Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää lauantaihuomenta kaikille

- Mummo -
02.04.2022 |

Mitäs teille kuuluu?
Itse heräsin jo 5:00. Suunnitelmissa tänään olisi lattioiden vahaus. Saattaa jäädä suunnitelmaksi, mutta voihan sitä aina miettiä, mitä kaikkea voisi tehdä. ㋡

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta.

Rahojen tuhlausta olisi tiedossa.

Pitkään olen lykännyt shoppailua, mutta nyt alkaa olla pakko hankkia uusia vaatteita. Koska nettishoppailu ei ole minua varten niin pakko raahautua ihan kivijalkaliikkeisiin.

Vierailija
2/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta.

Rahojen tuhlausta olisi tiedossa.

Pitkään olen lykännyt shoppailua, mutta nyt alkaa olla pakko hankkia uusia vaatteita. Koska nettishoppailu ei ole minua varten niin pakko raahautua ihan kivijalkaliikkeisiin.

Sepä se. Itse tilasin netistä kevättakin, mutta palautukseen menee. En vaan jaksaisi jalkautua kivijalkaliikkeisiin.

- ap -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta! Aamukahvia juon ja nautin hiljalleen nousevasta auringosta. Kyllä tässä vielä jotain kiirettä päiväksi ehtii. 

Vierailija
4/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta! Aamukahvia juon ja nautin hiljalleen nousevasta auringosta. Kyllä tässä vielä jotain kiirettä päiväksi ehtii. 

Huomenta ja näyttää tulevan aurinkoinen päivä ainakin täällä Keski-Suomessa.

- ap -

Vierailija
5/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivujen kyljissä aurinkoa täälläkin: Seinäjoella.

Oikein mukavaa päivää kaikille.

Vierailija
6/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nyt kertoa sekin, miksi olen tänä aamuna erityisen iloinen ja onnellinen.

Vaikka itse heräsinkin jo aikaisin niin tuolla makkarissa nukkuu lasteni isä.

Ollaan oltu yhdessä jo 34 vuotta, mutta nykyään on omat osoitteet. Parisuhde on muuttunut ystävyyssuhteeksi.

- ap -

Vierailija
7/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu yhdessä jo 34 vuotta, mutta nykyään on omat osoitteet. Parisuhde on muuttunut ystävyyssuhteeksi.

- ap -

Teillähän on hyvä ratkaisu. Meille on ollut tärkeää erosta huolimatta, että lapset tietää vanhempien olevan väleissä ja että heitä rakastetaan. Lapset tulee aina ensin. Tosin ei me noin hyvissä väleissä olla oltu, että sänkyyni olisi päässyt. Keittiössä saa istua ja saa kupin kahvia pullan kanssa. Luultavasti normaalit kuittailut puolin ja toisin hyvässä hengessä :)

Vierailija
8/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot olevasi mummo. Miten vanha olet? Taidat olla aika nuori mummo kuitenkin?

Vierailija
9/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

Teillähän on hyvä ratkaisu. Meille on ollut tärkeää erosta huolimatta, että lapset tietää vanhempien olevan väleissä ja että heitä rakastetaan. Lapset tulee aina ensin. Tosin ei me noin hyvissä väleissä olla oltu, että sänkyyni olisi päässyt. Keittiössä saa istua ja saa kupin kahvia pullan kanssa. Luultavasti normaalit kuittailut puolin ja toisin hyvässä hengessä :)

Lapset tulee tottakai ensimmäisinä. Suretti niin paljon, kun tänä keväänä molemmille lapsille tuli ero. Olivat kuitenkin kauan kumpikin liitoissaan. Siitä olen mielissäni, että he pysyvät kavereina ja lasten asiat hoidetaan hyvin.

- ap -

Vierailija
10/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot olevasi mummo. Miten vanha olet? Taidat olla aika nuori mummo kuitenkin?

Täytän tänä vuonna 66.

- ap -

Vierailija
11/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 7.15, vaikka olisin halunnut nukkua pitkään. Mulla oli eilen 10 tunnin työpäivä ja takana muutama huonosti nukuttu yö, joten pitempi lepo olisi ollut paikallaan, mutta näillä mennään.

Suunnitelmissa olisi ostaa uudet patjat ja purkaa kirpparipöytä. En tiedä, mitä muuta.

Vierailija
12/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

Lapset tulee tottakai ensimmäisinä. Suretti niin paljon, kun tänä keväänä molemmille lapsille tuli ero. Olivat kuitenkin kauan kumpikin liitoissaan. Siitä olen mielissäni, että he pysyvät kavereina ja lasten asiat hoidetaan hyvin.

