Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä tällaisesta parisuhdetilanteesta? Pitäisikö jäädä vai ottaa avioero?

Vierailija
02.04.2022 |

En halua aviopuolisoani enää, siis makuuhuoneen puolella. Syynä haluttomuuteeni on hänen käytös muissa asioissa. Tai en kai ole haluton ylipäätään vaan häntä kohtaan vain. Olen puhunut hänelle siitä, että hänen käytös on vienyt haluni ja hänen käytöksen takia koen parisuhteemme huonoksi.

Vaikka parisuhdeongelmat muuten ratkeaisi, niin en pidä mahdollisena, että voisin ikinä enää tehdä mitään eroottisempaa hänen kanssaan. Se asia on kokenut niin ison särön ja tunnen ”siinä mielessä” häntä kohtaan lähinnä enää vastenmielisyyttä vain.

Lasten takia olen yrittänyt kuitenkin jatkaa liittoa ja selvittää niitä muita ongelmia. Mutta pitäisikö erota ihan vain sen takia, että mikään s eksuaalinen ei enää ole mahdollista välillämme?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero.

Vierailija
2/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, miten tärkeää seksi on sinulle ja kumppanillesi.

Vaikuttaa kyllä siltä, että muitakin ongelmia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vain.

Vierailija
4/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muitakin ongelmia, mutta mietin tässä vain, että entä jos niiden suhteen saadaan parannusta aikaan. Itse pystyn elämään toistaiseksi ilman s eksiä ongelmitta, vaikka harmittaahan se vähän. Puoliso ei ole kommentoinut asiaa sanallakaan. Ap

Vierailija
5/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran vaikuttaa siltä että muitakin ongelmia on, kannattaa pitää mielessä että yleensä ne muutkin ongelmat ennemmin tai myöhemmin kärjistyvät ja voi olla niin, että yritys jatkaa yhdessä on ennalta tuhoon tuomittu.

T: Eri

Vierailija
6/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muitakin ongelmia, mutta mietin tässä vain, että entä jos niiden suhteen saadaan parannusta aikaan. Itse pystyn elämään toistaiseksi ilman s eksiä ongelmitta, vaikka harmittaahan se vähän. Puoliso ei ole kommentoinut asiaa sanallakaan. Ap

Ei ihmiset muutu miksikään. Vaan pyrkivät oikeuttamaan käytöstään loppuun asti. Tuollainen se mies oikeasti on. Jaksatko elää sen kanssa, on kysymys? Ei lasten takia tarvitse pysyä yhdessä ja kärsiä puolet elämästä, miehen takia joka vie enemmän voimia kun tuo

-mies

Vierailija
7/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ero. Kuka tuollaista jaksaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän