Masennus elämänhalu menny.
Pitkään jo jatkunut. Ei kavereita. Ei ketään tuttuja. Tyhjää tunnen. Tuntuu pahalta ku ei oo ketään. Kotona paljon. Arkena töissä. Mut jatkuvasti paha olla. Naiskumppania ei löydy. Mt ongelmia ja koen tyhjää. Mitä tehdä? Ei tätä jaksa.
Kommentit (13)
Tilanne jo niin paha että en kestä enää. En jaksa tälläistä elämää.
En kelpaa naisille omana itsenäni ja kaikki jotenki masentaa elämässä.
Välil oon miettiny mitä jos tapan itseni. Olen niin näkymätön.
Jaha ei ketään kiinnosta. Arvasin.
Auttaisiko mielekkäämpi työ? Elämän on hyvä olla kohtalaisella mallilla siinä vaiheessa, kun houkuttelee toista ihmistä jakamaan sen.
Markus J. Rantalan kirjoittama Masennuksen biologia kirja kannattaa tsekata, tuskin siinä mitään menetätkään. Tsemppiä!
Ei kiinnosta enää mikää käyn töissä ja tykkäån mutta haluan löytää rakkauden.
Meneppä puhumaan noista asioista sille terapeutillesi
Sama täällä, tosin oon ollut masentunut aina. Ei kai tähän muu auta kuin kuolema.
Onko sinulla ketään läheistä (vanhemmat, sisarukset tmv.), joiden kanssa voisit jutella alakulosta/masennuksestasi tai käydä yhdessä esim. kävelyllä tai puuhata jotain muuta mukavaa,jotta saisit ajatuksiasi muualle? Jos läheisiä ei ole,niin kannattaa hakeutua työterveyshuollon tai mielenterveyspalveluiden piiriin,jotta saat purkaa jollekin ajatuksiasi ja saat apua tilanteeseesi. Sitten, kun vointi sallii,niin löytyisikö joku mieluinen harrastus tai erilaisia tapahtumia,joissa olisi mahdollista tutustua uusiin samanhenkisiin ihmisiin ja mahdollisesti löytää myös se kumppanikin?
Käy maksullisissa, huolet kaikkoaa.
Haluaisin löytää kumppanin tosi kovaa ja rakkauden.