Kellään ei ole varmaan tällaista seksiongelmaa :D
Tapasin ihanan miehen, joka on myös sängyssä aivan uskomaton. Hän ei ole koskaan harrastanut peppuseksiä ja välillä kyselee, että voitaiskohan me yrittää. Vastaan aina että joo, sanot vaan milloin haluat. Mutta ei hän ilmeisesti uskalla tai jotain. Joskus laittaa peniksen ihan siihen aukon kohdalle ja näen että on ihan fiiliksissä, mutta siihen se jää. Ei uskalla työntää sisään :D Miten saan tuon miehen harrastamaan peppuseksiä kanssani?
Nimim. First world problem
Kommentit (30)
Ota liukkaripullo esiin ja sanot että nyt pannaan kakkoseen!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:53"]
Tapasin ihanan miehen, joka on myös sängyssä aivan uskomaton. Hän ei ole koskaan harrastanut peppuseksiä ja välillä kyselee, että voitaiskohan me yrittää. Vastaan aina että joo, sanot vaan milloin haluat. Mutta ei hän ilmeisesti uskalla tai jotain. Joskus laittaa peniksen ihan siihen aukon kohdalle ja näen että on ihan fiiliksissä, mutta siihen se jää. Ei uskalla työntää sisään :D Miten saan tuon miehen harrastamaan peppuseksiä kanssani?
Nimim. First world problem
[/quote]
Mene pois valittamasta täältä
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:59"]
Ota liukkaripullo esiin ja sanot että nyt pannaan kakkoseen!
[/quote]
Oon hälle ystävällisesti sen liukkarinkin ojentanut, mutta ei ole tuottanut toivottua tulosta. Kuitenkin hän itse aina ottaa puheeksi asian. ap
No ei vaan uskalla. Ei kai tolla asialla mikään kiire ole? :)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:06"]
No ei vaan uskalla. Ei kai tolla asialla mikään kiire ole? :)
[/quote]
Totta, ei sillä kiire ole :) Tuntuu vaan hassulta, kun toinen puhuu että oispa kiva ja sitten ei uskallakaan. Mutta ehkä ajan kanssa hän rentoutuu kanssani. ap
Oletko vain hiljaa ja odottelet, josko hän työntyisi sisään? Voi olla, että mies luulee, ettet halua ja siksi lopettaa.
Käyt vaan kontilleen hänen eteensä, ja siitä se lähtee.
Monille se on vaan ajatuksena kiihottava, ei kuitenkaan tekona.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:09"]
Oletko vain hiljaa ja odottelet, josko hän työntyisi sisään? Voi olla, että mies luulee, ettet halua ja siksi lopettaa.
[/quote]
Kyllä se tietää, että oon ihan suostuvainen :) Mutta en oo halunnut painostaa tai mitään. ap
Komenna: "Laita nyt vaan se tuonne!", ja osoita varmuuden vuoksi vielä tomerasti ahteriasi. Jos yrittää änkätä vastaan, niin vaienna hänet ja toista vaatimus.
Jos ei siltikään innosta, niin voit hieman pyöritellä ahteriasi ja huhuilla kutsuvasti. :-)
Hitsi, tämä aloitus piristi päivääni.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:11"]
Monille se on vaan ajatuksena kiihottava, ei kuitenkaan tekona.
[/quote]
Saattaapa olla tuokin totta tämän miehen kohdalla. ap
Fiksu mies kun ei tunkeudu suinpäin kakkoseesi, saattaisi tehdä sulle tosi kipeää ellet sitten ole jo aikaisemmin tullut jyystetyksi kyseiseen reikään.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:13"]
Komenna: "Laita nyt vaan se tuonne!", ja osoita varmuuden vuoksi vielä tomerasti ahteriasi. Jos yrittää änkätä vastaan, niin vaienna hänet ja toista vaatimus.
Jos ei siltikään innosta, niin voit hieman pyöritellä ahteriasi ja huhuilla kutsuvasti. :-)
Hitsi, tämä aloitus piristi päivääni.
[/quote]
Kiva jos piristi :DDD Ja kiitos vinkeistä. Täytyy ehkä ottaa pari lasia viiniä pohjaksi :) ap
Mene itse miehen päälle. :)
Ja muistakaa tosiaan lämmitellä. Ei penistä suoraan sisään, vaan ensin kannattaa lämmitellä sormilla ja/tai jollain lelulla.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:19"]
Mene itse miehen päälle. :) Ja muistakaa tosiaan lämmitellä. Ei penistä suoraan sisään, vaan ensin kannattaa lämmitellä sormilla ja/tai jollain lelulla.
[/quote]
No nyt tulee yksityiskohtia, mutta mies tykkää kyllä työntää sormea sinne. On hirveän kiinnostunut kyseisestä paikasta. En viitsi itse mennä päälle, ajattelin odottaa kunnes mies on valmis. ap
Olisi perseestä olla noin arka, ettei uskalla edes pyytää miestä panemaan perseeseen. Ja ai kun naurattaa ajatus siitä äijästä ujosti hipelöimässä munanpäällä ryppyistä porttiasi....:DDDDD
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:28"]
Olisi perseestä olla noin arka, ettei uskalla edes pyytää miestä panemaan perseeseen. Ja ai kun naurattaa ajatus siitä äijästä ujosti hipelöimässä munanpäällä ryppyistä porttiasi....:DDDDD
[/quote]
Perseestäpä hyvinkin :D ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:19"]
Mene itse miehen päälle. :) Ja muistakaa tosiaan lämmitellä. Ei penistä suoraan sisään, vaan ensin kannattaa lämmitellä sormilla ja/tai jollain lelulla.
[/quote]
No nyt tulee yksityiskohtia, mutta mies tykkää kyllä työntää sormea sinne. On hirveän kiinnostunut kyseisestä paikasta. En viitsi itse mennä päälle, ajattelin odottaa kunnes mies on valmis. ap
[/quote]
Hyvä, että lämmittelyt hoituu. :) Valmiutta sekin on, jos se antaisi sun mennä päälle, mutta totta kai asiat pitää tehdä niin kuin itsestä tuntuu parhaalta.
Heh, itselläni oli exän kanssa strap-on usein käytössä. Se oli ihan kunnon bottom-heteromies. Tuntui jännältä "antautua" välillä, kun se oli päällä.
Eikö tällaiset jutu kuuluisi tuonne seksipalstalle? Ällöttää nähdä tällaisia täällä.
Aivan sama ongelma täällä .