Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomia tullut lisää

Vierailija
02.04.2022 |

Ennestään ollut aina paljon luomia. Nyt kuitenkin niiden määrä on kasvanut reippaasti viimeisen noin puolen vuoden sisällä. Luomet samannäköisiä kuin aiemmat. Lisäksi punaisia pilkkuja ilmestynyt ylävartalon ihoon, mitä ne on?

Mietin onko tää vaarallista, voiko olla melanoomaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys olin lapsena punapää eli edelleen tosi vaalea pisamainen iho. Lapsena oon palanut, myöhemmin suojautunut parhaani mukaan. Ap

Vierailija
2/17 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Luomia tulee vielä 30-40v asti...sen jälkeen alkavat jopa hälvenemään. Mulla tuli n.30 vuotiaana isohko ruskea luomi rintojen yläpuolelle ja parin vuoden päästä alkoi vaalenemaan ja nyt sitä ei enää ole. Olen 41v nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Luomia tulee vielä 30-40v asti...sen jälkeen alkavat jopa hälvenemään. Mulla tuli n.30 vuotiaana isohko ruskea luomi rintojen yläpuolelle ja parin vuoden päästä alkoi vaalenemaan ja nyt sitä ei enää ole. Olen 41v nyt.

Olen 26 v. Luomia tullut lisää tasaisesti ympäri kroppaa, ehkä noin 20 kpl. Ap

Vierailija
4/17 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin luomia tulee lisää koko ajan enemmän mitä vanhemmaksi tulen, olen 49. Samoin vanhemmillani, kai se on sukuvika.

Vierailija
5/17 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 26 v. Luomia tullut lisää tasaisesti ympäri kroppaa, ehkä noin 20 kpl. Ap

Tuossa iässä luomia tulee eniten. Ei niitä voi estääkään. Mulla ne ei ainakaan johtuneet mitenkään auringosta, vaan niitä tuli tasaisesti myös paikkoihin mihin ei aurongonpaiste ole takuulla päässyt. Eli geeneistä kiinni.

Vierailija
6/17 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin alkanut tulla luomia, myös puolen vuoden aikana, todella paljon ja myös noita pieniä punaisia mistä puhuit. Itsekin vähän ihmetellyt. Johtuukohan rokotuksista :D

Vierailija
7/17 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää, ne on kaikki Jumalan luomia.

Vierailija
8/17 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin alkanut tulla luomia, myös puolen vuoden aikana, todella paljon ja myös noita pieniä punaisia mistä puhuit. Itsekin vähän ihmetellyt. Johtuukohan rokotuksista :D

Käynyt mielessä myös tämä. Rokotehan vaikuttaa ilmeisesti dnan korjausmekanismeihin jotenkin? Onhan tää aika huolestuttavaa, piikit kaduttaa. Ehkä syytä käydä ihotautilääkärillä näyttämässä.

Ap

Vierailija
9/17 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käynyt mielessä myös tämä. Rokotehan vaikuttaa ilmeisesti dnan korjausmekanismeihin jotenkin? Onhan tää aika huolestuttavaa, piikit kaduttaa. Ehkä syytä käydä ihotautilääkärillä näyttämässä.

Ap

Käy ihotautilääkärillä. Ja opiskele biologiaa, jos haluat tietää miksi rokote ei ole vaikuttanut DNA:n korjausmekanismeihisi vaan antaa vastustuskyvyn tautia vastaan.

Terv. biologi, jolla myös on paljon luomia

Vierailija
10/17 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢

Vierailija
11/17 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta käydä näyttämässä. Tuo yhteys rokotteeseen on ihan mahdollinen, toivottavasti ei ole mitään vakavaa.

Vierailija
12/17 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumb

Vierailija
13/17 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat Luojan luomia, niin ei tarvitse välittää.

Vierailija
14/17 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Käy ihotautilääkärillä. Ja opiskele biologiaa, jos haluat tietää miksi rokote ei ole vaikuttanut DNA:n korjausmekanismeihisi vaan antaa vastustuskyvyn tautia vastaan.

Terv. biologi, jolla myös on paljon luomia

Taidat olla rokotettu :D

Vierailija
15/17 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt rokotejankkaukseksi. Tärkeä aihe. Luomia syytä seurata, muutokset yleensä harmittomia mutta mahdollisia myös pahalaatuiset.

Vierailija
16/17 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli myös paljon lisää luomia 30 - 40-vuotiaana ja myös niitä punaisia pilkkuja. Muutama leikattiin pois ja tutkittiin, mutta en muista, mikä nimi niille pilkuille annettiin. Vaarattomia olivat kuitenkin. Ne tarkistettiin varmuuden vuoksi, koska olin aikaisemmin sairastanut melanooman. Nyt olen 62-v. ja luomia tulee edelleen lisää.

Vierailija
17/17 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset on todennaäköisesti mansikkaluomia. Vaarattomia. Tyypillisiä keski-ikäisillä ja sitä vanhemmilla naisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi