Yksinäisyys
Mä en edes pidä itseäni mitenkään kauhean yksinäisenä, mulla on kuitenkin mies ja lapset, lapsuudenperhe ja kavereitakin, joiden kanssa tulee kyllä nykyään pääasiassa soiteltua. Mutta nyt taas jotenkin se iski tajuntaan, kuinka yksinäinen sitä onkaan. Muille järjestetään yllärivauvakutsuja-mulle ei ole koskaan järkätty mitään yllätysjuhlia, moni kaverini valitti kesällä kun kaikki viikonloput menee kavereiden häissä, mut on kerran kolme vuotta sitten kutsuttu häihin (okei, kukaan mun kavereista ei ole naimisissa, mutta se myös kertoo kuinka pieni mun kaveripiiri on). Kaikilla on niin ihanaa, on lapsia ja mies ja ihanan rakkaat ystävät. Musta taas tuntuu, että mä olen nykyään vaan taakka mun kavereille.
Nyt vielä luin fb:stä jonkun NRJ:n otsikon, missä luki että ryhmäteksitiviestit råjähtää käsiin, saattaa tulla parisataa viestiä päivässä. Mä en edes ole missään ryhmäviesteissä! Mua ei ole kukaan liittänyt mihinkään! Mua ei pyydetä mihinkään! Mikä ahdistus! Mä olin siis nuorena menevä, mulla oli paljon kavereita ja olin todella sosiaalinen. Ehkä siks tää tuntuu nyt pahalta.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:26"]Sama täällä. Musta tuli äiti ja kaverit jatkoi sinkkuelämäänsä. Aika yksinäinen olen kotona lasten ja miehen kanssa.
[/quote]
Miksei kaikille käy näin? Mä olen täysillä nauttinut sinkkukavereideni seurasta, ihanaa kun voi puhua muustakin kuin kakkavaipoista, silti mua ei pyydetä mihinkään! Ja siis ennen kelpasin vallan mainiosti, mutta pikkuhiljaa mut on unohdettu tänne kotiin. Ap
Kuulun samaan joukkoon... Olen kuulemma liian kiinni lapsissani ja miehessäni, kun en lähde viikoksi etelään.. No huhhuh, sitten olen!
Pitää varmaan yrittää itse olla aktiivinen?
Sama täällä. Musta tuli äiti ja kaverit jatkoi sinkkuelämäänsä. Aika yksinäinen olen kotona lasten ja miehen kanssa.