Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jonkun muun 12v jolla poikakaveri?

Vierailija
03.10.2006 |

tyttö kohta kyl 13vee, kuudennella luokalla on. Miten muiden sen ikäiset tytöt, onko jo poikakaveri kuviossa? Ihan " kilttejä" juttuja nämä on kyllä, lähinnä pussaamista ja käsikädessäkävelemistä, mutta silti. Tyttö on ollut nyt vuoden !!!! saman pojan kanssa, keväällä oli muutama breikki ja kesällä oli tauko. Pojan äiti on ihan öönä et kuinka poika on muuttunut ja kirjoittaa rakkausrunoja ja kirjeitä jne. Itsekin ajattelen kyl vähän et koskahan tämä loppuu, vai loppuuko? kertokaa jotain. Olen tytön kännykästä lukenut (hyi mua) viestejä ja siel on kyl niin " rakastan sua" juttuja et......

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäköhän toi 5nen tarkoittaa. Itse tsekkaan kyl kans lasten kännyköitä, ja siitä ansiosta sainkin pojan aikoinaan kiinni tupakanpoltosta ja saatiin siitä loppua ennen kuin ehti tulla siitä ongelma.

Vierailija
2/5 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pojat ovat hänelle ilmaa, ei hän puhu niistä, eivätkä ole millään tavalla mielenkiintoisia hänen silmissään. Hän on muutenkin lähinnä " kiltti tyttö" joka on enemmän kiinostuntu urheilusta, eläimistä ja luonnosta kun musiikista, vaatteista tai meikeistä.

Mutta asiathan voivat muuttua aika nopeastikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä niin.

Vierailija
4/5 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdittiin kihloihin ja yhteen muuttamaan,kunnes 18v tuli ero..molempien yhteinen päätös. eli kyllä mielestäni tuon ikäiset voi jo vakavastikin seurustella..itse en kyllä tahtoisi omien lasten noin aikasin alottavan.

Vierailija
5/5 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostus sua kohtaan täys nolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän