Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan löytänyt kumppania Suomi24-treffeistä?

Vierailija
19.09.2015 |

Tein sinne profiilin eilen ja ihmeen paljon tulee viestiä, mutta tuntuu, että suurin osa ei kovin vakavissaan siellä ole. Oisko täällä ketään joka ois löytänyt ihan vakavan parisuhteen sieltä? Ja muutenkin kiinnostaa, että minkälaista seuraa on löytynyt?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tutkinut väkivaltarikollisten taustoja, niin lähes poikkeuksetta jokaisella on profiili tuolla. joten onnea vaan parinvalinnalle :-).

Vierailija
2/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka vakavissaan muka pitäisi olla kirjoittaessaan naiselle internetissä?  vasta muutaman tapaamisen jälkeen tietää onko nainen ihan pimeä vai loppuelämän ihastus tai jotain siltä väliltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin vuonna 2011. Olemme nyt naimisissa ja meillä on yksi lapsi :-)

Vierailija
4/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni löysi minut 2008, 2009 mentiin naimisiin ja naimisissa ollaan yhä. Älä luovu toivosta girl!

Vierailija
5/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu nelisen vuotta yhdessä, asutaan omassa omakotitalossa ja toinen lapsi on tulossa.

Nykyinen mieheni on ainoa, jonka tapasin kyseiseltä sivustolta vaikka viestejä tuli kymmenittäin niiden muutaman kuukauden aikana kun profiilini siellä oli. Joidenkin kanssa vaihdoin muutaman sanan, mutta en sitten lopulta kiinnostunut tarpeeksi. Monenlaista tallaajaa mahtui niihin viesteihin.

Vierailija
6/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:26"]Minä löysin vuonna 2011. Olemme nyt naimisissa ja meillä on yksi lapsi :-)
[/quote]

Oi kiva kuulla :) Ehditkö käydä kuinka useilla treffeillä ennen kun löytyi tämä sun mies? Oliko minkälaisia tyyppejä? Ap

Vierailija
7/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä 20-28 vuotiaita naisia ollenkaan vai vain miehiä?
M26

Vierailija
8/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin suomi24. Vaihdettiin viestejä pari päivää, mies haki treffeille ja siinä ekaa kertaa kohdatessa tajuttiin ettei oltu edes vaihdettu kuvia. No niillä treffeillä oltiin pari päivää, meni 2kk yhteen muuttoon ja nyt kolme vuotta ihanaa elämää takana!

Vierailija
9/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:27"]Mieheni löysi minut 2008, 2009 mentiin naimisiin ja naimisissa ollaan yhä. Älä luovu toivosta girl!
[/quote]

Juu en luovu, päivän vasta ollut profiili siellä. Ei mulla niin kiire ole. :) Ap

Vierailija
10/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:26"]Minä löysin vuonna 2011. Olemme nyt naimisissa ja meillä on yksi lapsi :-)
[/quote]

Oi kiva kuulla :) Ehditkö käydä kuinka useilla treffeillä ennen kun löytyi tämä sun mies? Oliko minkälaisia tyyppejä? Ap
[/quote]

Kolmet treffit oli ennen tätä. Kukaan ei tuntunut oikealta. Olivat oikein mukavia ja kohteliaita miehiä kuitenkin. Ja aika nopeasti halusin tavata kaikki koska en itse tykkää pitkistä kirjoitteluista erityisen paljon. Sitten kävin treffeillä mieheni kanssa ja tuntui kuin olisi tavannut vanhan tutun ja sille tielle jäimme.

Häiriköitä ja perverssejä löytyy tuolta vaikka kuinka paljon. Vastailin vain heille jotka kirjoittivat asiallisesti. Lähetin myös itse viestejä joillekin miehille.

Vierailija
11/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuonna 2009. Vielä yhdessä :) ole silti varovainen.

Vierailija
12/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran oon tavannut yhden ihmisen sitä kautta ja se oli yks elämäni huonoimmista kokemuksista.

Vierailija
13/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Samat tyypit vuosikausia siellä.

Vierailija
14/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:24"]

kun on tutkinut väkivaltarikollisten taustoja, niin lähes poikkeuksetta jokaisella on profiili tuolla. joten onnea vaan parinvalinnalle :-).

[/quote]

Oliko tuossa päivän tyhmin kommentti?

Vierailija
15/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
16/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mieheni sieltä 2013. Nyt naimisissa ja eka lapsi tulossa. On mulle täydellinen mies <3 ennen häntä löysin sieltä 2 vuotta aiemmin eksäni, joka taas ei ollut mikään löytö vaikka pari kk seurusteltiinkin. Onneksi uskaltauduin laittamaan myöhemmin uuden profiilin, muuten en olis tavannu miestäni. Osa oli edelleen samoilla kuvilla jutuilla kuin ekalla kierroksellani. Yritän siis sanoa että kaikenlaista voi tulla vastaan, mutta löytää sieltä myös hyviä tyyppejä!

Vierailija
17/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin kuukauden profiilia ja tajusin että olen liian vanha jo siellä olemaan, 45-55-vuotiailta pelkästään viestejä(itse alle 40) joten ehkä mä nyt vaan sopeudun ajatukseen olla itsekseni lopun elämään. Noi ton ikäiset ei vaan sytytä mua, valitettavasti. Enkä löytänyt itse oikein mitään kun yritin etsiä,tai sitten en vaan sopinut siihen mitä se toinen etsi. (Voin tietty olla niin rumakin, jos joku tätä seuraavaksi ehdottaa :D ) 

Ihana kuitenkin kuulla että ihmiset on löytäneet sieltä ihmisiä. :) 

ja toivottavasti ap:kin löytää. 

Vierailija
18/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu minkä ikäinen oot ap? Vanhempia naisia siellä yritetään vedättää pelkkään seksisuhteeseen antaen ymmärtää, että suhde etenee siitä sitoutumiseen. Samalla selän takana etsitään netistä nuorempaa ja parempaa tyttöä. Koettu on (2 kertaa).

Vierailija
19/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina miten joku voi tavata elämänsä miehen netissä kun on käynyt jonkun kolmen miehen kanssa treffeillä...Itse olen käynyt noin kolmensadan eikä kukaan ole tuntunut oikealta. Toisilla sitten parempi tuuri. 

Vierailija
20/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.tavattiin suomi24 sivuilla 2009 ja nyt naimisissa ja kolme lasta :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä