Onko teillä yleensä herkkuja kaapissa?
Oon miettinyt noita olet mitä syöt yms ohjelmia, joissa ratsataan asiakkaan jääkaappi. Kaikilla näyttäisi olevan hirveitä herkkujemmoja.
Tykkään herkuista. Jopa siinä määrin, että syön aina kaikki ostamani pois. Pippa Laukka olis tosi tyytyväinen mun kaappiin, mutta pahempihan ne herkut on mahassa ja perseessä kuin kaapissa.
Kommentit (19)
Ei ole koskaan, ei edes vierasvaraa. Raaka-aineita herkkuihin kyllä on, mutta pitää nähdä se tekemisen vaiva, että niitä saa.
Ei mulla ainakaan oo. Silloin harvoin kun syön herkkuja, ostan maltilisen määrän ja syön pois.
Ei ole juurikin siksi, että käyn ne sieltä samantein syömässä :P
Ei ole, ihan kulhoissa ja esillä :o)
Lakupussi on ollut nyt pari päivää odottamassa, kohta kyllä pussi aukee.
Ei tietenkään.
Ei edes mitään hiilaria.
Keksejä löytyy aina, muuten ne syödään kun ostetaan/leivotaan. Pakkasestakin katoavat nopeasti.
Meillä on on laatikollinen (25l) täynnä herkkuja. Suklaata, sipsejä, karkkia. Eipä niitä syödä sieltä kuin kerran viikossa. Lähinnä perheen kesken (3hlöä) avataan sieltä lauantaisin jotain ja syödään yhdessä eli vaikka yhteinen suklaalevy, mistä jää vielä seuraavaan päivään.
En tiedä miksi hamstraan herkkuja. Niitä vain pitää olla. Sukuvika vissiin, myös isäni ja pappani tätä harrasti. En silti ole paljoa koskaan syönyt herkkuja, vaikka niitä aina tarjolla lapsuudessa olikin.
Myöskään omat lapseni eivät juurikaan harrasta herkkujen syömistä. Isommat jo poismuuttaneet syövät vain jouluisin kun saavat lahjaksi. Eivät koskaan osta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on on laatikollinen (25l) täynnä herkkuja. Suklaata, sipsejä, karkkia. Eipä niitä syödä sieltä kuin kerran viikossa. Lähinnä perheen kesken (3hlöä) avataan sieltä lauantaisin jotain ja syödään yhdessä eli vaikka yhteinen suklaalevy, mistä jää vielä seuraavaan päivään.
En tiedä miksi hamstraan herkkuja. Niitä vain pitää olla. Sukuvika vissiin, myös isäni ja pappani tätä harrasti. En silti ole paljoa koskaan syönyt herkkuja, vaikka niitä aina tarjolla lapsuudessa olikin.
Myöskään omat lapseni eivät juurikaan harrasta herkkujen syömistä. Isommat jo poismuuttaneet syövät vain jouluisin kun saavat lahjaksi. Eivät koskaan osta.
Arvostan, itse en kyllä pystyisi tuohon vaan söisin sen laatikon loppuun.
On ollut ihan liikaa. Aina ehtii ostamaan lisää ennen kuin entiset loppuu. Nyt päätin jättää kauppaan. Meinaan sanoa heipat uimarenkaalle ja tervetuloa beach bodylle.
Ei tai on joskus hyvin vähän. Ongelmana on se, että tulee kiusaus syödä ne.
Oiski!
En ole napostelija mutta aina välillä vois jonkun suklaakeksin nappasta suuhun. Vierasvaroja ei koskaan ole ollut.
Sustanon 250 ja trenbolone acetate
T.testoykä
Minulla on kaksi karkkipussia avaamatta ollut Joulusta asti. On myös kaksi sipsipussia joista syöty noin kolmannes. En tiedä onko enää mitään makua jäljellä.
En syö juuri ollenkaan makeaa, nuo karkit sain mukaani kun palasin joulunvietosta ystävien luota.
Sipsit maistuu silloin tällöin pieninä määrinä.
Jääkaapissa tai pakasteessa ei mitään makeaa. Sokeria en ole ostanut en tiedä edes milloin. Siitä on vuosia. En leivo enkä tee jälkiruokia. En lisää sokeria yhtään mihinkään.
Helppoa kun asuu yksin.
Minulla on aina karkkipussi ja sipsipussi. Joskus joudun sen karkkipussin sitten heittämään pois, kun ne ovat ehtineet mennä koviksi. Otan karkkipussista aina muutaman tosi harvoin. Sipsejäkin otan muutaman. Pippa saattaisi luulla, että syön koko pussin karkkia tai koko pussin sipsejä. Mutta ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi karkkipussia avaamatta ollut Joulusta asti. On myös kaksi sipsipussia joista syöty noin kolmannes. En tiedä onko enää mitään makua jäljellä.
En syö juuri ollenkaan makeaa, nuo karkit sain mukaani kun palasin joulunvietosta ystävien luota.
Sipsit maistuu silloin tällöin pieninä määrinä.
Jääkaapissa tai pakasteessa ei mitään makeaa. Sokeria en ole ostanut en tiedä edes milloin. Siitä on vuosia. En leivo enkä tee jälkiruokia. En lisää sokeria yhtään mihinkään.
Helppoa kun asuu yksin.
Surullisen kuuloista.
Meillä on. Itse ostelen sinne aina kun näen edullista. Tänään esim. ostin suklaalevyjä ja lakupusseja sinne. Lapsilla on lauantai herkkupäivä ja saavat ottaa sieltä, siellä on myös keksejä yms jos sattuu joku yllättäen ovelle voin pistää kahvin kaveriksi. Minä ja mies syödään parina iltana viikossa sieltä jotain. Itselläni se on rahasta kiinni..kuitenkin haluan et lapset saa välillä herkutella, mutta en mielellään osta normihinnalla mitään mitä ei pakko. Ei ne sieltä ketään huutele, saavat olla rauhassa.
On. Mutta ei kauaa.