Neuvoa sydänsurun käsittelyyn
Yksipuolinen rakkaus.
Kertoisitteko miten saisin mieleni paremmaksi?
Kommentit (12)
Kun on rakastunut, luulee että juuri se ihminen on se ainut ja oikea. Kun se hälvenee, näkee että moni muukin voisi olla.
Odota rauhassa ja yritä keksiä joku muu asia mitä ajatella.
Käsittelin juuri tällä viikolla yhden sydänsurun ja totesin itselleni vain, että en ole häntä varten ja hän ei ole minua varten. Jatkan elämääni. Todella mukava ja hieno mies kaikinpuolin, mutta me emme sovi yhteen vaikka mielestäni sovimme. Arvostan miestä kun sanoi ein.
Valtavia määriä päihteitä. Jos vain lääkäriltä saa niin rauhoittavia lisäksi. Helpottaa.
Monilla on vähän isompia ongelmia kuin sydänsurut.
Aika auttaa. Lue tai katso elokuvia, pelaa, juttele täällä.
Ei se ollut tarkoitettu koska oli yksipuolista, voit miettiä että onneksi asia selvisi ettet tuhlaa elämääsi johonkin mitä ei voi tapahtua. Olet vapaa tutustumaan nyt johonkin jonka kanssa tunteet ovat molemminpuolisia.
Tutkiskele tunnelukkojasi ja kiintymystyylejäni. Itse ihastuin ja kiinnyin aika mielipuolisesti. Paljastui läheisriippuvuus.
Meditoi, yritä keskittyä nykyhetkeen. Nauti olemassaolosta riippumatta kenestäkään tai mistään muusta kuin itsestäsi. Olet tärkein.
Mulla auttoi myös sen ajatteleminen, että tilanteesta on pakko selviytyä. Mietin tilannetta jossa puoliso vaikka kuolee - hänet menettää vaikka ei haluaisi. Ainoa suunta on eteenpäin selviämisessä.
Tsemppiä ap!
Vierailija kirjoitti:
Monilla on vähän isompia ongelmia kuin sydänsurut.
Voisi ajatella kuinka pieniä me ollaan täällä maailmankaikkeudessa. Ihastuminen on vain yksi TUNNE muiden joukossa. Yrittää vaan laittaa sen tunteen hetkeksi sivuun ja keskittyä johonkin muuhun tunteeseen tai asiaan. Esim. kiitollisuuteen.
Huomasin nuorempana että yksi komea mies teki vaikutuksen, mutten todella tuntenut häntä, myöhemmin tuli esiin kaikenlaista. Silloin olisi hankalampaa jos mitään huonoa ei tule esiin jossain vaiheessa ja pitää toisen korokkeella. Kaikissa on hyviä ja huonoja puolia. Joskus säästyy huonoilta kun ei mene jonkun matkaan.
Järki käteen. Ja realismiin totuttautuminen. Jos on yksipuolista 'rakkaus' ei auta kuin jatkaa elämää ja lopettaa turhat mielikuvat.
Jos on taipumusta yksipuolisiin rakkauksiin, kannattaa tyytyä fiktioon. Elävässä elämässä se on ajanhukkaa.
Minulla meni lähes 2 vuotta, että palasin normaaliin olotilaani tuollaisen jälkeen. Mietin häntä edelleen joka viikko mutta vain ohimennen. Aika ja etäisyys auttoivat, keskityin niihin asioihin, joiden telemisestä nautin, panostin omaan hyvinvointiini, käsittelin tunteitani ja ajatuksiani kirjoittamalla, musiikin kautta, välillä sanoin itselleni stop, kun huomasin jauhavani samoja asioita päässäni ja ajattelin ja tein tietoisesti jotain muuta. Tsemppiä! Kyllä siitä selviää mutta oli raskasta.
Maailmassa on lähes 8 miljardia ihmistä. Sulle sopivia on niiiiin monta.