Mihin v....un kaikki hiuspinnit ja -pompulat aina katoaa???
Ei ole pitkä aika kun ostin uusia ja KAIKKI TAAS HUKASSA AAAARGH
Kommentit (18)
Tontut vie samaan piiloon mistä löytyy parittomien sukkien parit ja parhaimmat kynäsi. Mennessään sotkevat läppärin virtajohdon ja kuulokkeiden piuhan.
Keräsin kaikki kerran kasaan ja hiuslenkkejä ja pinnejä oli hirveä määrä. Nyt puolen vuoden päästä hyvä jos yksi löytyy.
Kynien ja toisen jalan sukkien kanssa sama juttu. Jonnekin mystisesti katoavat.
Erittäin hyvä kysymys. Lisäisin listaan vielä korviksetkin.
Varmaan tiputtelet niitä kaduille, sillä olen löytänyt maasta aika monta.
Nyt en kyl osaa sanoa. Oon enempi tissimiehiä.
Täällä ne ei ainakaan ole, koska Minultakin on niitä viety.
Ja niistä korviksista aina se pari!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tiputtelet niitä kaduille, sillä olen löytänyt maasta aika monta.
Parkkipaikoilta löytyy
Hiuspinnit on kivoja naisilla. Pompuloista en tiedä. Tuplalettinä varmaankin tai kivannäköinen poninhäntä. Korviksista en oikein tykkää.
En tiedä,mutta ohuiden sukkahousuja lahkeista kun leikkaa jotain sentin paksuisia kaistaleita saa tosi hyviä hiuslenkkejä,eikä haittaa jos katoaa🙂
Joku niitä syö. Paitsi yksi ruma donitsi joka ei häviä mihinkään.
Mulla on kissa, se vie niitä ja leikkii niillä. Viimeviikolla siivosin ensimmäistä kertaa yli vuoteen jääkaapin takaa ja alta. Jääkaapin alta löytyi 6 pompulaa
Vierailija kirjoitti:
En tiedä,mutta ohuiden sukkahousuja lahkeista kun leikkaa jotain sentin paksuisia kaistaleita saa tosi hyviä hiuslenkkejä,eikä haittaa jos katoaa🙂
mä teen samoin! hieno pirkkaniksi!
Ne on samassa paikassa kuin yksittäiset sukat, pesun jälkeen ja kitaran plektrat.
Olen yksinasuva mies, enkä ole koskaan käyttänyt hiuspinnejä. Jotenkin niitä vain löytyy usein sohvatyynyjen alta ja muualta asunnon nurkista.
Vierailija kirjoitti:
Ne on samassa paikassa kuin yksittäiset sukat, pesun jälkeen ja kitaran plektrat.
Olin päiväkodissa työssä ja mun "Hoksotus" leikki oli aina, että pidin parittomia sukkia. En jaksanut kotona tapella aamulla ja etsiä pariskuntaa jalkoihini. Oli jännä miten he miettivät ja miettivät että hei miks tolla on eriparia sukat :D
Ja tää on ennekuin se yks teki niistä muotia!
Nii ja olihan Pepilläkin :D
Vierailija kirjoitti:
Olen yksinasuva mies, enkä ole koskaan käyttänyt hiuspinnejä. Jotenkin niitä vain löytyy usein sohvatyynyjen alta ja muualta asunnon nurkista.
Meidän pinnit siis ilmestyy sun sohvan alle!
Kellä ne ponnarit on?
sohvatyynyjen väliin