Onko normaalia ettei mies pysty seksiin peräkkäisinä päivinä?
Miesystäväni libido mietityttää. Olemme seurustelleet 3 vuotta, alussa seksiä oli vähän enemmän kuin nyt, muttei koskaan päivittäin. Nykyään n. Kerran viikossa. Tämä kerran viikossa-seksi on hyvää, silloin miehen erektio pysyy pääsääntöisesti kovana ja ja hän myös laukeaa. Jos seksiä on useammin, erektio saattaa lopahtaa eikä mies laukea. En muista että hän olisi koskaan pystynyt aktiin kahtena päivänä peräkkäin.
onko tämä normaalia? Mies ei oikein suostu asiasta keskustelemaan, sanoo vaan että ensi kerralla uusi yritys. Itse olen onneksi varsin orgasmiherkkä ja saan kyllä joka yhdynnässä. Mutta haluaisin useammin ja toki kova erektio tuntuu minustakin paremmalta kuin puolikova...
Nyt olisi perheenlisäyskin ajankohtaist, mutta aika haastavalta tuntuu kun tuo viikottainen yhdyntäkerta pitäisi mätsätä ovulaatioon.
Aiemmissa suhteissa en ole törmännyt vastaavaan ongelmaan. Pitäisikö pakottaa mies lääkäriin vai onko tällainen ns. Normaalia?
Kommentit (51)
Itse 55v ja harrastamme yhdyntää joka päivä kovalla kalulla paitsi kuukautisten aikaan, silloin vaimo runkkaa kädellä. Onneksi menkat jää koht pois
Kiitos M25. Minäkin ymmärtäisin miestäni paremmin jos hän asian ilmaisisi juuri noin. Siis jos sanoisi että hän ei arkena jaksa ja tarvitsee enemmän lepoa. Mutta hän ei asiasta puhu eikä pukahda.
Hän ei tupakoi eikä ole ylipainoinen. Urheilee säännöllisesti. Eli elintavoistakaan ei ole kiinni. mutta tekee myös pitkiä työpäiviä ja herää aikaisin aamulla.
Mieheni on muuten kaikin puolin ihana ja täydellinen, eli en olisi häntä lemppaamassa asian takia. Mietin vain, että ehkä asia vaivaa häntäkin (puhumattomuus?) ja jos tähän olisikin ratkaisu (testosteronipiikit tms) niin kannattaisi varmaan hoitaa ongelma. Jos siis on ongelma.
minä kyllä haluan seksiä edes kerran viikossa myös jatkossakin. Jos kerrat tästä vielä harvenevat niin sitten on kyllä kriisin paikka.
ap
Oletko ajatellut, että miehesi voisi olla pedofiili? Se selittäisi paljon. Aika moni ei vain uskalla tulla kaapista ulos.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:30"]Tuossa voi käydä niin, että jonkun ajan päästä seksiä on kerran kahdessa viikossa... kerran kuussa... kerran vuodenajassa, eikä sittenkään miehen mielestä ole mitään ongelmaa, eikä mitään puhuttavaa. Siinä sitten olet lasten kautta kiinni miehessä ja se vaan istuu takamuksellaan ja päättää sinun puolestasi, kuinka usein sinulla saa olla seksiä.
[/quote]
Jep. Minä menin tähän vipuun, älä ap tee samaa virhettä. Joskus toivoisin, että luonteeni antaisi periksi käydä vieraissa...
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:46"]Kiitos M25. Minäkin ymmärtäisin miestäni paremmin jos hän asian ilmaisisi juuri noin. Siis jos sanoisi että hän ei arkena jaksa ja tarvitsee enemmän lepoa. Mutta hän ei asiasta puhu eikä pukahda.
Hän ei tupakoi eikä ole ylipainoinen. Urheilee säännöllisesti. Eli elintavoistakaan ei ole kiinni. mutta tekee myös pitkiä työpäiviä ja herää aikaisin aamulla.
Mieheni on muuten kaikin puolin ihana ja täydellinen, eli en olisi häntä lemppaamassa asian takia. Mietin vain, että ehkä asia vaivaa häntäkin (puhumattomuus?) ja jos tähän olisikin ratkaisu (testosteronipiikit tms) niin kannattaisi varmaan hoitaa ongelma. Jos siis on ongelma.
minä kyllä haluan seksiä edes kerran viikossa myös jatkossakin. Jos kerrat tästä vielä harvenevat niin sitten on kyllä kriisin paikka.
ap
[/quote]
Huomioiko hän sinua muuten arjessa? Hellii, kehuu? Näin minä ainakin teen, vaikka en yhdyntää jaksakaan. Halailen, pussaan, kehun, kiitän, kun on laittanut ruokaa jne. Joskus nainen siitä kyseli ettenkö halua häntä ja onko hänessä joku vika, kun en jaksa viikolla. Kerroin rehdisti, että vika ei ole mitenkään hänessä, vaan minun jaksamisessa. Nyt siis ymmärtää ja näkee, että olen oikeasti vaan niin väsynyt ja korvaan asian sitten viikonloppuna. M25
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 13:36"]
Miesystäväni libido mietityttää. Olemme seurustelleet 3 vuotta, alussa seksiä oli vähän enemmän kuin nyt, muttei koskaan päivittäin. Nykyään n. Kerran viikossa. Tämä kerran viikossa-seksi on hyvää, silloin miehen erektio pysyy pääsääntöisesti kovana ja ja hän myös laukeaa. Jos seksiä on useammin, erektio saattaa lopahtaa eikä mies laukea. En muista että hän olisi koskaan pystynyt aktiin kahtena päivänä peräkkäin.
onko tämä normaalia? Mies ei oikein suostu asiasta keskustelemaan, sanoo vaan että ensi kerralla uusi yritys. Itse olen onneksi varsin orgasmiherkkä ja saan kyllä joka yhdynnässä. Mutta haluaisin useammin ja toki kova erektio tuntuu minustakin paremmalta kuin puolikova...
Nyt olisi perheenlisäyskin ajankohtaist, mutta aika haastavalta tuntuu kun tuo viikottainen yhdyntäkerta pitäisi mätsätä ovulaatioon.
Aiemmissa suhteissa en ole törmännyt vastaavaan ongelmaan. Pitäisikö pakottaa mies lääkäriin vai onko tällainen ns. Normaalia?
[/quote]
Et kiihota miestäsi tarpeeksi? Kannattaisiko kokeilla jotain roolileikkiä? Esitä pikkuteiniä, johan seisoo. Takaan!
[/quote]
Olet oksettava vanha ukko tai kikatteleva tyhjänpuhuja jonka mies on oksettava vanha ukko? Oletko koskaan ajatellut, että sinun maailmassasi, jossa pikkuteini kiihottaa miestä kuin miestä, on jotain vikana?
Kyllä hellii ja huomioi arjessa paljonkin. En siis epäile ettikö rakastaisi tai haluaisi minua, epäilen ettei hän vain kykene seksiin niin usein kuin minä haluaisin. Ja kyllä mies osaa minut tyydyttää, antaa suuseksiä jos hänellä ei homma toimi kunnolla. Mutta jos hänellä on ongelmia potenssin kanssa niin tuskin asia tulee itsestään parantumaan, ennemminkin vain pahentumaan. Siksi olisi hyvä että edes suostuisi asiasta keskustelemaan (mistäpä tiedän jos vaikka olisi joskus lääkärillä käynytkin asian tiimoilta) niin tietäisin onko kyse oikkeasta fysiologisesta ongelmasta kuten epäilen, vai eikö hän vain halua ja jaksa harrastaa seksiä niin usein.
Ap
Libido on yksilöllinen asia. Useimmat miehet varmaan pystyvät kyllä seksiin peräkkäisinä päivinä. Omalla miehellä (49 v) usemman kerran päivässä alkaa olla haastavaa, erektio onnistuu kyllä, mutta laukeaminen on vaikeaa. Ei meillä koskaan seksiä päivittäin ole ollut, enkä itse sellaista kaipaisikaan. 1-3 krt/vko riittää minulle. Välillä on peräkkäisinä päivinä ja sitten taas muutaman päivän tauko.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:01"]
Kyllä hellii ja huomioi arjessa paljonkin. En siis epäile ettikö rakastaisi tai haluaisi minua, epäilen ettei hän vain kykene seksiin niin usein kuin minä haluaisin. Ja kyllä mies osaa minut tyydyttää, antaa suuseksiä jos hänellä ei homma toimi kunnolla. Mutta jos hänellä on ongelmia potenssin kanssa niin tuskin asia tulee itsestään parantumaan, ennemminkin vain pahentumaan. Siksi olisi hyvä että edes suostuisi asiasta keskustelemaan (mistäpä tiedän jos vaikka olisi joskus lääkärillä käynytkin asian tiimoilta) niin tietäisin onko kyse oikkeasta fysiologisesta ongelmasta kuten epäilen, vai eikö hän vain halua ja jaksa harrastaa seksiä niin usein.
Ap
[/quote]
keskustelu kyvyttömyydestä sun kanssa tulee tappamaan loputkin erektiosta. jos se keskustelee jonkun kanssa, niin sitten joku lääkäri tms. keskustelu aiheesta sun, sun äitisi, ukkosi äidin, tädin kanssa jne on lopun alkua teille.
Ja sanon vielä, että naiseni on todella seksikäs ja haluttava. Täydellinen. Ei ole hänestä kiinni tämä. M25