Onko Normal-kauppa oikeasti halvempi kauppa?
Kommentit (18)
Kävin tänään ekaa kertaa ja oli kyllä pettymys. Luulin että siellä olis jotain muuta tai erikoista tavaraa, mutta ihan samat kamat kuin jossain Citymarketissa tai Prismassa. Eikä hinnatkaan olleet juuri halvempia. Ei tarvi toiste mennä.
Osa tuotteista on halvempia osa ei. Mutta niinhän se noissa menee aina.
Normal-liikkeen sivuilla vain luki näin: "NORMAL on myymälä, joka myy täysin normaaleja tuotteita epänormaalein hinnoin.
Myymme päivittäistuotteita, kuten Ajax-puhdistustuotteita, Gillette-parranajovälineitä, L'Oréal-hiustenhoitotuotteita ja Maybelline-meikkituotteita.
Ostamme merkkituotteita sieltä, missä ne ovat halvimpia, joten voimme myydä ne sinulle edullisin hinnoin.
Pystymme tarjoamaan merkkituotteita kilpailukykyisin hinnoin, sillä tuomme tavarat suoraan jakelijoilta kaikkialta EU-maista. Ostamme tuotteet edullisin hinnoin ilman turhia välikäsiä. Siksi voit usein säästää 30–60 % markettihintoihin verrattuna."
Että onko oikeasti halvempia tuotteita siellä vai onko samanlainen tusinakauppa kuin Tokmanni, Rusta, Minimani yms... ?
Onko tällaisille uusille kaupoille kysyntää kun ennestäänkin on jo niin paljon samanlaisia "halpiskauppoja"? Ap
On halvempi. Älytöntä väittää muuta!
Mua ihmetyttää, miten esim Garnierin micellar-vedet ovat niin halpoja siellä? Onko niissä kenties jotakin vikaa? Myyvät sellaisia jättipulloja.
Jos hakisin vaikka hiusvärin, shampoon ja kynsisakset niin menisin mielummin tokmannille tai prismaan. Parempi valikoima perushyviä tuotteita. Olen huomannut että normalilla on kunnon kokoelma kaikista haisevimpia shampoita joita ei erkkikään käytä.
Lisäksi mulla on ehkä joku asennevamma siihen sokkelo-käytäväratkaisuun jossa asiakkaat menee kuin karja ja parin ihmisen seurue tukkii koko käytävän. Paikallisessa tokmannissa näin ei ole.
No siis nimensä mukaan myy aivan normaaleja tuotteita, miksi oletit että siellä on jotain maailmaa mullistavaa?
Minusta Normal ei ole juurikaan halvempi kuin joku tokmanni tms. halpa kauppa.
Hesarissa oli hintavertailu jokin aika sitten. Vertailtiin eri kauppojen pesu- ja puhdistusaineita. Normal oli halvin. Mutta onhan noissa paljon vaihtelua. Kannattaa itse vertailla niitä litrahintoja.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään ekaa kertaa ja oli kyllä pettymys. Luulin että siellä olis jotain muuta tai erikoista tavaraa, mutta ihan samat kamat kuin jossain Citymarketissa tai Prismassa. Eikä hinnatkaan olleet juuri halvempia. Ei tarvi toiste mennä.
Kiitos, näyttää rojukaupalta josta en tarvitse yhtään mitään
Samaa krääsää kuin tokmannilla ja yleensä muuallakin, joku tuote saattaa olla ehkä edullisempi, mutta monia tuotteita myös hinnakkaampia kuin muualla, elikä ei ole halvempi, jos joku niin väittää niin ei ole silloin käynyt missään muualla.
Vierailija kirjoitti:
On halvempi. Älytöntä väittää muuta!
Maybelline-ripsivärit ei ainakaan ole. Tokmannilta saa halvemmalla.
Itse ostan sieltä deodoranttia, hammastahnaa ja muita hygieniatuotteita, joita muutenkin ostaisin, mutta sieltä saa halvemmalla ne, jopa halvemmalla kuin muista tarjouksessakaan.
Näyttää vaihtelevalta. Jos on jotain niiden omia kamoja, voi olla halpoja. Jos on samaa tavaraa kuin muissa liikkeissä, ei vaikuta sen halvemmalta kuin muutkaan. Ei ainakaan niin halvalta, että viitsisi mennä sinne erikseen.
Nevö höörd koko kaupasta. Missä näitä on?
Ainakin pääasiassa, aivan kuten muutkin halpiskaupat eli en tiedä mitä tuolla yritit vihjailla? Ehkä et vain tiedä mitä mikäkin muualla maksaa. Ei normalissakaan tavaraa ilmaiseksi jaella, paitsi eilen kassa antoi ison doven suihkusaippuan kaupan päälle jostain syystä.