Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla nuorilla naisilla

Vierailija
19.09.2015 |

...on sellainen Fjällräven Kånken -reppu? :D Oletteko huomanneet saman? Etenkin kun kuljen yliopiston alueella niin näitä tulee ihan jatkuvasti vastaan. Eivätkö ne ole aika kalliita kuitenkin? Ovatko oikeasti niin paljon laadukkaampia, vai onko vaan "hienoo" omistaa sellainen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat muotia. Kuten Michael Korsit, LV:t jne. Mutta kettureput ovat "erilaisten" muoti-ilmiö.

Vierailija
2/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånkenit olivat muodissa jo kasarilla. Toinen malli oli Knatten. Onkohan sitä enää olemassakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånkenista on kolme kokoa, joista suurin on 20 litranen. Siinä on valmiina ne hihnanpehmusteetkin. Maksaa kyllä hirveästi mutta en vaihtais enää puman reppuun...

Vierailija
4/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 13-vuotias tyttö ei huolinut Kånkenia, koska kuulemma kaikilla on sellainen. Ostin sitten ebaystä hänelle mieleisen repun. Maksoi 10 euroa postituksineen.

Vierailija
5/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että ovat huonoja kantaa, kun eihän niissä ole kunnollisia olkaimiakaan, sellaiset narut vaan ilman pehmusteita. En tosin tiedä, kun en ole itse kokeillut.

Vierailija
6/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en omista reppua enkä opiskele vaikka nuori nainen olenkin. Älä yleistä

Vierailija
7/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14: Niihin saa kyllä pehmusteita, mutta minä en ole tarvinnut. Ymmärrän hyvin, että ne ohuen näköiset hihnat eivät monia miellytä. Minä en vain ole nähnyt muita reppuja, joissa hihnat saa säädettyä yhtä hyvin. Olen pienikokoinen ja kaikissa muissa repuissa, joita olen vuosien varrella ostanut, reppu jää roikkumaan pepun päälle ja aiheuttaa selkäkipuja. Ostin hiljattain taas Kånkenin (edelliset 80-luvulla) ja oli todella ihana kun reppu asettuu nyt oikealla korkeudelle. Harmittaa, että vuosia käytin epäsopivia reppuja. Merkkejä en aio mainita, koska tapoihini ei kuulu haukkua. Nekin reput varmasti sopivat jollekin muulle.

Mutta minä olenkin jo keski-ikäinen, eikä minua haittaa pätkääkään, jos joku pitää minua tuon repun takia sopulina :).

Vierailija
8/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:11"]

Mä en omista reppua enkä opiskele vaikka nuori nainen olenkin. Älä yleistä

[/quote]

Ei näitä keskusteluja pidä ottaa niin sanatarkasti! :D -ap

Vierailija
9/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotia myös peruskouluikäisten keskuudessa. Hypen reput näyttäisi myös olevan in.

Vierailija
10/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikilla, mutta melkein kaikilla on. Etkö aiemmin ole huomannut asiaa? Näin on ollut jo monta vuotta. Ihan ok näköisiä reppuja ne on, mutta periaatteesta en sitä halua, koska en tahdo olla klooni. N21

Vierailija
11/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella yleisiä kyllä ovat. Itselläni ei ole, en käytä reppuja.

n22

Vierailija
12/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånkenit on pieniä, tilavuus vain 16 litraa. Ihan söpöjä reppuja mielestäni, mutta ei niihin paljon mitään mahdu. Ja kalliita ovat. Muodissa ne on olleet jo useamman vuoden.

Vierailija
13/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:44"]

Ei ole kaikilla, mutta melkein kaikilla on. Etkö aiemmin ole huomannut asiaa? Näin on ollut jo monta vuotta. Ihan ok näköisiä reppuja ne on, mutta periaatteesta en sitä halua, koska en tahdo olla klooni. N21

[/quote]

Jep, olen huomannut jo aikaisemminkin, mutta nyt aloin taas randomisti pohdiskelemaan tätä asiaa. Minusta eivät ole mitään hirveän hienoja, tai no ehkä lähinnä eivät ole minun tyyliäni. -ap

Vierailija
14/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot ja lepakot ostaa noita reppuja.

Vierailija
15/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut jo päivittäisessä käytössä 6 vuotta musta kyseinen reppu, on vieläkin kuin uusi. Niin hyvä kantaa ja kestävä. Pitää myös vettä! Käytän samaa reppua metsästämässä ja koulussa :)

Vierailija
16/16 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten näin niitä vuosi tai pari takaperin peruskouluikäisillä tytöillä :D nykyään harvemmin, enkä kyllä vanhemmilla ole nähnyt kuin ihan muutaman kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän