Eikö menolippu oo einin biisi?
Kommentit (33)
On se Virvekin sen esittänyt, mutta Pentikäisen versio oli aijoinaan suosituin, hotti.
Täältäkin ääni Satu P. Ollaan nääs kasarin kasvatteja.
Olihan silloin aiemmalla kaudella Hetken tie on kevyt
Ei ole einin coveri vaan vikin! Ainakin ihan Wikipedian mukaan...
Satu Pentikäinen ja Virve Rosti tekivät siitä samoihin aikoihin oman versionsa, mutta Satu sai silloin enemmän radiosoittoa. Virven versio - joka oli minun henk.koht suosikkini - jäi näistä kahdesta elämään.
Tietenkään kummankaan versio ei ollut se alkuperäinen, vaan se on tämä (tekninen taso älyttömän huono, ääni särkee): Teresa Rosenius vuodelta 1965: Kyseinen Teresa oli myöhempinä vuosinaan Maikkarilla kuvaussihteerinä. Levyraadin krediiteissä muistan nähneeni hänen nimensä.
Satu Pentikäisen ja Virve Rostin versiot saivat kimmokkeen tietysti Eruptionin miljoonahitistä One Way Ticket
Biisin eka esittäjä oli Neil Sedaka jo vuonna 1959.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:33"]Satu Pentikäinen ja Virve Rosti tekivät siitä samoihin aikoihin oman versionsa, mutta Satu sai silloin enemmän radiosoittoa. Virven versio - joka oli minun henk.koht suosikkini - jäi näistä kahdesta elämään.
Tietenkään kummankaan versio ei ollut se alkuperäinen, vaan se on tämä (tekninen taso älyttömän huono, ääni särkee): Teresa Rosenius vuodelta 1965: Kyseinen Teresa oli myöhempinä vuosinaan Maikkarilla kuvaussihteerinä. Levyraadin krediiteissä muistan nähneeni hänen nimensä.
Satu Pentikäisen ja Virve Rostin versiot saivat kimmokkeen tietysti Eruptionin miljoonahitistä One Way Ticket
Biisin eka esittäjä oli Neil Sedaka jo vuonna 1959.
[/quote]
Satu Pentikäisen versio jäi elämään
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:33"]Satu Pentikäinen ja Virve Rosti tekivät siitä samoihin aikoihin oman versionsa, mutta Satu sai silloin enemmän radiosoittoa. Virven versio - joka oli minun henk.koht suosikkini - jäi näistä kahdesta elämään. Tietenkään kummankaan versio ei ollut se alkuperäinen, vaan se on tämä (tekninen taso älyttömän huono, ääni särkee): Teresa Rosenius vuodelta 1965: Kyseinen Teresa oli myöhempinä vuosinaan Maikkarilla kuvaussihteerinä. Levyraadin krediiteissä muistan nähneeni hänen nimensä. Satu Pentikäisen ja Virve Rostin versiot saivat kimmokkeen tietysti Eruptionin miljoonahitistä One Way Ticket Biisin eka esittäjä oli Neil Sedaka jo vuonna 1959. [/quote] Satu Pentikäisen versio jäi elämään
[/quote]
Ai miten niin? En ole Pentikäisen versiota radiosta viime vuosina juuri kuullut, vaan nimenomaan Virven (ts. jäi elämään).
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:21"]
Ei ole einin coveri vaan vikin! Ainakin ihan Wikipedian mukaan...
[/quote]mä taas tykkäsin vikin versiosta enempi!
Youtube ei löytänyt kylläkään minkäälaista einin versiota taas tuosta biisistä!?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:29"]
Satu Pentikäisen tunnetuin biisi.
[/quote]
Minusta se on Jos se voisi olla totta, vaikkakin Pienen tytön täytyy onkin minun suosikkini näistä kaimani biiseistä.
Onko ei iällä mitään tunnettuja kappaleita?
Wikipedian mukaan viki ja satu olivat levyttäneet samana vuonna menolipun 1979! t [quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:27"]
Satu Pentikäisen se on Ei rostin
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:33"]Satu Pentikäinen ja Virve Rosti tekivät siitä samoihin aikoihin oman versionsa, mutta Satu sai silloin enemmän radiosoittoa. Virven versio - joka oli minun henk.koht suosikkini - jäi näistä kahdesta elämään. Tietenkään kummankaan versio ei ollut se alkuperäinen, vaan se on tämä (tekninen taso älyttömän huono, ääni särkee): Teresa Rosenius vuodelta 1965: Kyseinen Teresa oli myöhempinä vuosinaan Maikkarilla kuvaussihteerinä. Levyraadin krediiteissä muistan nähneeni hänen nimensä. Satu Pentikäisen ja Virve Rostin versiot saivat kimmokkeen tietysti Eruptionin miljoonahitistä One Way Ticket Biisin eka esittäjä oli Neil Sedaka jo vuonna 1959. [/quote] Satu Pentikäisen versio jäi elämään
[/quote]
Ai miten niin? En ole Pentikäisen versiota radiosta viime vuosina juuri kuullut, vaan nimenomaan Virven (ts. jäi elämään).
[/quote]
Pentikäisen versio oli isompi hitti kuin Vickyn. Ei kahta sanaa. Se, että SINÄ oot kuullut nimenomaan Vickyn version on aika mitätön todiste.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:42"]Wikipedian mukaan viki ja satu olivat levyttäneet samana vuonna menolipun 1979! t [quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:27"]
[/quote]
[/quote]
Satun esittämä versio oli se hitimpi.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:42"]Wikipedian mukaan viki ja satu olivat levyttäneet samana vuonna menolipun 1979! t [quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:27"]
[/quote]
[/quote]
Satun esittämä versio oli se hitimpi.
[/quote]
Taisi olla kuukausikaupalla listaykkösenä v. 1979
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:39"]
Onko ei iällä mitään tunnettuja kappaleita?
[/quote]mitäpäs jos ihan itse youtobettaisit?
Väittäisin, että Satu Pentikäisen biisi.