Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosketuksen puute ja yksinäisyys suuri riski kuolla!

Vierailija
01.04.2022 |

Näin ohjelman,jossa nämä ovat päihteitä/alkoholia suuremmat syyt kuolla ennen aikaisesti.Tämä kai tietokoneitten syytä.Onneksi mulla on tavallinen puhelin ja eukko mitä näppäillä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä kuolemassa niin pelottaa?

Vierailija
2/12 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mikään pelota,sillä en ole onneksi yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mikään pelota,sillä en ole onneksi yksin.

Mikä siinä pelottaisi jos olisit yksin?

Vierailija
4/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole kukaan koskenut 40 vuoteen.

Kauanko vielä kestän?

Vierailija
5/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan yksinäisyys ekstrovertille vakavampi ongelma (myös) terveyden kannalta?

Vierailija
6/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskenut minua kättelyä enempää noin kymmeneen vuoteen ja muutenkin elämäni aikana sitä on ollut hyvin vähän. Olen kuitenkin ollut hyvin terve, saa nähdä miten tästä eteenpäin.

Vierailija
7/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minuakaan kosketettu, enkä edes siedä sitä että liian lähelle tullaan.

Opin jo lapsena että kosketus tietää pahaa, siksi opin välttämään sitä. 

En missään nimessä kaipaa sitä että joku tulee minuun koskemaan, ainoastaan neutraali kosketus kuten lääkäri tms. on siedettävää.  Turvallista läheisyyttä saan kissaltani ja koiraltani, ja heiltä sitä sitten riittääkin. Nukumme yhdessä ja kissa kehrää sylissä, niin on hyvä olla.

Yritin nuorempana jopa seurustella mutta koska kosketus oksettaa en voi pakottaa itseäni siihen. En siis kaipaa sitä mikä tuottaa pahaa oloa. 

En missään nimessä yritä muuttaa itseäni koska olen tyytyväinen elämääni. Saan elää juuri niin kuin haluan.  En kaipaa myötätuntoa tai sääliä tai kaikkein vähiten mitään terapiaa. Mitä sillä teksin? Siksikö koska haluan elää toisella tavalla kuin valtaosa ihmisistä?  Eikö sitä voida vain hyväksyä?

Vierailija
8/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja runsaasti alkoholia käyttävät kuolevat noin 62 - 63 vuoden iässä. Tuohan on just optimaali-ikä. Ei tarvi kolotuksien kanssa kitkutella.

Vierailija
9/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole koskenut minua kättelyä enempää noin kymmeneen vuoteen ja muutenkin elämäni aikana sitä on ollut hyvin vähän. Olen kuitenkin ollut hyvin terve, saa nähdä miten tästä eteenpäin.

Täällä melkein sama! Minäkin näin erään tutkimustuloksen ko asiasta, Et tarvitse, välttämättä sitä perinteistä kosketusta, ota lemmikki, se rakastaa sinua ehdoitta js puskee, hyppää syliin ja tietty voit itse helliä sitä mielin määrin! Kosketukset ovat kohdillaan! Täydellistä!

Vierailija
10/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sittenhän kuollessa loppuu yksinäisyyskin.

Vierailija
11/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä melkein sama! Minäkin näin erään tutkimustuloksen ko asiasta, Et tarvitse, välttämättä sitä perinteistä kosketusta, ota lemmikki, se rakastaa sinua ehdoitta js puskee, hyppää syliin ja tietty voit itse helliä sitä mielin määrin! Kosketukset ovat kohdillaan! Täydellistä!

Lemmikit ei todellakaan rakasta. Ne ovat alistettuja ja tekevät parhaansa miellyttääkseen. Todelliset eläinystävät eivät ikinä ottaisi lemmikkiä.

Vierailija
12/12 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketushan on nykyjään "seksuaalinen teko" elikäs täytys olla jokin keppi jolla koskettaa tai sitten jonkinlaisia pantomiini eleitä ilmeitä tehdä.

Vielä ei kuitenkaan naisten takapuolten tai jalkovälin (vaivihkainen) tuijottelu liene kiellettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme