Olen tapaillut työpaikkani miestä, mutta nyt selvisi etovia asioita
Hän on kuulemma harrastanut seksiä kahden muunkin työpaikkamme naisen kanssa ja vielä jopa tapailumme aikana. Olen tiennyt, että hän on muihinkin firman naisiin yhteyksissä esim whatsappin kautta, mutta olen ajatellut viestien olevan vain työhön liittyviä tai muutoin kaveripohjaisia. Kyllä riepoo, olin jo aika ihastunutkin 😞
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan kokemuksia vertailemaan Ritvan ja Mirkun kanssa kahvitauolla.
Ritvat ovat jo jonkin aikaa olleet eläkkeellä. Päivitähän tuo provonimistösti pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritvat ovat jo jonkin aikaa olleet eläkkeellä. Päivitähän tuo provonimistösti pikkuhiljaa.
Heh, työparini on Ritva (täytti juuri 38, ei ole ainakaan kertonut aikovansa eläköityä lähiaikoina)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuit häneen luonteen perusteella?
On todella mukava ja huumorintajuinen persoona. Jo aikoinaan kun tapasin hänet töissä, niin juttu luisti heti ja tuntui kuin olisimme tunteneet aina toisemme.
Sellaisia ne psykopaatit on yleensä. Rentoja, hauskoja ja heti tuntuu kuin olisi aina tuntenut. Sisältä tyhjän ihmisen seurassa on helppo rentoutua koska heijastat itseäsi hänestä. Periaatteessa siis olet itsesi seurassa kun olet hänen kanssaan.
Tuollaisia ovat myös oikeasti mukavat ja huumorintajuiset ihmiset. Muutenkin aika pitkälle viedyt päätelmät, kun jonkun henkilön sikaulujen perusteella vedetään päätelmät psykopaatista. Ihminen voi olla ääliö ilman diagnoosiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat saman miehen! Sitten se mies panee kaikkia ristiin.
Pikku höppänälle hyvä nyrkkisääntö on, että jos se mies saa reijän kostumaan niin se saa sen kostumaan kaikilta muiltakin naisilta ja myös käyttäytyy sen mukaan.
Mies on myös aina se, joka valitsee.
Tämä! Naiset aina valittaa, että kun on vain paskoja miehiä ja sitten kaikki antavat näille gigolo-tyypeille vakoaan, ja sitten ihmetellään, että ai, sekö halusikin vain tussuraa. Hän oli niin mukavakin, ei olisi uskonut. No totta vetussa on mukava, kun tietää että sillä saa toosaa. Naisille tulee jotenkin aina yllätyksenä, että mies ei tarvitse seksiin mitään sen kummempia tunnesiteitä. He ajattelevat naisen aivoillaan, että miehet tuntevat ja ajattelevat kuin hekin, eli tunnesiteiden kautta. Siinä he ovat totaalisen väärässä ja tuskin tätä tulevat ikinä edes tajuamaan.
Itse olen nainen, joka ei kaipaa parisuhdetta, mutta säännöllistä seksiä kyllä, enkä tosiaan tarvitse seksiin mitään tunnesiteitä. Tästä huolimatta minulle ei ole ollut koskaan ongelma tehdä kumppanille heti alussa selväksi, että tämä on minulle pelkkää seksiä, eikä tästä synny mitään sen suurempaa.
Seksi ilman tunnesiteitä ei ole yhtä kuin toista kohtaan tunteeton käyttäytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat saman miehen! Sitten se mies panee kaikkia ristiin.
Pikku höppänälle hyvä nyrkkisääntö on, että jos se mies saa reijän kostumaan niin se saa sen kostumaan kaikilta muiltakin naisilta ja myös käyttäytyy sen mukaan.
Mies on myös aina se, joka valitsee.
Tämä! Naiset aina valittaa, että kun on vain paskoja miehiä ja sitten kaikki antavat näille gigolo-tyypeille vakoaan, ja sitten ihmetellään, että ai, sekö halusikin vain tussuraa. Hän oli niin mukavakin, ei olisi uskonut. No totta vetussa on mukava, kun tietää että sillä saa toosaa. Naisille tulee jotenkin aina yllätyksenä, että mies ei tarvitse seksiin mitään sen kummempia tunnesiteitä. He ajattelevat naisen aivoillaan, että miehet tuntevat ja ajattelevat kuin hekin, eli tunnesiteiden kautta. Siinä he ovat totaalisen väärässä ja tuskin tätä tulevat ikinä edes tajuamaan.
Itse olen nainen, joka ei kaipaa parisuhdetta, mutta säännöllistä seksiä kyllä, enkä tosiaan tarvitse seksiin mitään tunnesiteitä. Tästä huolimatta minulle ei ole ollut koskaan ongelma tehdä kumppanille heti alussa selväksi, että tämä on minulle pelkkää seksiä, eikä tästä synny mitään sen suurempaa.
Seksi ilman tunnesiteitä ei ole yhtä kuin toista kohtaan tunteeton käyttäytyminen.
Näinhän olisikin reilua toimia, mutta moni mies janoaa egon pönkitystä, jonka saa naisen ihailusta ja seksikin tuntuu miehestä paremmalta, kun nainen antautuu koko tunneskaalallaan mukaan. Lisäksi, pelkkään seksiin on tarjolla vähemmän naisia kuin vuosisadan rakkaustarinoihin.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavia pikkujouluja odotellessa.
Kimppakivaa ja mökkimukavaa 🤭
Hän tulee sinun luoksesi silloin kun näillä muilla naisilla on kuukautiset. 😠
Se on jännä, että naisilla tuntuu olevan todella kovat vaatimukset miesten suhteen, että ollaan tarkkoja siitä kuka kelpaa. Sitten kun löytyy se gigolo johon ihastutaan, niin siltä siedetään vaikka mitä paskaa ja yhtäkkiä niitä vaatimuksia ei enää olekaan, vaan kaikki paska katsotaan sormien läpi itselle valehdellen 😆🤭
Minulla alkoi seisomaan
Onko teillä vapaita työpaikkoja?
Niinhän se on, että naisia aina kiinnostaa itsevarma gigolo. Hyvä esimerkki on, että täälläkin palstamammat ihannoi hulluna tussu märkänä sitä putoushahmo Hannu Gandhia. Sehän on viimeisen päälle sellainen viettelevä ja kiero liuhulettinen limanuljaska.
Kurjaa ap, aika kova pettymys että teillä on ollut noin erilainen kuva teidän välisestä suhteesta.
Nyt voit tehdä valinnan kuinka pitkän ajan elämästäsi tulet tuohon tuhlaamaan. Asia ei tule muuttumaan. Jos toinen ei ole kokenut teidän suhdetta riittävän kiinnostavaksi alussa, niin ei se siitä muutu niin kiinnostavaksi että viestittely muille jäisi.
Jaksamista keräilemiseen ja kohti parempia aikoja!