Mies! Onko löysäreisinen nainen hot?
Itsellä reidet kuin taikinaa ja kokemukseni mukaan miehille turn off, enkä kyllä yhtään ihmettele.
Kommentit (26)
Ihan sama, minkälaiset reidet on. En minä niiden kanssa seurustele.
Sama kokemus mulla. Lisäksi raskausarpia, joten olen kyllä nähnyt että miesten mielestä ällöttävää.
Ihan ok, kunhan et ole ylipainoinen.
Uimahallissa sen näkee parhaiten, että naiset jolla on reidet ja peppu kunnossa ovat hyvin harvinaisia.
Näitä näkyy lähinnä nuorten naisten kilparyhmissä.
Siis millainen on löysäreisinen? Jos tarkoittaa rasvaa/selluliittia, niin eihän se mitään haittaa.
Paksureitinen. Niin kuin on vetinen, (vasen)kätinen tai uutinen.
Seksikkäin näky kuntosalilla niiden kaikkien salikissojen seassa oli sellainen juuri löysäreisinen nainen. Kävi sääliksi kun hän näytti vähän epävarmalta asian takia. Tai sitten oli vaan ujo.
Mutta enpä usko, että tällaisen 30v setämiehen mielipiteestä välittää kukaan =)
90 luvulla oli kauheeta jos oli vähän löysää sisåreisissä.
Ostettiin kaverin kanssa ostosteeveeltä sellanen sinipunainen jousilaite, jota venkslattiin polvien välissä. Taitaa olla mulla vieläkin jossain.
Se oli kyllä tehokas, taidankin etsiä vintistä.
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin kaverin kanssa ostosteeveeltä sellanen sinipunainen jousilaite, jota venkslattiin polvien välissä. Taitaa olla mulla vieläkin jossain.
Meilläkin oli sellainen, tosin se taisi olla peräisin Halpa-hallista. Se olis muuten hyvä kuntoiluväline, nyt kun ajattelen.
Eiköhän sellaiset naiset ole aika harvassa joilla ei olisi yhtään "löysää" reisissä, jos nimittäin on normaali naisen ruumiinrakenne.
Kummallinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Se oli Thighmaster
https://www.google.com/search?q=thighmaster&client=ms-android-samsung&p…
Setämiehellä ei ole paljon valinnanvaraa, asia ymmärretty.
Vierailija kirjoitti:
Thighmaster. Haaveilin sellaisesta, mutta en ikinä ostanut.
Mun reidet (eikä mikään muukaan kehonosa) ei ole löysät. Viimeisin tapailukumppani oli aivan haltioissaan mun kropasta ja silti myöhemmin katosi kuin tuhka tuuleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli Thighmaster
https://www.google.com/search?q=thighmaster&client=ms-android-samsung&p…
Mullakin on tuo laite edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sellaiset naiset ole aika harvassa joilla ei olisi yhtään "löysää" reisissä, jos nimittäin on normaali naisen ruumiinrakenne.
Kummallinen kysymys.
Nyt olikin puhe tosi löysästä. Pikkasen eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen kysymys.
Joo mutta nykyään kaikki normaali on ällöä. Tai on oikeestaan aina ollut.
Kiinteä on hotimpi mutta makunsa kullakin.
M29
Muistelin että se laite olisi ollut Tight master mutta taisi olla unta
-Asko-
EI, pitää olla tiukka perse ja reidet et saa munaa