Lumenen tuotteet
Tykkäätkö Lumenen kosmetiikasta ja ihonhoitotuotteista? Mietin, kun olen ihan koukussa niihin seerumeihin ja kasvovoiteisiin, esim. äsken tilasin satasella tuotteita. Meikeistä en niin paljon tykkää, mutta ihovoiteet yms on tosi hyviä.
Kommentit (47)
Mulla tulee just noista voiteista sillmäoireita. Lisäksi jotkut voiteet rullautuvat meikkivoiteen alla. En tykkää. Yks putsari Lumenelta käytössä. Ainut hyvä tuote niiltä.
Seerumit on todella hyviä, iho kiiltää <3
Ap tässä, ihan tavallinen keskituloinen oon. Brutto joku reilu 4500€. 😁
Mulla on tosi herkkä iho, ei mulle tule oireita Lumenen tuotteista, paitsi kerran jostain ylituoksuvasta rasvasta. Ostan siis tuoksuttomia kuivalle iholle sopivia.
Millaisia kasvojenhoitorutiineja teillä on? Itse pesen perusvoiteella (kuiva iho), sitten laitan hoitovettä, seerumia, silmänympärysvoidetta ja kosteusvoidetta. Päivättä tohon päälle vielä meikkivoidetta. Puuteria en käytä, ripsaria laitan ja jotain kulmiin.
Minä en käytä lumenea, naaman pesen jollain, mitä ruokakaupasta saa. Meikkaan jonkun verran, mutten paljon.
Lumenen tuotteita voisi ehkä käyttää, jos niissä ei olis niin voimakkaat hajusteet. Nykyisisissä kaikissa niin voimakas tuoksu, että haittaa olemista. Mieluummin käytän Ceravea ja luontaistuotekaupan öljyjä. Iho on voinut hyvin.
Lumenen huulipunat kuivattaa huulia. En tykkää käyttää.
Ovat nykyään laatuunsa nähden kalliita. En käytä.
Ylihintaisia.
Osta perustuote, tuoksuton, apteekki.
Kosmetologi ihastelee mun ihoa, kosteus ok, puhdas jne. Säännöllinen kasvohoito 1-2 kk välein, ripsien ja kulmien värjäys. Mineraali meikkipuuteri. En käytä mitään seerumeita. En puhdistusmaitoja, vesiä, naamioita tms. Huuhtelen kasvot illalla, pyyhin vanulapulla, huuhtelen aamulla vedellä. Suihku, tuoksuton shampoo, saunon pari kertaa vko. Kasviöljyä väh. 1 rkl / vrk sisäisesti, ulkoinen hyvinvointi ja hehku tulee sopivasta ruuasta.
Ostan noin 9 e putkilon voidetta. Se toimii kaikkeen. Myös pörröisiin hiuksiin hoitovoiteena. Luonnolliset kauniit, pitkät hiukset. Energialeikkaus säännöllisesti. Kosmetiikkaan menee ihan turhaan rahaa. Tuoksuyliherkkyys pelasti mut tuosta turhan kosmetiikan ostelusta. 👍🏻🙂
Mä en tykkää Lumenen voiteista. Huonoja ja kirvelee silmiä.
Minusta samalla rahalla löytää parempiakin tuotteita.
Lumene on ainut kotimainen, valmistetaan Espoossa. Siksi suosin.
Lumenen ihonhoitotuotteet sopivat minun iholle. Lumene - Lähde-sarjan tuotteet ovat kosteuttavia ja hoitavia. Ainakin talvisin se sopii pintakuivalle iholle. Myös Nordic- sarjan seerumit antavat heleyttä iholle. Itsellä on kokemusta vain näistä kahdesta Lumene sarjasta. Suosittelen.
Järkyttävän hajuisia ja surkeita tuotteita. En ikinä ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ylihintaisia.
Osta perustuote, tuoksuton, apteekki.
Kosmetologi ihastelee mun ihoa, kosteus ok, puhdas jne. Säännöllinen kasvohoito 1-2 kk välein, ripsien ja kulmien värjäys. Mineraali meikkipuuteri. En käytä mitään seerumeita. En puhdistusmaitoja, vesiä, naamioita tms. Huuhtelen kasvot illalla, pyyhin vanulapulla, huuhtelen aamulla vedellä. Suihku, tuoksuton shampoo, saunon pari kertaa vko. Kasviöljyä väh. 1 rkl / vrk sisäisesti, ulkoinen hyvinvointi ja hehku tulee sopivasta ruuasta.
Ostan noin 9 e putkilon voidetta. Se toimii kaikkeen. Myös pörröisiin hiuksiin hoitovoiteena. Luonnolliset kauniit, pitkät hiukset. Energialeikkaus säännöllisesti. Kosmetiikkaan menee ihan turhaan rahaa. Tuoksuyliherkkyys pelasti mut tuosta turhan kosmetiikan ostelusta. 👍🏻🙂
Meikkipuuteri ei kyllä lähde pelkällä vedellä.
Minulle ovat täysin epäsopivia tuotteita, olen usein antanut uuden mahdollisuuden ja petyn joka kerta. Muutaman viikon käytön jälkeen iho reagoi, voiteet ja seerumit rullaavat ja kuoriutuvat iholta pois päivän mittaan. Mielestäni myös ylihintaisia laatuunsa nähden.
Suosin muita merkkejä.
Löysin lumenen arctic sarjan todella tuhdin yövoiteen tänä talvena eikä ole tarvinnut enää kärsiä kuivan ihon ongelmista.. Tämä todella pelasti ihoni.. Ja olen kokeillut monet monet rasvat ja seerumit ennen tätä.. Ehdottomasti paras ja tuoksuton. Sittemmin olen hankkinut myös sarjan päivävoiteen ja öljyseerumin, eikä ihoni ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa. Toivottavasti eivät mene lopettamaan tai muuttamaan kyseisiä tuotteita miksikään.
Meikkipuuteri lähtee, kun en sitä käytä tolkuttomasti, sipaisen. Jos enemmän käytän, käytän puhistukseenkin sitä yhtä ja samaa voidetta. Cerave. Hyvä apteekkituote. Aurinkovoiteena sinkkipohjainen aloe vera, espanjalainen luomu.
T. Herkkäihoinen, tuoksuyliherkkä
Mun ihossa on varmaan jotain vikaa koska ne ei juuri koskaan sovi. Jotain kosteusvoidetta olen voinut vähän käyttää joskus.
Lumene tuotteet valmistetaan Suomessa ja oli alkujaan suomalainen yritys, mutta nykyään suurin omistaja on Norjasta?
No huhhuh, on sulla rahaa ainakin. Paitsi että itse tilasin hullareilta Moroccanoil tuotteita 70€ . Eikä oikeastaan ollut varaakaan.
Lumenen tuotteet on kyllä hyviä. Itsellä yövoide ja seerumi heiltä.