Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua lähestyi tosi ujo mies ja pyysi treffeille

Vierailija
20.09.2015 |

Punasteli, änkytti, vaihtoi jalkaa joka sanalla, jonka suustaan päästi. 

Oli kuullut selvästi takamutkien kautta, että olen nyt eronnut. Ei kuitenkaan sanonut tätä suoraan. 

Lupauduin hätäpäissäni menemään, kun tuli lievä säälin tunne. En usko, että kiinnostun hänestä "siinä mielessä". Tyyppi on ihan fiksu ja omalla tavalla miellyttäväkin, mutta ei vain olen miestä siinä mielessä, jota haluan. 

Mutta kuudelta treffit kahvilassa, en aio missään nimessä perua, koska lupasin. 

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:00"]

Ne ujotkin miehet tekevät aloitteita aina, JOS niitä kiinnostaa.

[/quote]

Näin sanovat vain sellaiset, jotka eivät tunne ujoutta kunnolla. Toiset ujot miehet ja varmaan ujot naisetkin varmasti tiedostavat tuon ajatuksen olevan hölynpölyä.

Vierailija
42/59 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tämä ujo mies nuolee ahkerasti ap:n pulleaa pilluaan ja nussauttavat kummankin puhki paraikaa.

Vierailija
44/59 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaaapeeeeeeee

Vierailija
45/59 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitahan ap illastasi kun ehdit! :)

Vierailija
46/59 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan tietää miten meni! :)

Vierailija
47/59 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Ujona miehenä oikein hirvittää tuon kaverin puolesta. Toivottavasti AP antaa pakit hienotunteisesti. Hyvä tapa olisi ehkä kannustaa tekemään uusia aloitteita naisille. Pieni kehaisu rohkeudesta.

T. Mies joka ei ole koskaan uskaltanut lähestyä naisia.

Vierailija
48/59 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:02"]Mä oon pari kk tapaillut ujoa miestä, alkuun oli tosi jännittynyt mun seurassa, ei keksinyt puhuttavaa, käyttäytyi kömpelösti (ei halannut kun tavattiin yms), mutta nyt hänestä on kuoriutunut esiin oikein mukava mies. Hän on älykäs, rauhallinen ja huumorintajuinen, osaa jutella mukavia eli ei ole edes mikään tuppisuu. Sängyssäkin on kaikkea muuta kuin ujo ;) Suosittelen antamaan ujolle miehelle mahdollisuuden, ovat monesti luotettavampia ja kiltimpiä kuin naistennaurattaja-pelimiehet. 
[/quote][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:02"]Mä oon pari kk tapaillut ujoa miestä, alkuun oli tosi jännittynyt mun seurassa, ei keksinyt puhuttavaa, käyttäytyi kömpelösti (ei halannut kun tavattiin yms), mutta nyt hänestä on kuoriutunut esiin oikein mukava mies. Hän on älykäs, rauhallinen ja huumorintajuinen, osaa jutella mukavia eli ei ole edes mikään tuppisuu. Sängyssäkin on kaikkea muuta kuin ujo ;) Suosittelen antamaan ujolle miehelle mahdollisuuden, ovat monesti luotettavampia ja kiltimpiä kuin naistennaurattaja-pelimiehet. 
[/quote]
Itse en voisi toivoakaan ihanampaa ja täydellisempää poikaystävää, kuin nykyiseni johon ihastuin aivan päättömästi vaikka emme olleet koskaan edes jutelleet. Loppujen lopuksi minun aloitteestani kävimme treffeillä ja nyt olemme seurustelleet jo useamman vuoden. Oikeasti, antakaa ujoimmille tapauksillekin mahdollisuus. Kun he rohkaistuvat ja rentoutuvat niin voi olla yllätys miten puhelias ja rohkea ihminen sieltä kuoriutuukin! :)

Vierailija
49/59 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:50"]

No missä mielessä haluat miestä noin niin kuin yleensä?

[/quote]

Ei vitsi miten tyhmä kysymys. Tietenkin ihan seurustelu- ja suhdemielessä, tai edes pano-. Ei KUKAAN halua, että joku ujo mies takellellen kysyy kahville ja olis kaverimielessä. Eikö se olis jo vähän naurettavaa? Ujostuttaa kysyä sua kaverina kahville, hihihii! Tietenkin oletus on, että miehen on kelvatta muuhun kuin kaveriksi ollakseen kiinnostava. 

Ja te, jotka luulette tuosta ujon miehen haluavan kaveria, jos e muuta saa aliarvioitte häntä pahasti. Itseä ei ainakaan aikoinaan kiinnostanut muu kuin rakkaus. Jos toista ei kiinnosta ajatellakaan rakkaussuhdetta, niin mitä sä siinä vielä lähjötät, ala mennä.

Vierailija
50/59 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/59 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:06"]En voi koskaan käsittää kuinka paljon painoarvoa naiset laittaa miehen puheliaisuudelle.
[/quote]
Keskustelu nyt vain on niin tärkeää ja kivaa suhteessakin.

Vierailija
52/59 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan ihan tylsää, kun ap ei raportoi mitään :(

Vierailija
53/59 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni??

Vierailija
54/59 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
55/59 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen antanut ujon oloiselle mahdollisuuden, ja sitten eka treffien jälkeen todennut että ollaan vaan kavereita, niin alkoi stalkkaamaan minua. Ei meinannut millään uskoa ettei me nyt seurustella.

Vierailija
56/59 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:23"]

En jaksa nyt enempää kertoa, mutta ujous voi olla muiden aiheuttamaa. Enkä nyt tarkoita sitä että ollaan ujoja koska on ihastunut johonkin. En tosiaan nyt kerro enempää, ettekä te koskaan keksi mitä tarkoitan. Toisaalta aivan sama.

[/quote]

???

.... pitäkää tunkkinne?

Vierailija
57/59 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa suhdetta.

Vierailija
58/59 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ujo" se on selllainen kuvaus skuka sitä edes on määäritelty. Siitä sittten käytetään poplistiseena ja siiihen liiitetään kaikki kliseiiiset mielikuvat.

Vierailija
59/59 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi koskaan käsittää kuinka paljon painoarvoa naiset laittaa miehen puheliaisuudelle.

Mitä teet muiden ihmisten seurassa? Istut hiljaa? Miten jaat ajatuksiasi muiden kanssa?