Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rakastunut ihmiseen joka ei välitä minusta.

Vierailija
18.09.2015 |

Perseestä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihastunut typerys. Haluan itselleni enkä voi kertoa tunteitani että en saa pakkeja. Meillä on ollut juttua, mutta hän sanoi ettei halua vakavaa, en tiedä onko mieli muuttunut. Mä en ainakaan halua kevyttä enää. Pelkään koko ajan, että se löytää jonkun toisen. Mutta en ota itsekään yhteyttä, kun en halua aloittaa mua satuttavaa juttua uudestaan...

Vierailija
22/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:41"]

Minä ihastunut. Sekin vaikutti kiinnostuneelta, mutta huomasin että onkin samanlainen muillekin. Olikin pelkkää flirttailua, jonka otin liian vakavasti. Typerä minä.

[/quote]

Tiedän tyypin, anto ymmärtää että on kiinnostunut. Sitten kun oltiin samassa seurueessa niin puheli kaikkea flirttiä toisellekin. Jos olis kiinnostunut niin ei kai se mun seurassa toiselle tommosia juttelis. Tuli vähän nolo olo ittelle tossa tilanteessa. Tais olla se paljon puhuttu pelimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rakastunut haaveeseesi. Kuvitettu rakkauden kohteen olevan jotain, mitä se ei oo. Unelmaasi rakastat, et tidellisuutta.

Vierailija
24/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskalsin pitkästä aikaa ihastua, mutta mies vain kylmästi käänsi kelkkansa ihan yhtäkkiä. Tuntuu tosi pahalta, ei pitkään aikaan ole tuntunut yhtä pahalta mikään muu. Tästä on jo hetki aikaa ja aina kun tämä asia palaa mieleeni muistutan itseäni siitä, että jos hän minusta olisi oikeasti pitänyt niin ei olisi noin käyttäytynyt. En siis menettänyt mitään (vaikka välillä niin tuntuukin) vaan oikeastaan vain voitin. Päivä kerrallaan...

Vierailija
25/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että voitit ? Häh ? Mitä muka, en tajua. Miks ihmissuhteissa pitää muka voittaa. Ei se oo mitään peliä.

Vierailija
26/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaa sen ettei roiku ihmisessä joka ei ole kiinnostunut ja näin ollen tuhlaa elämäänsä. Jos pelejä pitää edes alkaa pelata niin on alkavassa suhteessa jotain pahasti pielessä.

Vierailija
27/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen rakastunut erääseen naiseen, enkä tiedä tunteeko hän samoin. Vaikea tilanne kaiken kaikkiaan.

T: 25v jäbä

Vierailija
28/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:56"]

Sä hukkaat jokaisen sekunnin mitä sellaiseen käytät, etkä saa aikaasi takaisin, et yhtä sekuntiakaan. Se kuluu oikeastaan nopeasti tämä elämä. Mutta vaikeetahan se on päätään sellaisesta tyhjentää ja laskea irti, tottahan se on ja ymmärrän tosi hyvin sua. Lähde matkalle, "sekoile" vähäsen, puhu suusi puhtaaksi, eli kyllästä luotettava kuulijasi jutulla kunnes sulle sanotaan hiljaa ennen kuin suutasi ennätät avata, jotain, tee jotain. Ihan tosi, rakasta sitten samaan syssyyn vaikka sähkötolppaa, jos kerran ns. hakkaat päätäsi sellaisenkin kanssa seinään, joka susta ei vaan välitä. Kun siis oletan että hän on tehnyt sen sulle oikeasti selväksi, joten tosiaan silloin se on ajanhukkaa.

3

[/quote]

Ihana kirjoitus! Todellakin, kun toinen ei välitä, olisi sama rakastaa vaikkapa sitä sähkötolppaa tai pihakoivua. Enemmän niiltäkin saa vastakaikua ja se on sentään rehellistä. 

Vierailija
29/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:50"]

Ihastunut olen minäkin, mutta kun en saa selvää tuon ihastuksen tunteista. On hitaasti lämpiävää lajia ja menee varsin ihan lukkoon, jos menen kertomaan tunteistani. Tosin en kovin kauaa viitsi odotellakaan.

[/quote]

Miten sitten tulkita. Tuo mies laittaa viestejä joka ilta ja kyselee kuulumisia.

Vierailija
30/30 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhuisi ihan alkuun rakastumisesta. Voi olla ihastusta tai kiinnostusta. Mulla on meneillään tunnusteluvaihe ja jos mies osoittaa tänne samaa, niin kyllähän se lupaavalta tuntuu. Tosin odotan rehellisyyttä eli ellei ole mitään minua kohtaan, niin paras lopettaa yhteydenpito heti alkuunsa. Aika kamalaa olisi, jos ihan muuten huvikseen tai kohteliaisuudesta tai säälistä pidetään näennäiskontaktia. Katalaa herättää ihmisissä toivonkipinää vaan pitääkseen hyvällä tuulella.