Nuuksiossa tie suljettu
Jaahas, liekö nyt löytynyt. Radiosta kuulin äsken että tie on suljettu Nuuksiossa eikä puhuttu mitään esim.liikenneonnettomuudesta tms.
Kommentit (879)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:36"]
Ei ole Nelaa löytynyt, olisi muuten jo netti iltiksessä
[/quote]
Ei ole ei. Lue tarkemmin. Täälläkin jo kerrottu hesarissa olleen tämä tieto ja linkkikin siihen jo täällä oli.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:55"]Sieltähän menee merkittyjä teitä Veikkolaan, Siikarantaan, Kattilaan jne. Mikäli olisi pysynyt tiellä niin helpompi löytää. Joko onnettomuus, tappo, murha mutta en usko itsemurhaan.
[/quote]
Onnettomuus, tappo, murha... Nämä ovat edelleen niitä _epätodennäköisiä_ vaihtoehtoja. Itsemurha tai omaehtoinen katoaminen, siinä ne ovat. Enää en usko miehen syyllisyyteen.
[/quote]
Alapeukuttajille tiedoksi, Suomessa on edelleen erittäin vähän random-tappajia. Ja nuorille terveille ihmisille ei nyt vaan satu kuolemaan johtavia onnettomuuksia juurikaan. Jostain muusta on kyse.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:36"]Lopettakaa nyt sen miesparan haukkuminen!Täällä jotku puhuu ihan faktana siitä väkivaltasena psykopaattina vaikkei ole mitään näyttöä sen suhteen.Ihan yhtä hyvin Nela on voinnut lähteä vaikka rakastajansa matkaan ja mies saa vielä hullun murhaajan maineen.Oikeestaan eihän täällä kukaan tiedä yhtään mitään täähän on ihan turhanpäivästä arvailua kaikki.
[/quote] Oon samaa mieltä, puhutaan järkevästi täällä, mut myös omasta puolesta nuo säälikommentit voi kans lopettaa, mua taas suututtaa lukea niitä, koska henkilöä ei oo ees vielä löydetty, niin pysytään aiheessa, eli katoamisessa. Kaikki tietää, että tuo tilanne pn jo valmiiksi hirveä kelle tahansa, niin ei se surkuttelemallakaan nyt mihinkään täällä muutu. Ei ne poliisitkaan tuolla mitään tutkintaa voi itkukurkussa suorittaa, vaan ne keskittyy tekemään työtä, vähän niin kuin minä nyt omaa uteliasta salapoliisityötä täällä mammapalstalla
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:36"]Lopettakaa nyt sen miesparan haukkuminen!Täällä jotku puhuu ihan faktana siitä väkivaltasena psykopaattina vaikkei ole mitään näyttöä sen suhteen.Ihan yhtä hyvin Nela on voinnut lähteä vaikka rakastajansa matkaan ja mies saa vielä hullun murhaajan maineen.Oikeestaan eihän täällä kukaan tiedä yhtään mitään täähän on ihan turhanpäivästä arvailua kaikki.
[/quote] Oon samaa mieltä, puhutaan järkevästi täällä, mut myös omasta puolesta nuo säälikommentit voi kans lopettaa, mua taas suututtaa lukea niitä, koska henkilöä ei oo ees vielä löydetty, niin pysytään aiheessa, eli katoamisessa. Kaikki tietää, että tuo tilanne pn jo valmiiksi hirveä kelle tahansa, niin ei se surkuttelemallakaan nyt mihinkään täällä muutu. Ei ne poliisitkaan tuolla mitään tutkintaa voi itkukurkussa suorittaa, vaan ne keskittyy tekemään työtä, vähän niin kuin minä nyt omaa uteliasta salapoliisityötä täällä mammapalstalla
[/quote] :D :D !!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:18"]
Joskus puoliso voi olla sen luokan psykopaatti, että täydellinen katoaminen ei ole yhtään outo valinta. Mun ystäväni muutti Ruotsiin ja vaihtoi nimeään kun ei ns. tavanomaisella tavalla päässyt eroon väkivaltaisesta narsistiexästään.
[/quote]Ja ei sitten sukulaisilleen (ja esim. sinulle) ilmoittanut mitään? Voihan sitä mieheltä kadota ilman että poliisin ja vapaaehtoisten tarvitsee etsiä pitkin metsiä.
[/quote]
Hän toki ilmoitti vanhemmilleen seuraavana päivänä Suomesta poistuttuaan olevansa elossa. Ei tosin kertonut missä on. Otin nyt lähinnä kantaa vain tuohon työpaikan vaihto ja avioero kommenttiin, en niinkään tähän tapaukseen.
Luulisi, että Minfossa joku olisi nähnyt sen kuvan ja voisi kertoa oman kantansa miltä ne kengät näytti. Tai ottaa screen shotin ja laittaa aijaahan. Mutta ehkä av:lla eikä minfossa ole ketään luontokuvaajaa, jolla olisi pääsy sivustolle.. Anyway, jos kuva olisi hälyttävä, siitä olisi luultavasti jo laitettu vinkkiä poliisille, jotta kyseinen rotko voitaisiin tsekata.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:22"]Onkohan luottokortin tietoja tutkittu jo katoamista edeltäviltä päiviltä? Jos tämä nyt olisi tarkoin suunniteltu juttu (oli sitten itsetuhoinen päämäärä tai harkittu katoaminen) niin tarpeellisia välineitähän on voitu ostaa jo päiviä aikaisemmin, olivat sitten repussa kotona valmiina lähtöä odottamassa. Ruokatarpeet tietysti piti ostaa vasta samana päivänä, ettei pilaannu, eikä kotona tarvitse laittaa jääkaappiin herättämään epäilyksiä.
Tietysti jotenkin ihme mikäli päättänyt kadota samana päivänä jolloin ystäviä kutsuttu kylään, silloinhan epäilykset herää heti kun ei tulekaan kotiin, kun olisi kumminkin syy tulla heti suoraan töistä kotiin.
[/quote] Hyvä pointti, jos tuo rikkoisi taas sitä suunnitelmallisuutta, eli ehkä oli tarkoitus palata sittenkin kotiin. Toisaalta voi tarkoittaa myös halua säilyttää kuviot ennallaan, ettei tule muutoksia, vaikka olisikin lähtö jonnekkin mielessä. Mut sehän oli sanonut jossain vaiheessa( N) menkää sinne Sergei on siellä, tulee kuva, että hän olisi ollut palaamassa kotiin, mutta jos tuo on sanottu edeltävänä päivänä vaikka, niin tilannehan on voinut muuttua illan aikana ja jo seuraavana päivänä.
Onko se kultaliikkeen ryöstön kanoottiapuri -teoria haudattu jo?
Entä onko Nelalla jotain perintöä, minkä takia miehellä olisi motiivi? Kaikille ihmishenki ei ole samanarvoinen. Ja tuntuu oudolta, että näin pian häiden jälkeen.. Raha tms on usein murhan motiivi. Kuten myös naimisiin menon.
Siellä luontokuvaajien facessa on niin järjettömästi kuvia, ettei sieltä mitään vanhaa kuvaa kyllä löydä. Tältä päivältä jo niin paljon, ettei selaamalla pääse eiliseen asti. Vai onko joku fiksumpi kuin minä?
Siis voi perkule, nuo on varvastossut! Ellei adidaksiassa ole tuollaista muotoiltua kuvaa printattuna niiden päälle, siis että tulee kuva niinku varpaat olisi kuvassa! ( bussikuvassa)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:54"]Siellä luontokuvaajien facessa on niin järjettömästi kuvia, ettei sieltä mitään vanhaa kuvaa kyllä löydä. Tältä päivältä jo niin paljon, ettei selaamalla pääse eiliseen asti. Vai onko joku fiksumpi kuin minä?
[/quote]
No mä pääsi 17 päivään saakka ja facebook sekos ja heitti pois. Eli pääsee kyllä. Jos liittyy, voiko hakea päivämäärillä?
