Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

P:n uusi laukku

Vierailija
20.09.2015 |

Mitä mieltä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toiset säästää matkoihin, toiset vaikka asuntoon, toiset autoon, toiset merkkivaatteisiin ja laukkuihin. Se on ihan mistä kukin tykkää. :) Mä oon tykännyt panostaa noihin laukkuihin. :)"

Heh, tuo kuulostaa ihan kuin olisi vuosia säästänyt ja panostanut laukkuihin, vaikka tämähän on ihan pari kuukautta sitten alkanut buumi!

Vierailija
42/46 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se uusi "tsemppilahja" jonka osti itselleen on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toiset säästää matkoihin, toiset vaikka asuntoon, toiset autoon, toiset merkkivaatteisiin ja laukkuihin. Se on ihan mistä kukin tykkää. :) Mä oon tykännyt panostaa noihin laukkuihin. :)"

Heh, tuo kuulostaa ihan kuin olisi vuosia säästänyt ja panostanut laukkuihin, vaikka tämähän on ihan pari kuukautta sitten alkanut buumi!

Heh täällä palstalla on kyllä jauhettu pipsan uusista laukuista pikkusen pidemmän ajan kuin "pari kuukautta"

Vierailija
44/46 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh täällä palstalla on kyllä jauhettu pipsan uusista laukuista pikkusen pidemmän ajan kuin "pari kuukautta"

Katso viestien päivämääriä.

Vierailija
45/46 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin tsemppilahja itseltä on kynsilakkaa ja hajuvettä. Laukkuja voi ostaa ihan muuten vaan.

Vierailija
46/46 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi että hajuveden osti mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä