Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään mahdollisuutta onnistua, jos toinen naimisissa

Vierailija
19.09.2015 |

Mutta tekee eroa?...mietin vaan että on miehelle aika kova paikka kun joutuu perheestä luopumaan. Minä tykkään hänestä ja haluan viettää paljon aikaa mutta kyllä se riipii sydäntä kun toinen on surullinen..toki piristyy seurassani ja murheetkin unohtuu.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten mies ei kuitenkaan eroa. Puhuu varmasti erosta koko ajan, mutta harvoin siitä mitään tulee. Sinuna pistäisin teidän suhteen jäihin siihen saakka, että mies on oikeasti eronnut.

Vierailija
2/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:20"]Useimmiten mies ei kuitenkaan eroa. Puhuu varmasti erosta koko ajan, mutta harvoin siitä mitään tulee. Sinuna pistäisin teidän suhteen jäihin siihen saakka, että mies on oikeasti eronnut.
[/quote]

Hän sanoi että maaiöma romahtaa jos menettää myös mut .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:20"]Useimmiten mies ei kuitenkaan eroa. Puhuu varmasti erosta koko ajan, mutta harvoin siitä mitään tulee. Sinuna pistäisin teidän suhteen jäihin siihen saakka, että mies on oikeasti eronnut. [/quote] Hän sanoi että maaiöma romahtaa jos menettää myös mut .

[/quote]

Ja sinä uskot?

Vierailija
4/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on! Rakastuttiin kumpikin omalla tahollamme naimissa, lapset jo aikuisia kummallakin. 

Nyt viisitoista vuotta yhteiseloa ja jatkuu kuolemaan saakka! Kannatti tehdä kipeitä päätöksiä. Yksi lapsista oli pitkään vastaan ja pari vuotta oli mykkäkoulua hänen kanssaan. Viimein ymmärsi, että hyvä näin kaikille. 

Mikä sinun tilanteesi on?

Vierailija
5/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:20"]Useimmiten mies ei kuitenkaan eroa. Puhuu varmasti erosta koko ajan, mutta harvoin siitä mitään tulee. Sinuna pistäisin teidän suhteen jäihin siihen saakka, että mies on oikeasti eronnut. [/quote] Hän sanoi että maaiöma romahtaa jos menettää myös mut .

[/quote]

Tietenkin sanoo :)

Vierailija
6/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:32"]Kyllä on! Rakastuttiin kumpikin omalla tahollamme naimissa, lapset jo aikuisia kummallakin. 

Nyt viisitoista vuotta yhteiseloa ja jatkuu kuolemaan saakka! Kannatti tehdä kipeitä päätöksiä. Yksi lapsista oli pitkään vastaan ja pari vuotta oli mykkäkoulua hänen kanssaan. Viimein ymmärsi, että hyvä näin kaikille. 

Mikä sinun tilanteesi on?
[/quote]

Mä olen onnettomassa parisuhteessa jossa ei läheisyyttä. Tutustuin tähän mieheen joka vei jalat alta. Mulla kaks lasta (isoja), tää mies on aviossa jossa vaimo miettii eroa..heillä kolme lasta..jotka nuorempia kuin omani. Tämän miehen kanssa mun on hyvä olla ja kaikki tuntuu oikealta. Ap

Vierailija
7/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:29"]

[/quote]

Tietenkin sanoo :)

[/quote]

Ei se huijaa :) ap

Vierailija
8/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:20"]Useimmiten mies ei kuitenkaan eroa. Puhuu varmasti erosta koko ajan, mutta harvoin siitä mitään tulee. Sinuna pistäisin teidän suhteen jäihin siihen saakka, että mies on oikeasti eronnut.
[/quote]

Hän sanoi että maaiöma romahtaa jos menettää myös mut .
[/quote]

Joo, kyllä se maailma romahtaa, kun ei saanutkaan pitää kaikkea. Tuttu ja turvallinen kotihoito ja sitten tää jännittävä ulkopuolinen hoito... Tuollainen mies oikeasti ajattelee vain omaa hyvinvointiaan.

Vierailija
9/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:32"]Kyllä on! Rakastuttiin kumpikin omalla tahollamme naimissa, lapset jo aikuisia kummallakin.  Nyt viisitoista vuotta yhteiseloa ja jatkuu kuolemaan saakka! Kannatti tehdä kipeitä päätöksiä. Yksi lapsista oli pitkään vastaan ja pari vuotta oli mykkäkoulua hänen kanssaan. Viimein ymmärsi, että hyvä näin kaikille.  Mikä sinun tilanteesi on? [/quote] Mä olen onnettomassa parisuhteessa jossa ei läheisyyttä. Tutustuin tähän mieheen joka vei jalat alta. Mulla kaks lasta (isoja), tää mies on aviossa jossa vaimo miettii eroa..heillä kolme lasta..jotka nuorempia kuin omani. Tämän miehen kanssa mun on hyvä olla ja kaikki tuntuu oikealta. Ap

[/quote]

Tuollaisesta suhteesta olisi helppo lähteä jos mies haluaisi. Siis jos vaimokin miettii eroa. Mikä enää estää? Nyt kerrot, että mies pistää toimeksi ja ensi kesänä on sitten täysin vapaa mies! Ettehän te oikein saa omaa juttua lentoon ennen kuin voitte siihen kunnolla keskittyä. Etkä edes opi miestä kunnolla tuntemaan ennen sitä.

Vierailija
10/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:32"]Kyllä on! Rakastuttiin kumpikin omalla tahollamme naimissa, lapset jo aikuisia kummallakin.  Nyt viisitoista vuotta yhteiseloa ja jatkuu kuolemaan saakka! Kannatti tehdä kipeitä päätöksiä. Yksi lapsista oli pitkään vastaan ja pari vuotta oli mykkäkoulua hänen kanssaan. Viimein ymmärsi, että hyvä näin kaikille.  Mikä sinun tilanteesi on? [/quote] Mä olen onnettomassa parisuhteessa jossa ei läheisyyttä. Tutustuin tähän mieheen joka vei jalat alta. Mulla kaks lasta (isoja), tää mies on aviossa jossa vaimo miettii eroa..heillä kolme lasta..jotka nuorempia kuin omani. Tämän miehen kanssa mun on hyvä olla ja kaikki tuntuu oikealta. Ap

[/quote]

Missä olette tapailleet ja missä tilanteessa tämä tunne "kaikki tuntuu oikealta" on syntynyt? 

Vierailija
11/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - tietääkö vaimo, että mies tekee eroa?

Vierailija
12/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:29"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:20"]Useimmiten mies ei kuitenkaan eroa. Puhuu varmasti erosta koko ajan, mutta harvoin siitä mitään tulee. Sinuna pistäisin teidän suhteen jäihin siihen saakka, että mies on oikeasti eronnut. [/quote] Hän sanoi että maaiöma romahtaa jos menettää myös mut . [/quote] Tietenkin sanoo :)   [/quote] Ei se huijaa :) ap

[/quote]

Ei tientenkään :) Aina kannattaa luottaa vaimoaan pettävän miehen tarinoihin :) Mies saattaa jopa itse uskoa niihin :) myös itseään voi näet pettää...

Vierailija
13/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:42"]Ap - tietääkö vaimo, että mies tekee eroa?
[/quote]
Vaimo se haluaa erota..ap..

Vierailija
14/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa panee, sitten vaimo taas antaakin tai setä etsii uuden hutsun. Oletko 16 v vai oikeasti idiootti?

Vierailija
15/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:37"]

[/quote]

Missä olette tapailleet ja missä tilanteessa tämä tunne "kaikki tuntuu oikealta" on syntynyt? 
[/quote]

Lenkkipoluilla, kallioilla. En osaa selittää tunnetta..mutta en tee hätiköityjä päätöksiä. seuraava tapaaminen sovittu ravintolaan.ap

Vierailija
16/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:48"]Aikansa panee, sitten vaimo taas antaakin tai setä etsii uuden hutsun. Oletko 16 v vai oikeasti idiootti?
[/quote]

Ei me olla pantu

Vierailija
17/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:42"]Ap - tietääkö vaimo, että mies tekee eroa? [/quote] Vaimo se haluaa erota..ap..

[/quote]

Mistä tiedät? Mies sanoo  niin, mutta mistä tiedät TOTUUDEN? Jos tosiaan vaimo haluaa erota, mikä enää miestä estää eroamasta? Aivan...

Vierailija
18/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:42"]Ap - tietääkö vaimo, että mies tekee eroa? [/quote] Vaimo se haluaa erota..ap..

[/quote]

Tietääköhän vaimo myös sen :D

Tällä versiolla kätevästi vältytään siltä, että itse joutusi niitä papereita laittamaan ja kertomaan missä vaiheessa ero on menossa... :D

Vierailija
19/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:48"]

[/quote]

Mistä tiedät? Mies sanoo  niin, mutta mistä tiedät TOTUUDEN? Jos tosiaan vaimo haluaa erota, mikä enää miestä estää eroamasta? Aivan...
[/quote]

Tiedän aika paljonkin heidän elämästä :) ap..

Vierailija
20/36 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:48"]

[/quote]

Tietääköhän vaimo myös sen :D

Tällä versiolla kätevästi vältytään siltä, että itse joutusi niitä papereita laittamaan ja kertomaan missä vaiheessa ero on menossa... :D

[/quote]

Mulla on aika paljon faktaa tiedossa:) ap