Jääkiekkoliiton puheenjohtaja Nummela väitetystä häirinnästä: ”Eivät pelaajat ole nähneet, että joku prosessi pitäisi käynnistää”
Sitähän se Vuohijoki kirjoitti: Vapaavuori sanoi että mitään syytöstä ei ole, on vain epäily. Ja sitä "epäilyä" Vapaavuori käytti painostukseen ja peloitteluun.
PERJANTAI-ILTANA Jääkiekkoliitto julkaisi tiedotteen, jonka mukaan olympiajoukkueen jääkiekkoilijat eivät olleet kokeneet joutuneensa Pekingissä epäasiallisen käytöksen tai seksuaalisen häirinnän kohteeksi.
http://www.leijonat.fi/index.php/uutiset/jaakiekkoliitto/item/43112-lei…
Kaikki varmaan muistavat miten urheilupomo kalervo Kummola katsoi parhaaksi puolustaa eduskunnan sukupuolista häirintää: naiset tuovat tissinsä ihan tahallaan hissiin töröttämään ja suuttuvat, jos niitä ei huomata.
Olen erittäin myönteisesti yllättynyt jääkiekkoliiton reaktiosta nyt. Vapaavuori ehkä viritteli jotain sukupuolten sotaa mutta jääkiekkoliitto ei mennyt peliin mukaan.
Kommentit (10)
Kaikki tietää, että jääkiekkoilijat panee kaikkea mikä liikkuu ja hengittää, ei niitä pysty seksuaalisesti häiritsemään millään muulla kuin sillä että ei anna. Olikohan Annin tapauksessa siitä kyse?
Vapaavuori on itse keksinyt koko jutun. Toivottavasti erotetaan kun tästä saadaan todisteet. Pelolla ja valheilla johtaminen ei ole tätä päivää.
Toi Vapaavuoren puhelu Annille "varaudu että tämä menee mediaan" on oksettavaa uhkailua.
Anni Vuohijoki tulee kyllä saamaan riepottelua osakseen, mutta nostan hattua sille että hän ei alistunut Vapaavuoren pelinappulaksi vaan vaati kortit pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vapaavuori on itse keksinyt koko jutun. Toivottavasti erotetaan kun tästä saadaan todisteet. Pelolla ja valheilla johtaminen ei ole tätä päivää.
En usko että on ollut yksi kehittelemässä. Eiköhän siellä ole ollut veljiä ja lipunmyyjiä mietimässä että mitä me voisimme epäillä?
Moni ei uskalla/halua/osaa kertoa tulleensa seksuaalisesta ahdistelluksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää vapaavuorta vihaava spämmimaanikko saanut riittävästi spämmittyä aiemmissa ketjuissa vai miksi tälle samalle roskalle piti avata kokonaan uusi ketju?
Ei kai täällä ole yhtään Jääkiekkoliiton reaktiosta kertovaa ketjua?
En mielellään jatka sellaisia ketjuja joissa otsikossa häpäistään nimellä ihmistä.
Aloitin tämän ketjun mutta en ole aikaisemmin kommentoinut asiaa kertaakaan.
Millä perusteella Jääkiekkoliiton siteeraaminen on roskaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää vapaavuorta vihaava spämmimaanikko saanut riittävästi spämmittyä aiemmissa ketjuissa vai miksi tälle samalle roskalle piti avata kokonaan uusi ketju?
Oletko sinä sitten Vapaavuori-fani vai kannatatko muuten vaan sitä että naiset vaietkoon? Ehkä molempia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että on ollut yksi kehittelemässä. Eiköhän siellä ole ollut veljiä ja lipunmyyjiä mietimässä että mitä me voisimme epäillä?
Ehkä on ajateltu että jos AV on osallistunut härskiin pukukoppipuhetyyliin, sitä voisi käyttää häntä vastaan. Voisin kyllä kuvitella että jääkiekkoilijoissakin on sellaisia yksilöitä jotka eivät viihdy, kun puhutaan karkeasti. Noiden puheiden siivoamisen pitäisi lähteä muualta kuin jotakuta melko sivullista rankaisemalla. Ehkä jääkiekkoilijat näkivät, mihin tämä voisi johtaa.. Spekulointia tietysti.. sori siitä.
Tuo Kummolan juttu jätti minulle aikoinaan todella vahvan paskan maun. Kummola on sellainen urheilupomon ruumiillistuma että hänen asenteestaan oli helppo nähdä miten vankkumaton urheilun "veljeä ei jätetä"-mentaliteetti on.