Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saatte lakanan pysymään sijauspatjan päällä?!!

Vierailija
19.09.2015 |

Ostettiin uusi jenkkisänky, jossa 5 mm paksu sijauspatja. Ongelmana on oikeastaan, että sekä patja liikkuu paikaltaan, kuin myös sijauspatja liikkuu ja lakana ei pysy ollenkaan paikallaan. Onko kellään mitään vinkkejä näihin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kerran hermo ja ompelin itse putkilakanan. 120 leveään on vielä ihan ok pukea, isompaan en ole kokeillut tehdä. Toimi kyllä hyvin. Lisäksi säästää kangasta pitemmän päälle, kun voi muutella sitä saumanpaikkaa. Ei kulahda keskeltä kangas samalla tapaa.

Vierailija
22/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustolakanat nimellä niitä on kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:51"]

Ostettiin uusi jenkkisänky, jossa 5 mm paksu sijauspatja. Ongelmana on oikeastaan, että sekä patja liikkuu paikaltaan, kuin myös sijauspatja liikkuu ja lakana ei pysy ollenkaan paikallaan. Onko kellään mitään vinkkejä näihin?

[/quote]

Pane sohvalla niin ei muu lakanat rullalle.  :)

Vierailija
24/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ns. sairaalapetausta tulin minäkin suosittelemaan. Meillä taapero pyörii joka yö sängyssä miten päin vain ja mies on tosi levoton nukkuja, mutta lakana pysyy silti hyvin. Tarpeeksi iso lakana vain että saa taiteltua kunnolla sen sinne alle.
T. Hotellin sänkyjä usean vuoden petaillut.

Vierailija
25/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22: Kuulostaa mielenkiintoiselta, pitänee kokeilla.

Vierailija
26/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poikkilakana (1 hengen lakana taitettuna) poikittain pitämässä petaria patjalla ja sitten muotoonommeltu lakana. Kaikki osat pysyy paketissa ja paikallaan, vaikka olen kova kääntyilemään nukkuessa.

Vierailija
27/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen pussilakana

Vierailija
28/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 jatkaa, siis siinä voisi varmaan kokeilla erilaisia kankaita, mutta joustava ja sopivasti liukas varmaan on paras putkilakanamateriaali, niin on helpompi pukea eikä tule ruttuja jos tulee tehtyä liian löysä. Olkoon tämä minun kontribuutioni tälle maailmalle, ideaa saa mielellään levittää.

Vierailija
29/29 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäis olla sijauspatja?