotaan kunhan olet samanikäinen paljonko esim mahasi roikkuu, minulla ei roiku eikä tule koskaan roikkumaan. Pitäkää vaan katseenne niissä nuoremmissa satakiloisissa älkääkö katselko meitä.

Vierailija
37/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:23"] Naurettavia ne ainakin on. Onneksi ne ei itse tiedä kuinka huvittavia ne on. Muutamaakin mun kaveria tämmöiset pirkot on yrittänyt pokata. Isot oli luulot. Mutta saahan sitä haaveilla [/quote]   Njää, pojilla vaan meni vellit housuun kun vastaan tuli nainen, joka oli seksuaalisesti samalla viivalla. Ei pojat uskaltaneet lähteä matkaan. Vanhana katuvat kun tajuavat elämästä enemmän. :-) [/quote] Vittu sä oot sekaisin. Taidat olla niitä ylimeikattuja, kireisiin vaatteisiin pukeutuvia ikääntyneitä pissiksiä. Ei ne kireät vaatteet auta. Eikä meikkikerros.

[/quote]

Ainakaan mä en tee oletuksia toisten ihmisten ulkoisesta habituksesta nettiviestin perusteella. Mielestäni sellainen osoittaisi melkoista sekopäisyyttä, mutta meitä on onneksi moneen junaan.

Vierailija
38/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:17"]Haisevat viinalle ja luulevat olevansa upeita. Ei näitä yli-ikäisiä valkoviinipissiksiä halua kukaan nuori mies. Kiitos ei.
[/quote]
Amen

Vierailija
39/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenevat pissikset on säälittäviä.

Vierailija
40/49 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:59"]

Itse riippurintaisena puumana olen havainnut että nuorilla miehillä roikkuu nykyään mm. pallit ja keskivartalo. Ei vaan mun nuoruudessa. :-)

[/quote]Se onkin ihan normaali murrosikään liittyvä muutos, että pallit roikkuu ja miehet ihailevat ja haluavat itselleen sellaiset, koska ne näyttävät isommilta ja miehekkäämmiltä ja niitä on paljon helpompi hyväillä seksin aikana. 

Jos deittailet 10-vuotiaita, niin roikkuminen ei ole vielä alkanut, koska kiveksissä ei ole vielä kehittynyt tiettyjä lisääntymiseen liittyviä solutyyppejä. 

-Mies 29v + 1v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän