Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää - Antti Tuisku ja Sanni, wau!

Vierailija
19.09.2015 |

Aivan mahtava Antti Tuiskun veto!!! Ja Sanni myös, wau.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyccäsin myös

Vierailija
2/6 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset kyyneleet voimaantumisesta. Oon niin, eih... Nauran aina sitä, kun lööpeissä huudetaan "Tänään itketään", ja sit sen jälkeen oon ite täyskyyneleissä. Mikä mua vaivaa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni<3

Vierailija
4/6 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannilla on karsea ääni

Vierailija
5/6 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Sannilla on vähän omanlaisensa ääni, mutta onhan se nyt ihan loistava esiintymään, tulkitsemaan ja eläytymään biisin sanoihin. Enkä ole edes mikään teini, vaan 35vee keski-ikäinen äiti-ihminen. Joku Pave ja Anssi vaan lauloi kappaleet läpi, plaaplaaplaa. Mitenköhän paljon saavat apua biisien sovitukseen ja muokkaamiseen, esim. Antti Tuiskun versio oli aivan upea! -ap

Vierailija
6/6 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:04"]

No, Sannilla on vähän omanlaisensa ääni, mutta onhan se nyt ihan loistava esiintymään, tulkitsemaan ja eläytymään biisin sanoihin. Enkä ole edes mikään teini, vaan 35vee keski-ikäinen äiti-ihminen. Joku Pave ja Anssi vaan lauloi kappaleet läpi, plaaplaaplaa. Mitenköhän paljon saavat apua biisien sovitukseen ja muokkaamiseen, esim. Antti Tuiskun versio oli aivan upea! -ap

[/quote]Samaa mieltä Pavesta ja Anssista. Ilmiötä Ville-Galle en ymmärrä ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi