Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoruavat miehet-ällöttäviä

Vierailija
20.09.2015 |

Puuttuuko selkäranka kokonaan vai ovatko vain joka suuntaan miellyttämisen haluisia ns.perseennuolijoita.

Meillä töissä eräs keski-ikäinen mies juoruaa kaikki, niin vaimollensa kuin koko suvulle mitä töissä tapahtuu. Aina kiinnostuneena kyselemässä. Taidan syöttää joku hetki sille kunnolla "paskaa". Vellaavat kaikkien asiat. On elämä tylsää ja piirit pienet. Ei jaksa kuin ihmetellä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juoruavat naisetko eivät ole? Jos niin niin miksi naiset saavat juoruta mutta miehet eivät?

Vierailija
2/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tekee miehestä naismaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen puhunut ihan höpöjä tollaselle tollolle.

Vierailija
4/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoo 4 seen kunnes hän kertoi niitä työkavereille totisemla naamalla muut tepes nauraan ihan kippurassa oli sillä ihmettä.

Vierailija
5/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 07:47"]Toi tekee miehestä naismaisen.
[/quote]
Juoruavat miehet on kyllä pahimpia ämmiä, onkohan niillä paljonkin ongelmia seksuaalisuuteen kanssa, sateenkaaren alle mahtuu kulkijoita.
Suomalaisessa kulttuurissa miehen ei edes tarvitse paljon puhua kun on jo kuin mikäkin räpätäti ja juoruämmä.

Vierailija
6/11 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tämä juoruileva mies on vain tutustunut siihen feminiiniseen puoleen itsessään. Ja miksi ylipäätään on oletus, että naiset saavat juoruilla mutta miehet ei? Tasa-arvo ei näemmä päde tässä(kään). Sitäpaitsi olen sitä mieltä, että juoruilu on luonne- ei sukupuolikysymys.

Vierailija
7/11 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mieshenkilö hämmentää koko työyhteisön sekaisin omilla olettamuksillaan, joista osassa voi olla totuudenperääkin...YT menossa ja herralla itsellä ei ole kovin hyvin töitä, mutta yrittää kovasti löytää muita "syyllisiä" tilanteeseen. Mitä tilanteessa voi tehdä, kun isolle osalle jutut näyttää uppoavan kuin voi veitseen. Ja negatiiviset asiat varsinkin tuodaan erityisesti esille.

Vierailija
8/11 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruat siis  tästä miehestä itse juoruämmänä. Ok.

Vierailija
9/11 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoruat siis  tästä miehestä itse juoruämmänä. Ok.

Ilmeisesti osui ja upposi. Ok.

Vierailija
10/11 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin osui ja upposi juorumurkkupesään... Ja toi, että miks tytöt sit saa mut mä en, niin ei kun ihastumaan, arvon naiset!

Vierailija
11/11 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten löytyy vielä oikeita miehiä, jotka eivät supattele ja hihittele kartsalla? Ei ainakaan arabimaista, Intiasta, Afrikasta... Onko esim. saksalaisissa korrekteja herrasmiehiä, joilla on oikea selkäranka eikä takki roiku vaateripustimesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän