Paljonko sun vyötärön ympärysmitta on?
Kommentit (50)
Nyt nelikymppisenä ympärysmitta on 68cm. Kymmenen vuotta sitten, juuri ennen kuin aloin odottamaan esikoistani, mitta oli vielä alle 60cm, joten vähän on ikä ja raskaudet tuoneet lisää ympärykseen. Olen 168/58, silloin olin 168/48. Olen sirorakenteinen. :)
Aamuisin 70 cm, nyt kun mittasin niin 72. Mitat 165/68.
67 cm, tänään itseasiassa kävin kehonkoostumusmittauksessa, joka oli opiskelijan tekemä ja hän sai jotenkin tulokseksi 82 senttiä. Hän tosin mittasi jostain syystä lantiolta. En sitten kehdannut alkaa valittaa, että kuuluisi tietenkin mitata kapeimmasta kohdasta. Kotona itse mitattuna siis tuo 67.
Ja lantio on mulla 99 cm, rinnanympärys 96cm, joten ei tämä kokonaisuutena ihan mahdoton vielä ole. Mutta kaventuminen saisi nyt luvan alkaa, tuo 70cm vyötärö on vähän liikaa mulla. Jotenkin havahduin tähän nyt. ap
165/64, vyötärö 63 cm. Olen tiimalasi. :D
Viimeksi, kun mittasin taisi strategiset mitat olla 95-71-98 ja pituus 170 ja paino 64. Kun painoin 56 kiloa, olin joka puolelta 6 senttiä pienempi.
Naisilla 80 cm ja miehillä 90 cm ovat vyötärölihavan rajat.
Navan kohdulta yli 100 cm mut vyötärön kohdilta 73 cm.
95-77-95, aina ollut aika suora pötkylä. 163/63
Veikkaisin että lähempänä 90 nyt kun olen lihonut
172/91
Noin 70cm aamuisin. Toisinaan tosin turpoaa päivän aikana seitsemänkin senttiä. Voin sanoa että välillä on vaatteiden kanssa ongelmallista...
Lasketaanko korsetti päällä otetut mitat?