Mitä mieltä, jos naapurin pappa kehuu kasvojasi kauniiksi?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vanhat papat, kylänmiehet, kokivat oikeudekseen kommentoida kovaäänisesti milloin mitäkin kotikylällä käydessäni. Olet laihtunut , näytät luuviululta, nyt oletpa lihonnut , hyvä , naisella pitää olla mihin tarttua ynnä muuta. Ja kyllä käsikopelollakin mielellään tunnustelivat.Oppi varomaan . No maan mullissa jo ovat, nyt on toiset ajat.
Minkä ikäinen oikein olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua naapurin vanha mies sanoi komeaksi pojaksi kun olin parikymppinen. Lämmittää mieltä vieläkin.
M 41.
Aika rietasta.
Eikö? Minua homo kehui kauniiksi, mitähän rietasta hänellä mielessä?
-N 28
Käyn joka viikko Prismassa ja kolmessa eri Prismassa vuoro viikoin eikä kukaan ole koskaan penkeillä arvostellut ketään ja korona aikoina ne monet ovat käännetty niin ettei niissä saa istuskella muutakuin jokunen jätetty istumista varten jos suuri hätä tulee ettei jaksa seistä. Puliukkoja en ole koskaan nähnyt Prismoissa.
Joku maalaisjuntti varmaan. Luulee että sillä on jotain merkitystä antaako hän hyväksyntänsä sinun ulkoiselle olemuksellesi.
Äitiäni ja minua kerran naapurini pappa kehui kauniiksi siskoksiksi. No eihän meillä ole ikäeroa kuin 22-vuotta niin että siskoksista menimme hyvin ja olin ylpeä nuorekkaasta äidistäni.
Harmitontahan tuo on. Vanhat ihmiset on eläneet kulttuurissa, jossa naisia saa kehua ilman välitöntä me too -voimaantumista. Varmaan ajattelevat, että ”siinäpä nätti ihminen, sanonpa hänellekin että näyttää hyvältä”, ei sen kummempaa.
Osa on tietysti niitä rasvaisia ja ällöttäviä setämiehiä, mutta tässä tuskin oli siitä kysymys.
Entä jos kehuu kehoasi kauniiksi?
Onko erilainen reaktio?
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka viikko Prismassa ja kolmessa eri Prismassa vuoro viikoin eikä kukaan ole koskaan penkeillä arvostellut ketään ja korona aikoina ne monet ovat käännetty niin ettei niissä saa istuskella muutakuin jokunen jätetty istumista varten jos suuri hätä tulee ettei jaksa seistä. Puliukkoja en ole koskaan nähnyt Prismoissa.
Ihan oikein päin on penkit ja kyllä istuu papat siellä ,enemmän oikeastaan cittarissa tätä.
Vierastan vanhoja mummoja jotka kommentoivat ulkonäköäni.
M33
Osalle ihmisiähän ottaa koville, jos joku ei huomaa heitä. Koskee muuten yhtä lailla miehiäkin.
Erityisesti maaseudulla tämmöiseen törmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisesta ei Suomessa ole pelkoa.
Tapahtui Suomessa. Ap
Vatkasko se samalla?
Outo hiippari. Ei taida edes asua oikeasti naapurissa, kunhan kyttää.
Työtön.
Vanhat papat, kylänmiehet, kokivat oikeudekseen kommentoida kovaäänisesti milloin mitäkin kotikylällä käydessäni. Olet laihtunut , näytät luuviululta, nyt oletpa lihonnut , hyvä , naisella pitää olla mihin tarttua ynnä muuta. Ja kyllä käsikopelollakin mielellään tunnustelivat.Oppi varomaan . No maan mullissa jo ovat, nyt on toiset ajat.