Kukaan löytänyt kumppania Suomi24-treffeistä?
Tein sinne profiilin eilen ja ihmeen paljon tulee viestiä, mutta tuntuu, että suurin osa ei kovin vakavissaan siellä ole. Oisko täällä ketään joka ois löytänyt ihan vakavan parisuhteen sieltä? Ja muutenkin kiinnostaa, että minkälaista seuraa on löytynyt?
Kommentit (53)
Mä sain kuukaudessa 150 tyypiltä yli 800 viestiä mutta kohderyhmä tosiaan oli 45-55-vuotiaat jotka kirjoitti ja olen piirua vajaa nelikymppinen. Reilut 4000 käyntiä profiilissa, ei niitä tyyppejä valitettavasti edes kerennyt rekisteröimään. No ei ollut mun juttu yhtään. Ei tule siis uutta kokeilua.
Eräs tuttu on kyllä löytänyt sitä kautta ihan vakavan suhteen,pariinkiin otteeseen. Taitaa olla enemmänkin tuurista kiinni,kyllä kai sielläkin voi ihan hyviä miehiä olla? Itse olen vain seksiseuraa löytänyt..että niin :D
Minä kokeilin S24 treffejä ensimmäisen kerran vuonna 2012, olin silloin 18. Juttelin siellä useille miehille ja pian löytyi yksi kenen kanssa alettiin seurustelemaan. Oikein kiva poika, mutta juttu kuivui kokoon parissa kuukaudessa. Pian löytyi uusi mies, jonka kanssa eläminen oli yhtä vuoristorataa, melkein neljä vuotta jaksettiin yrittää. Yhä ollaan yhteyksissä, hän on rakas ystäväni vaikkei parisuhde toiminutkaan. Myös yhden naispuolisen ystävän löysin sivustolta.
Ei siinä mitään menetäkkään ja aivan varmasti siellä on hyviäkin tyyppejä.
minä löysin vuonna 2010 ja puolen vuoden päästä tanssitaan häitämme <3
Ystäväni löysi miehensä sieltä. Nyt ovat olleet yhdessä 7 vuotta ja naimisissa 5.
Kannattaa myös olla itse olla aktiivinen ja käyttää haku-toimintoa ja selata miesten profiileja, eikä vain istua ja odotella että miehet löytävät profiilisi. Toki saat viestejä, mutta et todennäköisesti juuri sitä haluamaasi miestä ja suurin osa noista viestenlähettelijöistä on massapostittajia seksin toivossa.
Haku-toiminnolla jos löydät kiinnostavan miehen niin viestiä tai jos et tohdi viestiä laittaa, niin vieraile muutaman kerran tämän profiilissa.
Itse olen pannut merkille, että moni nuori nainen vain tulee online-tilaan vastailemaan miehiltä tuleviin viesteihin (ja niihinkin vain hymiöillä ja muutamilla sanoilla jatkamatta itse jutun juurta).
Olen löytänyt. Suunnilleen sama jakauma idiootteja, täysin häiriintyneitä, perusmiehiä ja hieman tasokkaampia tapauksia kuin normielämässäkin - ehäkkimunia taviksiin ja idiootteihin kevyesti painottuen.
Miehen kertomusten mukaan naisissa aika vastaava tilanne, tosin, kuten elämässä yleensäkin, tekevät aloitteita vähemmän ja asiallisemmin kuin miehet. Toisaalta kun tekevät, valikoivat kohteensa paremmin.
Postiloota tietysti erityisesti uusien profiilien kohdalla täyttyy nopeasti pillunvonkaajista, mutta sinnikkäällä huomiotta jättämisellä tulva loppuu aikanaan.
Suosii tietysti erityisesti kirjoitustaitoisia ihmisiä, mutta jos on huolellinen profiilin kanssa ja pyrkii nopeisiin tapaamisia, niin vähemmälläkin pärjää.
Mä löysin mieheni ja yli 10 v oltu yhdessä. Itella oli ollut ed. vuonna profiili ja usean tosi fiksun tyypin kanssa kävin treffeillä, ei vaan silloin natsannut. Toki joukkoon mahtui muitakin kuin fiksuja.
Löysin sieltä vaimoni, sielunkumppanini. Meillä on kaksi ihanaa lasta.
Itse olen löytänyt sieltä rakkaan mieheni, ja olemme olleet naimisissa jo muuutaman vuoden <3 Lisäksi iloa elämään antaa yhteinen lapsemme :)
Ei siellä naiset etsi oikeasti mitään seurustelukumppania, pelkästään vaan pelailevat ja kohotuttavat itsetuntoaan sillä kuinka paljon saavat yhteydenottoja miehiltä ilman aikomustakaan vastata.
Minäkin tein profiilin sinne. Sain yhden vastauksen ja siinäkin vain kysyttiin että "mitäs sinun iltaan" ja se oli siinä.
Ei se näin naisenakaan aina niin varmaa ole se seuran löytäminen.