Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7 kuulla raskaana ja mies halusi erota

Yksin
01.04.2022 |

En nyt oikein tiedä, mitä sanoa tai mistä aloittaa, mutta haluan purkaa tunteita kuitenkin.. Enpä olisi uskonut tätä päivää eläväni.

Mies siis tänään herättyään ilmoitti, että ei halua olla kanssani enää. Tai että voimme olla yhdessä, jos meillä on avoin suhde (niin, että olemme yhdessä ja hän panee muita (itse en voisi näin tehdä, mies on ensimmäinen sänkykumppanini, enkä voi kuvitella haluavani muita…) vai niin, että olemme yhdessä hänen pannessa muita, siihen asti, että löytää jonkun toisen? En tiedä, pitää varmaan kysyä. En kyllä tiedä voisinko noin elääkään.

Olen siis 7. kuulla raskaana. Lapsi oli yllätys, mutta alun jälkeen toivottu ja mies selvästi myös rakastaa lasta jo nyt.
Pari kertaa hän on suutuspäissään sanonut, ettei halua isäksi, mutta kun on muutaman minuutin päästä leppynyt niin peruu sanansa ja sanoo, miten kovasti toivoo lapsen syntymää ja kuinka rakas hän on.

Tänään sitten halusi erota… Sanoi, ettei halua perhe-elämää.
Mies myös pyysi, että en katoa hänen elämästään. Sanoi, että olen hänelle tärkein ja rakkain ihminen, minkä tiedän kyllä olevan totta.
Mies myös sanoi, että voimme silti asua yhdessä, ja että haluaa olla lapsemme elämässä.

Kysyin, mistä moinen mielenmuunnos ja mies sanoi, että oli eilen niin tunteellinen minua kohtaan ja tajusi, että tämä ei ole oikein. (???) Olimme siis eilen molemmat vapaalla töistä, ja vietimme päivän sohvalla halien ja pussaillen ja katsoen leffaa. Miehen aloitteesta…

Tästä nyt varmasti jäi paljon asiaa pois, ajatukset ovat ihan hukassa. En tiedä mitä ajatella tai tehdä. Kiitos, jos jaksatte lukea ja kertoa mielipiteenne, neuvot tai tsempit.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän