Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun pienellä paikkakunnalla ja olen sairauslomalla töistä työuupumuksen vuoksi. Entä jos kollegat näkevät minut ulkoilemassa ja kertovat esihenkilölle?

Vierailija
02.04.2022 |

Vai pitääkö se yrittää toipua vain oman kodin sisällä ja pihalla :(

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit hakenut sairaslomaa idiotismista.

Vierailija
2/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rohkeasti vaan lähdet ulkoilemaan. Jos on uupumuksen takia saikulla, saa ja pitääkin liikkua ja ulkoilla. Edistää toipumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai seon vain hyvä että huolehtii itsestään. Olen tosin luullut,ettei työuupumukseen saa sairauslomaa

Vierailija
4/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Se että olet sairaslomalla työuupumuksen vuoksi ei tarkoita että sinun pitäisi pysyä sisällä.

Vierailija
5/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän kertovat. Ei seuraa muuta kuin työkaverit vaan nolaavat itsensä.

Vierailija
6/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muille kuulu. Ja siinäpähän kertovat, jos sinulla on todistus asiasta niin mitä sitten?

Vierailija
7/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinä mahdollisesti ulkoilisit vointisi mukaan, jos olisit saikulla syövän, aivoinfarktin, tai muun fyysisen vaivan vuoksi.

Ystäväni käynyt läpi syövän sytostaattihoidot ja sädehoidot, mutta välillä ajaa moottorikelkalla. Mutta kokonaisuudessa niin väsynyt ettei töihin kykenisi

Vierailija
8/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai seon vain hyvä että huolehtii itsestään. Olen tosin luullut,ettei työuupumukseen saa sairauslomaa

Kyllä siihen saikkua saa, mutta se on palkatonta. Yleensä työnantajat eivät maksa palkkaa sellaisista saikuista, joista Kela ei korvaa mitään. Muita vastaavia saikun aiheita ovat mm sterilisaatio ja elimen luovutus.

Vierailija
9/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan murto-osa toipuu noilla työuupumus-saikuilla, kun juurisyy pysyy kuitenkin samana.

Olisit ollut suoraselkäinen ja irtisanoutunut. Saisit lenkkeillä hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
10/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan murto-osa toipuu noilla työuupumus-saikuilla, kun juurisyy pysyy kuitenkin samana.

Olisit ollut suoraselkäinen ja irtisanoutunut. Saisit lenkkeillä hyvällä omallatunnolla.

Ja osa näistä saikuista johtuu henkilöiden omista tarpeista eikä varsinaisesti työuupumuksesta mutta ovat vaan onnistuneet runoilemaan lääkärille oikeita asioita.

Vierailija
11/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen saikkua saa, mutta se on palkatonta. Yleensä työnantajat eivät maksa palkkaa sellaisista saikuista, joista Kela ei korvaa mitään. Muita vastaavia saikun aiheita ovat mm sterilisaatio ja elimen luovutus.

Yleensä siihen tulee myös masennus-diagnoosi lisäksi ja se oikeuttaa päivärahaan.

Vierailija
12/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä nyt joku uupuu työstä niin? Teetko enemmän kun 160h/kk? Ryyppylomasta varmaan vain kyse.

Vierailija
13/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin masennuksen ja työuupumuksen vuoksi pari kk saikulla. Harrastin ja harrastan intohimoisesti juoksua, pahimpina masennuskausina se auttaa siihen hirveään oloon.

Työnantaja näki minut juoksulenkillä ja soitti kotiin, että taidan feikata masennukseni, kun selvästi jaksan tehdä muutakin kuin maata kotona. Etsin uuden työpaikan ja irtisanouduin. Aiemmin olin työuupunut ja masentunut, enää vain masentunut.

Vierailija
14/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osa on pois töistä "muista" syistä.

Vierailija
15/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin ulkomaille rentoutumaan työuupumuksen takia. 

Vierailija
16/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin masennuksen ja työuupumuksen vuoksi pari kk saikulla. Harrastin ja harrastan intohimoisesti juoksua, pahimpina masennuskausina se auttaa siihen hirveään oloon.

Työnantaja näki minut juoksulenkillä ja soitti kotiin, että taidan feikata masennukseni, kun selvästi jaksan tehdä muutakin kuin maata kotona. Etsin uuden työpaikan ja irtisanouduin. Aiemmin olin työuupunut ja masentunut, enää vain masentunut.

Jos jaksat käydä lenkillä, jaksat käydä töissäkin.

Taas näitä kympin tyttöjen "masennuksia"

Vierailija
17/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut kertovat, mutta mitä sillä on väliä?

Liikkuminen saa meidät kaikki voimaan paremmin.

Vierailija
18/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä nyt joku uupuu työstä niin? Teetko enemmän kun 160h/kk? Ryyppylomasta varmaan vain kyse.

No eikö ole hyvä, että otetaan lomaa siitä ryyppäämisestä, ja hommat jatkuu sitten. 

Vierailija
19/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on hauskoja. Itsestäni on ollut vaikka mitä "diagnoosia" liikkeellä. Voi parkoja ketkä uskoneet. Voi sitä hämmennystä välillä. No, ehkä joku saa kicksit siitä, että saa huijattua joitain uskomaan jostain jotain. Jos ei omiin korviin kantaudu huhut, niin antaa muiden hyöriä ja pyöriä huhujen mukaan.

Vierailija
20/34 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jaksat käydä lenkillä, jaksat käydä töissäkin.

Taas näitä kympin tyttöjen "masennuksia"

Olin ihan hoitolassa masennuksen takia, ja siellä käytiin lenkillä, mutta en kuitenkaan ollut työkykyinen vaikka lenkillä pääsin käymään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme