Menisitkö treffeille tällaisen miehen kanssa?
Ette ole siis vielä koskaan tavanneet livenä, mutta treffit on sovittuna. Viestit eivät vaan oikein kulje, edellisen kerran olette olleet yhteydessä viikko sitten. Menisitkö silti treffeille?
Mua vähän ärsyttää koko tilanne, tulee sellainen fiilis että mitä järkeä koko treffeissä on kun kiinnostus on tätä luokkaa. En halua juosta deiteillä vain deittaamisen ilosta, vaan ainoastaan silloin jos on oikeesti sellainen kutkuttava tunne toisesta. Nyt ei ole muuta kuin ärsyyntynyt tunne koko jutusta.
Kommentit (5)
Kuullostaa siltä että ongelma ei ole mies vaan sinä itse. Jos tunnet että homma ei suju tai et ole varma itsestäsi niin älä mene. Mutta miehen vika se ei ole!
Siis eikö mies vastaa viesteihin? Jos ei, en lähtisi tuhlaamaan aikaani treffeille.
Alfauroosta on taisteltava. Nyt vaikuttaa siltä että hänellä on ns.rinki ehdokkaita joten ei ennätä olemaan kontaktissa jokaisen kanssa.
Itselleni käynyt sama. Kun on jokusen viestin vaihtanut miehen kanssa, ja keskustelu hyvin aluillaan, ja siinä sivussa on sovittu treffit esim. viikon päähän, niin miespä ei enää viestittelekään. Yleensä olen sitten odotellut vastausta treffejä edeltävään päivään asti, ja sitten päättänyt, että en mene paikalle. Mistä sitä tietää, että onko mieskään kiinnostunut, jos ei viitsi edes kysellä edellisenä päivänä, tai tarkenna, mihin aikaan ja missä. Joku ääliö sitten oli mennyt treffipaikalle sovittuun kellonaikaan, vaikkei ollut viitsinyt minulle meiliini vastata viikkoon. Sittenhän se haistattelu alkoi, kun en mennyt paikalle. Miksi olisin mennyt, kun ei moneen päivään viitsinyt vastata. Onneksi ei tullut sen lähempää tuttavuutta tehtyä.
Paha sanoa, kun ei tunne kumpaakaan teistä, tiedä elämäntilannetta ym. Jos mies tuntuu oikeasti kiinnostavalta ja oot ajatellut häntä suht paljon, mene treffeille.