Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuuksiossa tie suljettu

Vierailija
20.09.2015 |

Jaahas, liekö nyt löytynyt. Radiosta kuulin äsken että tie on suljettu Nuuksiossa eikä puhuttu mitään esim.liikenneonnettomuudesta tms.

Kommentit (879)

Vierailija
201/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:45"]

Jos on halunnut vaihtaa maata, niin on saattanut mennä Nuuksioon hämäysmielessä. 

[/quote]

Näissä teorioissa ei ole mitään järkeä. Esim siinä että spekuloidaan ihmisen muuttaneen suomesta muualle väärällä identiteetillä tai menneensä Nuuksioon harhautusmielessä. Suomesta kyllä pääsee hyvin helposti katoamaan ulkomaille suoraan Helsinki-Vantaan kautta ihan omalla passilla tai sitten vaihtoehtoisesti ruotsinlaivoilla.

Vierailija
202/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on halunnut vaihtaa maata, niin on saattanut mennä Nuuksioon hämäysmielessä. 

[/quote]

Aika huono hämäys, koska kaikissa busseissa ei ole tallentavia kamerajärjestelmiä (ja vaikka olisikin, on eri asia ovatko ne aina toimintakunnossa) ja Nela on liikkunut sen verran tiukalla vaihtoaikataululla, että aikaa bussin valkkaamiseen ei ole ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:00"]

Toivon, että hän on elossa jossakin. Itsemurhaan en usko alkuunkaan.

[/quote]

Toivon todella, että ei olisi tehnyt itsemurhaa, mutta itselleni se taas tulee vahvimpana vaihtoehtona mieleen. Miksihän niin moni ei mitenkään usko itsariin, kun omasta mielestäni se tuntuu loogisimmalta (Valehtelu päänsärystä töihin, vastaamattomuus poikaystävälle, vieraassa maassa oleminen, juuri mennyt naimisiin ja työskennellyt starttiyrityksessä ja ehkäpä mielestään pilannut elämänsä peruuttamattomasti?). Sää ja yleinen maailmantilannekin surkeat. Mikä saa ihmiset olemaan sitä mieltä etteikö olisi itsaria voinut tehdä? 

[/quote]Miksi hän olisi laittanut äidilleen viestin, jossa sanoo soittavansa myöhemmin? Ainoastaan täysin epäempaattinen ja julma ihminen lähettäisi tuollaisen viestin ajatellen, ettei koskaan soita. Itsemurha tuottaa sanoinkuvaamattoman kärsimyksen läheisille, tuolla viestillä sen kärsimyksen moninkertaistaisi äidilleen.

Jos Nela löytyy kuolleena olen 100 % varma, ettei kyseessä ollut itsemurha. Viestin viesti oli sisällön lisäksi se, että olemme vielä yhteydessä. Jos olisit tekemässä itsemurhaa jättäisit viestin lähettämättä.

Nela elää, tai on henkirikoksen uhri.
[/quote] Mistä tuo tieto on peräisin? Että kertonut äidille soittavansa myöhemmin?
[/quote] Jos viestin sisältö on ollut tuo minkä hän on oletettavasti itse laittanut omasta pienestä, niin mikäpä ei kyllä viittaa sillon että itselle jotain olisi tekemässä. Eli jos noin on niin onnettomuus, halunnut häipyä maisemista tai sitten joku hämärätyyppi kävellyt vastaan. Mutta miten on sitten puhelimen laita? Ja paikka mistä se oli paikan netti? Outoa on.

Vierailija
204/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tuo "soitan myöhemmin" on jonkun oma keksintö. Olisi sen muuten joku muukin lukenut painetusta lehdestä.

Vierailija
205/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin nettisivuilla lukee jo että tänäänkään ei löytynyt mitään.

Vierailija
206/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josjosjos. Mä en edelleenkää usko, että kellään on mitään tietoa viestin sisällöstä ellei joku kaiva mulle tähän linkkiä. Ei paisuteta valheellista tietoa enempää.

Vierailija
207/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M. infon sivuilla todella. Joku väitti IltaSanomissa 18.9 sivulla 10 Sergein sanoneen näin.

"Minun tietääkseni hän viestitti äidilleen, että aikoo jutella hänen kanssaan illalla. En ole nähnyt viestiä, en tarkkaan tiedä mitä se sisältää eikä viestiä ole säilytetty."

Tiedä sitten pitääkö paikkansa. Mä en edes löydä vanhempia uutisia vaikka kuinka etin. 

Löytääkö joku ton päivän uutiset aiheeseen liittyen?

Vierailija
208/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:48"]

[/quote]

Aika huono hämäys, koska kaikissa busseissa ei ole tallentavia kamerajärjestelmiä (ja vaikka olisikin, on eri asia ovatko ne aina toimintakunnossa) ja Nela on liikkunut sen verran tiukalla vaihtoaikataululla, että aikaa bussin valkkaamiseen ei ole ollut.

[/quote]

Et sitten ottanut huomioon että hämäyksenä voisi toimia tuo puhelimen heivaaminen Nuuksioon/sen lähistöön?

Vierailija
209/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 18:45"]

Joku keksi että Nela vaihtanut myös kengät!!!

Sivu 177 tällä hetkellä vika viesti!

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=7&t=19421&start=2640

Ihan samanlaiset Nelalla ja tossa kuvassa. Onko lähteny kiipeilemään ja pudonnut. Tai kiipeillyt ja hypännyt narun jatkoksi =(

[/quote]

Noista kengistä muuten puheenolleen katsokaa tän uutisen lukijoiden kommentteihin ja sieltä 20. kommentti.

Vierailija
210/879 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä outoa, jos äiti on poistanut viestin. Viittaa selvästi siihen, että viestin sisältö on valehdeltu poliisille. Ehkä Nela kertonut aikovansa häipyä tai olevansa jossain ongelmissa.  Muutenkin nyt etsitty jo niin paljon, etten todellakaan usko Nelan oleva nuuksiossa. On varmaan toisella puoellla maapalloa.

Vierailija
211/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen miettinyt, että jos Nela tavalla tai toisella olisi päätynyt jonnekin järven pohjaan, niin onko kaikki tavarat menneet mukana? Mitään ei jäänyt kellumaan tai mihinkään rannalle? Vai onko vaan kävellyt jonnekin niin kauas, ettei sieltä ole etsitty? Tai sitten ei ole koko Nuuksiossa.

Vierailija
212/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikoi itsensä tappaa niin miksi ilmoitti töihin? Luulisi olevan uhden tekevää siinä tilanteessa.

Vierailija
213/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:55"]

M. infon sivuilla todella. Joku väitti IltaSanomissa 18.9 sivulla 10 Sergein sanoneen näin.

"Minun tietääkseni hän viestitti äidilleen, että aikoo jutella hänen kanssaan illalla. En ole nähnyt viestiä, en tarkkaan tiedä mitä se sisältää eikä viestiä ole säilytetty."

Tiedä sitten pitääkö paikkansa. Mä en edes löydä vanhempia uutisia vaikka kuinka etin. 

[/quote]

Entäs jos tää äiti on "juonessa mukana" ja suojelee tytärtään joka haluaa ehkä palata äidin luo tajuttuaan tehneensä elämänsä virheen ajauduttuaan naimisiin "sen väärän" kanssa ja työjututkin olleet ihan vääränlaisia. On hankkinut uuden puhelimen ja prepaid-liittymän ja soittelee äidin kanssa nyt siitä? Ehkäpä on jo kotona äitinsä luona eikä halua exänsä tietävän mitään siitä, ei myöskään sen yrityksen työntekijöiden, jossa oli töissä ja huomasi, että konkurssi kohta tulee ja koki ehkä olevansa jotenkin vastuussa siitäkin... halusi vaan pois.

???

Vierailija
214/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:59"]

Jos aikoi itsensä tappaa niin miksi ilmoitti töihin? Luulisi olevan uhden tekevää siinä tilanteessa.

[/quote]

Voitti sillä aikaa. 

Vierailija
215/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no valitettava tosiasia et kadonneet suomessa yleensä löytyy lammista, joista ja muista vesistöistä. sen sootteritytönkin kuolemaa spekuloitiin laajalti, mutta vaikka niin se vaan löytyi lammesta vaikka käsittämätöntä onkin. ja sillon se yksi tyttö löytyi lähimetsästä kännissä kuolleena. ihmismieli nyt vaan pyrkii löytämään ihmeellistä selitystä, koska ei haluta myöntää että kuolema voisi tapahtua koska tahansa kenelle vaan ja joskus jopa aivan pienestä arkisesta syystä (liukastui vessassa, löi päänsä ja kuoli...).

Vierailija
216/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa kaikki muutkin noita kenkiä, onko ne vaihtuneet vai ei? Bussikuvassa näyttää siltä kuin ne sinertäisivät kärjet siis ja kauppakeskuskuvassa taas kärjet näyttää mustilta, periaatteessa nuo voisi olla varvastossut, mutta tekisi mieli nähdä ihan oikeat myyntikuvat niin voisi verrata..löytäisiköhän joku ja laittaisi tänne? Nyt luki jossain tekstissä, että hän olisi kärsinyt migreenistä, joten se ettei ole miehelle vastannut voisi sitten selittyä päänsäryllä jos näin on ollut.

Vierailija
217/879 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:55"]M. infon sivuilla todella. Joku väitti IltaSanomissa 18.9 sivulla 10 Sergein sanoneen näin.

[/quote]

Meillä on tuo lehti ja siinä lukee noin.

Vierailija
218/879 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 23:31"]Guess who I found! https://fi.linkedin.com/in/nelasaglenova [/quote] Hyvä kielitaito.

[/quote]Samaa katsoin, näyttäisi suomeakin osaavan melko hyvin. Mutta vain vähän venäjää. Mitähän kieltä ovat muuten miehensä kanssa käyttäneet?
[/quote]

Mä oon veikannut, että enkkua, mutta mistä sitä tietää, vaikka venäjän kieli olisi kehittynyt suhteen myötä.

Vierailija
220/879 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näytä poliisikaan laittavan mitään lisäkuvia jne. joten salassa halutaan pitää koko touhu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän