Lumenen tuotteet
Tykkäätkö Lumenen kosmetiikasta ja ihonhoitotuotteista? Mietin, kun olen ihan koukussa niihin seerumeihin ja kasvovoiteisiin, esim. äsken tilasin satasella tuotteita. Meikeistä en niin paljon tykkää, mutta ihovoiteet yms on tosi hyviä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä, ihan tavallinen keskituloinen oon. Brutto joku reilu 4500€. 😁
Mulla on tosi herkkä iho, ei mulle tule oireita Lumenen tuotteista, paitsi kerran jostain ylituoksuvasta rasvasta. Ostan siis tuoksuttomia kuivalle iholle sopivia.
Millaisia kasvojenhoitorutiineja teillä on? Itse pesen perusvoiteella (kuiva iho), sitten laitan hoitovettä, seerumia, silmänympärysvoidetta ja kosteusvoidetta. Päivättä tohon päälle vielä meikkivoidetta. Puuteria en käytä, ripsaria laitan ja jotain kulmiin.
Miksi negaa? En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Ylihintaisia.
Osta perustuote, tuoksuton, apteekki.
Kosmetologi ihastelee mun ihoa, kosteus ok, puhdas jne. Säännöllinen kasvohoito 1-2 kk välein, ripsien ja kulmien värjäys. Mineraali meikkipuuteri. En käytä mitään seerumeita. En puhdistusmaitoja, vesiä, naamioita tms. Huuhtelen kasvot illalla, pyyhin vanulapulla, huuhtelen aamulla vedellä. Suihku, tuoksuton shampoo, saunon pari kertaa vko. Kasviöljyä väh. 1 rkl / vrk sisäisesti, ulkoinen hyvinvointi ja hehku tulee sopivasta ruuasta.
Ostan noin 9 e putkilon voidetta. Se toimii kaikkeen. Myös pörröisiin hiuksiin hoitovoiteena. Luonnolliset kauniit, pitkät hiukset. Energialeikkaus säännöllisesti. Kosmetiikkaan menee ihan turhaan rahaa. Tuoksuyliherkkyys pelasti mut tuosta turhan kosmetiikan ostelusta. 👍🏻🙂
Ap on 45v. Nuorempana en minäkään käyttänyt muuta kuin Niveaa…
Täällä köyhät rutisee ja ostaa Lidlistä Cien-voiteita! 😂
Voimakkaita hajuja, yököttää. Yli hinnoiteltuja muutenkin.
Yrittäävät myydä hienoilla pakkauksilla.
On ollut joitakin Lumenen tuotteita, mutta eivät ne niin laadukkaita ole, että niitä 100 ostaisin, sijoittaisin kyllä tämän summan johonkin toiseen tuotemerkkiin, esim. 100 euron kasvovoiteeseen yksistään.
Ap on 45, olen paljon vanhempi ja luultavasti nuoremman näköinen kuin sinä. Hämmästyn näistä ilman meikkejä kuvista, julkkiksia, miten rupsahtaneita he ovat jo nuorina. Iho ei hengitä paksun meikin alla. Kemikaalit ei kuulu ihoon. Puhtaus ja puhdas ruoka.
Huono itsetunto = meikkaus.
Se ihon hoito lähtee ruokavaliosta jo lapsuudesta. Sokerinaamateinejä.
Vierailija kirjoitti:
Lumene on ainut kotimainen, valmistetaan Espoossa. Siksi suosin.
Kotimaisista suosin Flow:ta ja Fiini Naturallya, myöskin Suomessa valmistettu ja lisäksi luonnonkosmetiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Ap on 45, olen paljon vanhempi ja luultavasti nuoremman näköinen kuin sinä. Hämmästyn näistä ilman meikkejä kuvista, julkkiksia, miten rupsahtaneita he ovat jo nuorina. Iho ei hengitä paksun meikin alla. Kemikaalit ei kuulu ihoon. Puhtaus ja puhdas ruoka.
Huono itsetunto = meikkaus.
Just! Ap meikkaa tosi kevyesti, outo kommentti. Haluaisin nähdä sinun ”nuorekkaan” ihosi… 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä, ihan tavallinen keskituloinen oon. Brutto joku reilu 4500€. 😁
Mulla on tosi herkkä iho, ei mulle tule oireita Lumenen tuotteista, paitsi kerran jostain ylituoksuvasta rasvasta. Ostan siis tuoksuttomia kuivalle iholle sopivia.
Millaisia kasvojenhoitorutiineja teillä on? Itse pesen perusvoiteella (kuiva iho), sitten laitan hoitovettä, seerumia, silmänympärysvoidetta ja kosteusvoidetta. Päivättä tohon päälle vielä meikkivoidetta. Puuteria en käytä, ripsaria laitan ja jotain kulmiin.
Miksi negaa? En tajua.
Mainitsit palkan joka on mammojen mielestä liikaa keskituloiselle
Vierailija kirjoitti:
Ylihintaisia.
Kosmetologi ihastelee mun ihoa, kosteus ok, puhdas jne. Säännöllinen kasvohoito 1-2 kk välein, ripsien ja kulmien värjäys. Mineraali meikkipuuteri. En käytä mitään seerumeita. En puhdistusmaitoja, vesiä, naamioita tms. Huuhtelen kasvot illalla, pyyhin vanulapulla, huuhtelen aamulla vedellä. Suihku, tuoksuton shampoo, saunon pari kertaa vko. Kasviöljyä väh. 1 rkl / vrk sisäisesti, ulkoinen hyvinvointi ja hehku tulee sopivasta ruuasta.
Ostan noin 9 e putkilon voidetta. Se toimii kaikkeen. Myös pörröisiin hiuksiin hoitovoiteena. Luonnolliset kauniit, pitkät hiukset. Energialeikkaus säännöllisesti. Kosmetiikkaan menee ihan turhaan rahaa. Tuoksuyliherkkyys pelasti mut tuosta turhan kosmetiikan ostelusta. 👍🏻🙂
Taas näitä vähän ylimielisiä kommentteja geenilotossa tältä osin voittaneelta luonnostaan hyväihoiselta jotka luulee että hyvä iho on sen ansiota kun vaan vedellä pesee ja syö oikein ja kosmetiikka on niiiiin turrrhaa tuhlausta.
En tykkää. Kaikki Lumenen tuotteet mitä olen kokeillut, on olleet täyttä kuraa. Ja ylihintaisia myös. Parempiakin on olemassa ja huomattavasti halvemmalla.
Seerumit rullautuu murusiksi mun iholla. En osta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylihintaisia.
Ostan noin 9 e putkilon voidetta. Se toimii kaikkeen. Myös pörröisiin hiuksiin hoitovoiteena. Luonnolliset kauniit, pitkät hiukset. Energialeikkaus säännöllisesti. Kosmetiikkaan menee ihan turhaan rahaa. Tuoksuyliherkkyys pelasti mut tuosta turhan kosmetiikan ostelusta. 👍🏻🙂Taas näitä vähän ylimielisiä kommentteja geenilotossa tältä osin voittaneelta luonnostaan hyväihoiselta jotka luulee että hyvä iho on sen ansiota kun vaan vedellä pesee ja syö oikein ja kosmetiikka on niiiiin turrrhaa tuhlausta.
Minä taas en näe tuossa minkäänlaista geeniloton voittanutta, ainoastaan ekohippihörhön, joka on myös kehittänyt itselleen aina niin muodinmukaisen yliherkkyyden kaikelle mikä vähänkin vivahtaa muulle kuin pesupähkinöille.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös ne ole voittaneet nuo kalliit ökyrasvatkin ihan heittämällä jokaisessa testissä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylihintaisia.
Ostan noin 9 e putkilon voidetta. Se toimii kaikkeen. Myös pörröisiin hiuksiin hoitovoiteena. Luonnolliset kauniit, pitkät hiukset. Energialeikkaus säännöllisesti. Kosmetiikkaan menee ihan turhaan rahaa. Tuoksuyliherkkyys pelasti mut tuosta turhan kosmetiikan ostelusta. 👍🏻🙂Ap on 45v. Nuorempana en minäkään käyttänyt muuta kuin Niveaa…
Minä en käytä vieläkään mitään muuta kuin Niveaa... Sehän on ihan paras.
N44
Vierailija kirjoitti:
Lumene on ainut kotimainen, valmistetaan Espoossa. Siksi suosin.
Ihonhoitotuotteista ja putsareista ainakin löytyy muitakin kotimaisia. Ainakin apteekkimerkeistä/luonnonkosmetiikasta. Harmi vaan että ovat aika kalliita ja mulle ei ainakaan kaikki luonnonkosmetiikka sovi. Eivät kaikki Lumenenkaan tuotteet, joissa on samoja aineita.
Samaa mieltä jonkun kanssa tuoksuista, suuri osa tuotteista tuoksuu liian vahvasti. Seerumeista oon kyllä tykännyt, samoin joistakin kasvovoiteista. Osa on omallakin iholla rullautunut, mutta voi olla etteivät ne vaan ole sopineet yhteen muiden käyttämieni tuotteiden kanssa. CC voide oli iholla tosi kuiva kunnes sain pintakuivuuden pois, sen jälkeen toimi ok.
Jos pidät Lumenea löytönä, olet aika pihalla ihonhoitomerkkien kentällä. Edullisemminkin saa parempaa ikääntyvälle iholle.
Vierailija kirjoitti:
Cienillähän on superhyviä tuotteita, fiksu sijoittaa ylimääräiset eurot eikä laita niitä johonkin naamarasvoihin.
Lumenen tuotteet ärsyttää mullakin silmiä, siis mitä ne oikein laittaa noihin?? Voiteet tosiaan myös rullautuu, ylihintaista kuraa.
Olen lopettanut Lumenen tuotteiden käytön. Tuotteet valuvat otsalta päivän aikana silmiin ja silmiä alkaa kirvellä. Huonoja ovat.