Niin. Pitäis tietää kuvaajan nimimerkki, kuvauspäivä, paikka tms ni auttais kummasti etsimistä. Jos vaikka päivän mukaan pystyis etsimään? Aloittaa siitä katoamispäivästä.
Onko kellään kuvakaappauksia esim. siitä luontokuvaajissa olleesta kuvasta tai mudassa olleesta jäljestä? Ei kykene selailemaan kilometriketjuja ja kuvatulvia...
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:16"]Tuskin on kova tärkeä asia tapaukseen liittyen, mutta kun olin pari päivää sitten tuolla Nuuksiossa etsimässä Nelaa, niin huomasin että kännykän GPS-paikannin (tarkemmin sanottuna Google Mapsin paikannin) näytti sijaintini jatkuvasti pari kilometriä väärin. Esimerkiksi kun olin Kattilassa, Google Maps väitti minun olevan Haukkalammella. Jos siellä on jotain häiriötä paikantimissa joka on saanut Nelan eksymään. Tuskin kuitenkaan.
[/quote]
Mä olin muutama viikko sitten nuuksiossa. Eksyttiin vähän hetkellisesti, mutta Googlen paikannin kyllä hyvin ohjasi oikealle polulle.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:57"]
Onko kellään kuvakaappauksia esim. siitä luontokuvaajissa olleesta kuvasta tai mudassa olleesta jäljestä? Ei kykene selailemaan kilometriketjuja ja kuvatulvia...
[/quote]
Sillä kuvalla ei ole mitään tekemistä tämän katoamisen kanssa. Ne on sen kuvaajan lenkkarit, ja ihan eri lenkkarit kuin Nelalla. Kyllä ihmiset taas keksiii kaikenlaista...
Nuo bussikuvassa olevat tossut näyttävät vahvasti melonnassa käytettävistä varvastossuilta, mistä tuo tossujen kärjessä oleva kuva on voinut tulla? Okei askelkin on toki voinut tehdä myyrmanski kuvassa sen, että kenkien tumma pohja nousee kuvassa esiin...Jos on samat kengät siis.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:57"]
[/quote]
Sillä kuvalla ei ole mitään tekemistä tämän katoamisen kanssa. Ne on sen kuvaajan lenkkarit, ja ihan eri lenkkarit kuin Nelalla. Kyllä ihmiset taas keksiii kaikenlaista...
[/quote]
Ihan sama, mutta kerran niistä nyt jauhetaan niin ois ollut kiva nähdä itekin k.o. kuvat =)))
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:36"]Lopettakaa nyt sen miesparan haukkuminen!Täällä jotku puhuu ihan faktana siitä väkivaltasena psykopaattina vaikkei ole mitään näyttöä sen suhteen.Ihan yhtä hyvin Nela on voinnut lähteä vaikka rakastajansa matkaan ja mies saa vielä hullun murhaajan maineen.Oikeestaan eihän täällä kukaan tiedä yhtään mitään täähän on ihan turhanpäivästä arvailua kaikki.
[/quote] Niinpä. Ja toivottavasti nekin keittiöpsykologimammat ymmärtävät mennä itseensä, jotka täällä sivutolkulla joukolla heti katoamisen jälkeen julistivat miehen syylliseksi, koska "tiesivät" sen miehen silmistä siinä iltapäivälehden videossa jossa tämä kertoo tapahtuneesta.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:56"]
Mutta mitä olisi enää lauantaina tehnyt alueella? Vai siis ymmärsinko oikein että Nuuksion alueella olisi vielä viime viikon lauantaina nähty? Ja kadonnut jo keskiviikkona... Tuntuu epätodelliselta että olisi moneksi päiväksi jäänyt sinne pyörimään.
[/quote]
Jos hän on jonkun mökillä siellä?
Mä yritin noiden omilta sivuilta muttei löytynyt. Joten tosiaan, josko jotain naamassa olevaa onnistais??