- ap -

Näkee, että on vanhemmat hyvin kasvattaneet. Eroille ei voi mitään, niitä tulee elämässä. 

Vierailija
13/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta!

Tässä juon ensimmäistä kupillista kahvia.

On virkeä ja hyvä olla. Aurinko tuntuu viimeinkin paistavan minunkin elämään.

On niin hassua, että voin näin hyvin, sillä kaksi vuotta rypesin masennuksen syvissä vesissä ja olisin voinut nukkua ympärivuorokauden, söin mitä sattuu ja verenpaineet olivat todella korkealla.

Nyt on ollut jo pitkään hyvä olla, luotto itseen on palannut, olen syönyt terveellisesti ja verenpaine näytti tänään 126/78, joka on jo erittäin hyvä! Voi että, elämä hymyilee :)

Pitäkää itsestänne huolta! Toivon jokaiselle ihanaa lauantaita!

Vierailija
14/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin klo 7.15, vaikka olisin halunnut nukkua pitkään. Mulla oli eilen 10 tunnin työpäivä ja takana muutama huonosti nukuttu yö, joten pitempi lepo olisi ollut paikallaan, mutta näillä mennään.

Suunnitelmissa olisi ostaa uudet patjat ja purkaa kirpparipöytä. En tiedä, mitä muuta.

Itsekin mietin kirpparipöytää. Tuossa lähistöllä se maksaa 18 euroa viikoksi. Hirveä hommahan se on kaikkineen.

Olen miettinyt sitäkin, että pitäisi konmarittaa tämä huusholli. Että jälkeeni ei jäisi lapsille hirveä homma ja että tavaroita ei olisi liikaa.

- ap -

Vierailija
15/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta!

Tässä juon ensimmäistä kupillista kahvia.

On virkeä ja hyvä olla. Aurinko tuntuu viimeinkin paistavan minunkin elämään.

On niin hassua, että voin näin hyvin, sillä kaksi vuotta rypesin masennuksen syvissä vesissä ja olisin voinut nukkua ympärivuorokauden, söin mitä sattuu ja verenpaineet olivat todella korkealla.

Nyt on ollut jo pitkään hyvä olla, luotto itseen on palannut, olen syönyt terveellisesti ja verenpaine näytti tänään 126/78, joka on jo erittäin hyvä! Voi että, elämä hymyilee :)

Pitäkää itsestänne huolta! Toivon jokaiselle ihanaa lauantaita!

Ihan parasta! Kaikkea hyvää sinne.

- ap -

Vierailija
16/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin mietin kirpparipöytää. Tuossa lähistöllä se maksaa 18 euroa viikoksi. Hirveä hommahan se on kaikkineen.

Olen miettinyt sitäkin, että pitäisi konmarittaa tämä huusholli. Että jälkeeni ei jäisi lapsille hirveä homma ja että tavaroita ei olisi liikaa.

- ap -

Ei se huono idea ole. Mä yritän koko ajan vähentää ja vähentää tavaraa, mutta tuntuu, että sitä sikiää jostain koko ajan lisää. Ei siis niin, että me osteltais koko ajan jotain lisää. Lapsillekaan ei osteta leluja kuin harvoin, ja itse asiassa he eivät kauheasti edes niitä halua. 

Mulla on ADHD-aivot, ja siivoaminen ym. tosi vaikeaa. Yritän tämän pään kanssa saada jonkinlaista tolkkua tähän kotiin, mutta vaikeaa on. Mun miestä esim. ei vaivaa sotkut ollenkaan. Hän ei kaipaa järjestystä, kun mun psyykelle jatkuva epäjärjestys on tosi kuormittavaa.

Vierailija
17/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivää kaikille. Itse herään aina kello 5. Nukun putkeen 7-8h.Kertaakan yöllä heräämättä.Muistan kun olin työelämässä,haaveilin sitten saa nukkua pitkään kun on eläkeellä!Toisin kävi.Minulla on siivouspäivä maanantai, ennen lenkki saunaa aina.Takaraivossa työelämästä siivouspäivä lauantait ja sitten saunaan omalla sauna vuorolla. Mutta kun asuu yksin nykyisin ,omaa vuoroa ei tarvitse.Onneksi on ilmaset lenkki saunat.Aurinko jo pienei asunon ikunasta tulee sisälle. Jos lähtisi ulos kävelemään ja nautii säästä.Hyvää viikonloppua kaikille.

Vierailija
18/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja aurinkoista huomenta täältäkin kaikille!

Vierailija
19/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, kun vastaatte ja kerrotte päivästänne.

- ap -

Vierailija
20/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ja aurinkoista huomenta täältäkin kaikille!

Kiitos. 🌞

- ap -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän