Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuuksiossa tie suljettu

Vierailija
20.09.2015 |

Jaahas, liekö nyt löytynyt. Radiosta kuulin äsken että tie on suljettu Nuuksiossa eikä puhuttu mitään esim.liikenneonnettomuudesta tms.

Kommentit (879)

Vierailija
541/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:57"]

Miksi ihminen kävisi ostamassa kaupasta ruokaa ensin, jos aikoo tehdä itsemurhan?

[/quote]

Sen tekeminen vaatii jonkin verran energiaa. Jos ensin esim. kävelee kilometrikaupalla ja sitten vielä kiipeää korkealle, pitää olla vähän murua rinnan alla.

Vierailija
542/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa kauppakeskuksessa tuota kuvaa? Voisiko Nelalla olla niiden harmaiden housujen alla muutakin vaatetta, jos takin päälle on lyöty toinen takki, niin voisiko farkkujenkin alla olla jotain muuta vaatetta? Nuo on muuten varvastossut ellei joku voi todistaa, että tuollaiset Adidaskengät on olemassa? Valkoinen pohja on ainakin kuvassa....En haluaisi tätä kirjoittaa tähän, mutta mahtuisivatko nuo vaatteet sitten kajakkiin? Mä en yksinkertaisesti nyt tajua tuota vaatetusta, enkä hanskoja, ei oo kuitenkaan talvi, vaan alkusyksy. Sillä ei oo mitään syytä ollut varustautua noin ellei se oo ollut jäämässä pidemmäksi aikaa johonkin...tai sit tuolla ok ollut jotain miksi hän on sinne mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo on ne luullut varvastossut niin vedessä ei niillä palellu muuten jalat! :D Toivottavasti poliisi on huomannut tuon saman!!!!! Nauran nimittäin itteni ulos, jos ei ole huomannut!!!

Vierailija
544/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:14"]

Katsokaapa kauppakeskuksessa tuota kuvaa? Voisiko Nelalla olla niiden harmaiden housujen alla muutakin vaatetta, jos takin päälle on lyöty toinen takki, niin voisiko farkkujenkin alla olla jotain muuta vaatetta? Nuo on muuten varvastossut ellei joku voi todistaa, että tuollaiset Adidaskengät on olemassa? Valkoinen pohja on ainakin kuvassa....En haluaisi tätä kirjoittaa tähän, mutta mahtuisivatko nuo vaatteet sitten kajakkiin? Mä en yksinkertaisesti nyt tajua tuota vaatetusta, enkä hanskoja, ei oo kuitenkaan talvi, vaan alkusyksy. Sillä ei oo mitään syytä ollut varustautua noin ellei se oo ollut jäämässä pidemmäksi aikaa johonkin...tai sit tuolla ok ollut jotain miksi hän on sinne mennyt.

[/quote]

Noita varvaskenkiä käytetään ihan maastossakin. Ei tarvi olla mihinkään melomaan menossa. Joku minfossa vain huomasi että bussikuvassa voi olla eri kengät (varvaskengät) ja monta kymmentä sivua aiemmin samassa minfo ketjussa joku oli huomannut varpaiden/varvaskenkien jälkiä jossain Nuuksion maastossa. Kirjoittaja kai kyllä mainitsi paikan.

Vierailija
545/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät bussikuvassa on ihan selvästi lenkkarit. Housut samat kuin Myyrmannissa. Reppu sama. Aivan älytöntä spekulaatiota. Repun värisävy vaihtelee tietenkin eri valoissa. Lenkkareista kun katsoo vasemmanpuoleista bussikuvassa, ei nää varpaita missään vaan samat Adidaksen lenkkarit kun Myyrmannissa. Varjossa nuo lilat kengännauhat eivät vain erotu niin hyvin kuin Myyrmanni-kuvassa.

Vierailija
546/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oliko se hanskatkin ottanut mukaan? Tuo mulla onkin mennyt ihan ohi.

Vierailija
547/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ehti vaihtaa bussissa vain toisen kengän. Mun mielestä ne näyttää ihan erilaisilta. Vasemmassa lenkkari ja oikeassa se varvaskenkä.

Vierailija
548/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:14"]

[/quote]

Noita varvaskenkiä käytetään ihan maastossakin. Ei tarvi olla mihinkään melomaan menossa. Joku minfossa vain huomasi että bussikuvassa voi olla eri kengät (varvaskengät) ja monta kymmentä sivua aiemmin samassa minfo ketjussa joku oli huomannut varpaiden/varvaskenkien jälkiä jossain Nuuksion maastossa. Kirjoittaja kai kyllä mainitsi paikan.
[/quote] No mitähän vaatetta käytetään melkoisessa? Mietin nuita läksyjä, onkohan tuo Nela käyttänyt nuita samoja pöksyjä melonnassa, joustaako ne? Imeekö vettä? Ainakin kun oon itse melonut niin pöksyt pitää olla lämpimät ja joustavat...tuo vaatemäärä voi selitttää sillä ettei tule kylmä jos kastuu, ja villavaatetus myös. Kahdet eri kengät sillä; toiset voi kastua, ja erilliset lenkkarit pysyy kuivina, ja nehän voi sopivasti kääriä muovipussiin ettei kastu...mitähän matskua tuo reppu on? Ja housut myös tarkemmin...Jossain luki että pöksyt on farkkuja, mun mielestä näyttää stress pöksyiltä, mitkä venyy...

Vierailija
549/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:27"]Jos se ehti vaihtaa bussissa vain toisen kengän. Mun mielestä ne näyttää ihan erilaisilta. Vasemmassa lenkkari ja oikeassa se varvaskenkä.
[/quote]

Tismalleen samaa mieltä, tuolta minustakin näyttää. Ja entäpä nuo hanskat kauppakeskuskuvassa. Millaiset ne oikein on kun näyttävät jotenkin ihmeen isoilta, tyyliin työhanskoilta?

Vierailija
550/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:27"]Jos se ehti vaihtaa bussissa vain toisen kengän. Mun mielestä ne näyttää ihan erilaisilta. Vasemmassa lenkkari ja oikeassa se varvaskenkä.
[/quote] Katsoin samalla tavalla, kuten kirjoitit kengistä, toisaalta emme näe kenkien sisäistää toisesta kengästä.

Vierailija
551/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi varusmiehet metsään etsimään.

Vierailija
552/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:14"]

[/quote]

[/quote] No mitähän vaatetta käytetään melkoisessa? Mietin nuita läksyjä, onkohan tuo Nela käyttänyt nuita samoja pöksyjä melonnassa, joustaako ne? Imeekö vettä? Ainakin kun oon itse melonut niin pöksyt pitää olla lämpimät ja joustavat...tuo vaatemäärä voi selitttää sillä ettei tule kylmä jos kastuu, ja villavaatetus myös. Kahdet eri kengät sillä; toiset voi kastua, ja erilliset lenkkarit pysyy kuivina, ja nehän voi sopivasti kääriä muovipussiin ettei kastu...mitähän matskua tuo reppu on? Ja housut myös tarkemmin...Jossain luki että pöksyt on farkkuja, mun mielestä näyttää stress pöksyiltä, mitkä venyy...
[/quote] VOI xxxx että raivostuttava kirjoittaa, kun puhelin oikolukee. No musta nuo näyttää varvastossuilta, ellet pysty todistamaan kuvalla vastaavia adidas merkkisiä tossuja...joten kuva kehiin?

Vierailija
553/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tästä jutusta kyllä niin Kyllikki Saari -vibat. Mitä jos Nela kohtaai Nuuksiossa jonkun metsissä vaanivan sekoboltsin, joka näki tilaisuutensa tulleen? Kätki sitten ruumiin, otti repun puhelimineen mukaansa ja heitti kyydistä jonnekin ajaessaan pois.

Vierailija
554/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:24"]

Ai oliko se hanskatkin ottanut mukaan? Tuo mulla onkin mennyt ihan ohi.

[/quote]

Kyllä mulla ainakin oli täällä samalla suunnalla parina sen viikon aamuna hanskoja ikävä, kun oli aika viileää ja tuulista. En muista miten juuri tuona päivänä.

Vierailija
555/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo hanskat on joko melontaan otettu mukaan, lämmikkeeksi jos kastuu, siis tavalliset hanskat ja sitte meillähän voi ilman hanskojakin, ellei repusta löydy oikeat melontahanskat..kuvasta ei ota selvää......Eli veteen tuo sen pukeutuminen voi liittyä, no ainakin pidempään aikoo oleskella tuossa vaatetuksessa ulkona koska noin lämpimästi on pukeutunut...

Vierailija
556/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:27"]Jos se ehti vaihtaa bussissa vain toisen kengän. Mun mielestä ne näyttää ihan erilaisilta. Vasemmassa lenkkari ja oikeassa se varvaskenkä.
[/quote]

Tismalleen samaa mieltä, tuolta minustakin näyttää. Ja entäpä nuo hanskat kauppakeskuskuvassa. Millaiset ne oikein on kun näyttävät jotenkin ihmeen isoilta, tyyliin työhanskoilta?
[/quote] Melontahanskat, voi suojata takin alle vedeltä? Tai sitten tavalliset hanskat. Lämmittävät sellaiset.

Vierailija
557/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:41"]

Mulle tulee tästä jutusta kyllä niin Kyllikki Saari -vibat. Mitä jos Nela kohtaai Nuuksiossa jonkun metsissä vaanivan sekoboltsin, joka näki tilaisuutensa tulleen? Kätki sitten ruumiin, otti repun puhelimineen mukaansa ja heitti kyydistä jonnekin ajaessaan pois.

[/quote]

Nuuksiossa on arkisin päivällä vankeja hommissa, kaatavat puita ja tekevät halkoja nuotiopaikoille. Olikohan tuona päivänä?

Vierailija
558/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:27"]Jos se ehti vaihtaa bussissa vain toisen kengän. Mun mielestä ne näyttää ihan erilaisilta. Vasemmassa lenkkari ja oikeassa se varvaskenkä.
[/quote]

[/quote] Melontahanskat, voi suojata takin alle vedeltä? Tai sitten tavalliset hanskat. Lämmittävät sellaiset.
[/quote] No vaatetus voi viitata siihen, että Ilma viilenee, eli iltaan tai siihen että saattaa kastua...eli olla vedessä.

Vierailija
559/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia ne vesistöt on siellä? Onko sellaisia, että pääsee kauaskin vai pelkästään jotain lampia?

Vierailija
560/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo nainen on suunnitellut jotain tai tuon reissun, niin elossa sen on pakko olla. Ellei oo onnettomuuteen joutunut tai sitte se hullupuskajussi kävellyt vastaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi