Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten näpäyttää miniää

Vierailija
19.09.2015 |

Turhan riidan yhteydessä miniä vihjasi olevansa pojalleni rakkaampi kuin minä. Sanoin oitis, että pimukavereita tulee ja menee, mutta perhe on tärkein ja pysyy, mutta naikkonen ei näyttänyt uskovan. Miten voisin todistaa hänelle, että veri on vettä sakeampaa?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:54"]

Turhan riidan yhteydessä miniä vihjasi olevansa pojalleni rakkaampi kuin minä. Sanoin oitis, että pimukavereita tulee ja menee, mutta perhe on tärkein ja pysyy, mutta naikkonen ei näyttänyt uskovan. Miten voisin todistaa hänelle, että veri on vettä sakeampaa?

[/quote]tiedätkö mitä? olen miniä sekä anoppi ja kerran oma anoppini käytti tuota sanontaa ja olen vihannut häntä kuin ruttoa sen jälkeen. Aikaisemmin luulin, että meistä olisi tullut ystäviä. Hän siis sanoi, että veri on vettä sakeampaa ja tiedätkö, mitä minä olen sanonut pojalleni miniän kuullen: raamatussakin sanotaan, että mies erotkoon äidistään ja liittyköön vaimoonsa.

Olen monta kertaa ollut sanomaisillani pahoja, mutta haluan pitää välit hyvinä lasten vuoksi ja poikani vuoksi.

Muista, että sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
2/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä Sylvi... Katkaise nyt jo se napanuora ja tue hyvä ihminen sitä rakasta lastasi rakentaessaan suhdetta aikuiseen ihmiseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:14"]Typerä riidellä, mutta koko palstakööriltähän on jäänyt huomiotta, että miniähän tässä toimi katalysaattorina mennessään väittämään, että mies laittaisi rakkaudet suuruusjärjestykseen. Onko miniä ollut niin pikkusieluinen, että on nostanut asian keskustelunaiheeksi miehensä kanssa? Jos on, niin köykäinen itsetunto taitaa hänellä olla.

Ihan takuulla se äitikin on rakas, eri tavalla vain. 

Kannattaa olla miniää fiksumpi ja jättää ne näpäytykset näpäyttämättä. J

os välttämättä haluaa näpäyttää taiten, niin ei muuta kuin miniän talouteen tsekkaamaan jääkaapin ja lieden takusia, kaappien päällisiä, kylppärin lattiakaivoja , imuroimaan ja pesemään ja hoonaamaan, "kun täällä on tainnut jäädä siivoomatta kun teillä on niin kiire". Sisäkukkia voi nyppiä ja liesituulettimen suodattimet pestä ja tiskikoneen putsata ja tehdä kaikenlaisia hyviä ehdotuksia talouden pyörittämisestä.
[/quote] Hih, 6 osui meillä. Lisäksi "kalustaa" taloamme. Muutaman kympin olen tienannut kirpparilla, kun olen myynyt anopin ostamaa roinaa.

Vierailija
4/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla "oli" maailman kauhein anoppi, kamalampi kuin ap!

Alussa, anoppi jaksoi joka tapaamisella ylistää miehen eksää. Milloin ulkonäköä, luonnetta, vaatteita.. Muisti kysyä myös multa että olenko tavannut tämän "ihanan nukketytön." Anoppi sanoi myös miehelleni, ettei ole valmis tutustumaan minuun kun ikävöi vielä miehen eksää. Tästä jatkui pitkään vertailu ja näpäyttely.

Anoppi tapasi äitini joka matkusti tapaamiseen toiselta paikkakunnalta, oli todella huonotapainen äitiäni kohtaan, naureskeli ja oli ylimielinen- seuraavana päivänä lupasi järjestää illallisen kaikille ja teki viime hetkellä oharit (mentiin sitten pizzalle). Tämän jälkeen alkoi äitini pilkkaaminen, vihjailu siitä ettei omena ole kauas puusta pudonnut ja mietti "miten meidät molemmat vain saisi hiljaiseksi" (ollaan puheliaampaa sorttia kuin hän).

Muutettuamme yhteen, anoppi halusi kaikki hamstraamansa krääsät meille kun omat varastot tursusi kuparipannuja ja savisokerikkoja. Tämä ei käynyt minulle ja siitä alkoi kunnon vihanpito (yksipuolinen). Anoppi alkoi soittelemaan miehelle vain haukkuakseen minua. Loppupeleissä mies asettui kunnolla puolelleni ja käski anopin lopettaa, niin anoppi haukkui koko sukuni. Soitti isäpuolelleni haukkuakseni äitini. Tässä meni raja, jolloin otin itse yhteyttä anoppiin ja pyysin lopettamaan miehen takia koska mies ahdistui tilanteesta pahasti. Pyyntöni pahensi asiaa.

Anoppi oli alusta asti kuukausittain lainannut mieheltäni rahaa, mutta koska taloudestamme tuli yhteinen, kielsin lainaamisen aikuiselle työssäkäyvälle ihmiselle. Tästä tapellaan edelleen vuosia myöhemmin.

Anoppi välillä saunoo kahdestaan ilkialasti mieheni kanssa, mutta tämä on ilmeisesti joissain piireissä normaalia. Jakaa satunnaisesti myös seksielämästään jotain miehelle, mikä on mielestäni outoa. Anoppi myös sopii miehen kanssa viikottain jotain, mutta tekee ohareita (onneksi) 90% kerroista eli emme näe usein. Hän soittelee kuitenkin liki päivittäin.

Anoppi ei olisi halunnut että muutetaan kolmioon, hannasi viimeiseen asti. Kun ei saanut tahtoaan läpi, oli tulossa tekemään lastenhuoneesta kiireellä vierashuonetta- suuttui kun mies sanoi sen olevan lastenhuone. Oli sitä mieltä, että meidän täytyisi odottaa kunnes kavereidemme lapset ovat lapsenvahti-iässä (eli siiheksi että olemme 35-40vuotiaita). Anoppi pettyi valtavasti kun ilmoitimme tästä 6kk eteenpäin että odotamme vauvaa. Ei salaillut reaktiotaan ja ensimmäinen asia oli mitä mulle sanoi, että tuhoan mieheni uran (mies ei ole edes urautumassa tällä hetkellä).

Mutta! Eipä ole kaamein anoppi enää. On tajunnut, että jos jatkaa valitsemallaan polulla (jolla on ollut jo 5v ja tässä oli paskasta murto-osa), ei tule näkemään meitä koskaan. Nykyään hän kovin pinnistelee muka pitävänsä minusta ja nautin siitä kun voimme olla edes teennäisessä sovussa.

Vierailija
5/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala, johan on ollut sinulla kestämistä :O Ei oikein tiennyt painaako kumpaa peukkua kun ylös olis ollu sulle ja alas sun anopille :)

Vierailija
7/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:40"]Hyi kamala, johan on ollut sinulla kestämistä :O Ei oikein tiennyt painaako kumpaa peukkua kun ylös olis ollu sulle ja alas sun anopille :)
[/quote]
Tämä siis sinulle nro 44 :)

Vierailija
8/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse en ole kovin läheisissä väleissä miniän kanssa, ja usein meillä on asioita erilainen näkemys, niin silti ei tulisi mieleenikään näpäyttää häntä mistään mitenkään.

Vierailija
9/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä juhlat suvulle, johon miniäsi ei ole.tervetullut...

Vierailija
10/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä ja käytöstavat.

Vierailija
11/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda näpäyttäminen.

Vierailija
12/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi sotimaan miniää vastaan, teet vain itsesi typeräksi silloin. Kuulostat jutuissasi ihan kolme vuotiaalta ja se ei poikaasi elämässä auta.

Vierailija
13/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime verta.

Vierailija
14/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ihan aviovaimo vai joku tyttis vaan? Jos vaimo niin lopeta näpäytteleminen ettet häviä siinä pelissä. Parhaiten pärjäät tuossa pelissä pitämällä hyvät välit poikaasi.

Vierailija
15/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro totuus kuinka montaa naista poikasi pyörittää tälläkin hetkellä. Sehän on varmaan totta ottaen huomioon sinun luonteesi.

Vierailija
16/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie sille suklaalevy ja sano, että riidasta jäi paha mieli, ja haluaisit kummankin unohtavan ikävät sanomiset.

Vierailija
17/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet unelmien anoppi. Jatka samaa rataa.

Vierailija
18/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alentuisit sellaiseen. Ajattele poikasi parasta ja ehkä tulevien lastenlastesi. Paras tilanne on että välit minkään on hyvät.

Vierailija
19/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:05"]Olet unelmien anoppi. Jatka samaa rataa.
[/quote]

Ainahan anopit mukavia on

Vierailija
20/49 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. Kyllä poikasi valitsee loppupeleissä ihmisen jonka kanssa voi elää mahd loppuelämän. Sinä et voi olla koskaan se ihminen vaan juurikin tämä miniä;) eli mietipäs paikkasi uudelleen. Se ei ole enää eka paikka poikasi vieressä vaan ehkä toinen tai kolmas.. Nimittäin kokemusta on ja tällä hetkellä oma mieheni ei ole enää edes puheväleissä äitiinsä kun käyttäytyi kuten sinä nyt meinaat. Toimi siis oikein ettet menetä poikaasi elämästäsi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi