Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli pari päivää sitten maailman huonoin äiti -olo, kun en tunnistanut ison lapseni vakavia oireita

Vierailija
01.04.2022 |

Nyt jälkikäteen kaikki tuntuu niin selvältä. Mun lukiolaispoika tuli yhtäkkiä kaksinkerroin kävellen ja vatsaansa pidellen mun luokse yläkerrasta olkkariin ja valitti vatsakipua. Minä hölmö ajattelin, että se on jotain ihan normaalia vatsakipua. (Vaikka hän onkin jo noin iso, eikä hän yleensä valita mistään...) Kohta hän alkoi oksentamaan ja itki sikiöasennossa olkkarin lattialla. Mies lähti viemään poikaa päivystykseen ja selvisi että hänellä oli umpilisäketulehdus. Edelleenkään en ymmärrä, miten me ei heti ymmärretty. Onneksi kuitenkin melko pian.

Sanokaa, etten ole ainoa äiti, jolle on käynyt jotain tällaista?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en ymmärrä, että miten tästä nopeammin olisi voinut mitään tehdä? Poika tuli valitellen mahaansa, oksensi, meni sikiöasentoon ja itki. Isä vei lääkäriin.

Olisi heti pitänyt huomata, kun oli niin kipeä. Ei vaan tajuttu. Oli varmaan 30-40 minuuttia sohvalla makoilemassa ennen kuin tuli oksennus ja se tajuton kipu että hän joutui menemään sikiöasentoon itkemään. Jos oltaisiin heti ymmärretty niin näin tuskin olisi käynyt. Siitä mulle se huono omatunto ja paha mieli tuli. Ap

Eikö sulle tarkoittanut mitään se, että sun iso poika tuli sun luo sairastamaan. Eikö se kerro kivusta jotain? Normaalin vatsan väännön takia tuskin tulisi sun viereen makoilemaan? Vai?

Kyllä mä ajattelin että hän on kipee, mutta en heti ajatellut että se on noin vakavaa. Jos olisin, niin oltaisiin viety hänet heti lääkäriin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla