Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen hermot menee tosi pienestä

Vierailija
03.10.2006 |

äsken laittoi lapsen kylmään suihkuun (oli viemässä lasta iltapesulle) kun ei heti totellut tms..musta tuntuu lapsen puolesta nyt ihan kamalalle, raivostuttaa tuo ukko. miten tässä pitäis nyt tehdä. kerroin miehelle mitä mieltä olen hänen käytöksestään mutta ei tunnu pinna pitenevän kun jatkuvasti on päätään aukomassa lapselle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikuiselta menee hermo niin poistukoon paikalta vaikka röökille, mutta eihän sitä nyt lasta ruveta pahoinpitelemään oman heikkohermoisuuden takia.

ihan kahjoa touhua.

Vierailija
2/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli laittanut kylmää vettä suihkusta päälle ensin ja sitten vasta lämmintä, ei nyt pitkän aikaa mutta kumminkin oli laittanut ja lapsi huus tosi kovaa, tosiaan hullu mies mulla taitaa olla. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt meinaa että tietyn ikäistä lasta saa rääkätä paremmin kuin jonkun toisen ikäistä. mietin vaan että minkä ikäiseltä miehesi odottaa jämptiä käytöstä..

Vierailija
4/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei nyt ihan pienikään, mutta kun tuntuu että se pinna palaa ihan pienestä, aamutkin on välillä pelkkää säätämistä ja meuhkaamista ton ukon kanssa.

Vierailija
5/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa viitsi lapsen vuoksi ottaa ...

Vierailija
6/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuota on tapahtunut ennenkin, niin kehoittaisin jo miettimään muuttoa pois. Mä mietin sitä tällä hetkellä myös, mun mies on tosi agressiivinen ja vaikka ei nyt lasta ole satuttanut, saattaa suutuksissaan heitellä tavaroita ja joku päivä siinä vielä on lapsi tiellä :(. Pinna on tosi lyhyt, lapsien pitää hänestä puhua hiljaa, mutta leikkien tiimellyksissä riemunkiljahduksilta ei vältytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi